Jump to content
stoicho85

Accord 6та ген. прегряване

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Проблемът е следният на Акорд 1,8 99 година.

Когато колата е на място колата започва да прегрява, но подам ли газ на 2000 оборота и нагоре, започва да охлажда бързо. Вентилатора се включва когато си иска.

Механик ме насочи или към датчик, или към водна помпа, но за съжаление няма от старите стандарти букси и не можа да е закачи да е види точно какъв е проблема.

Радиатора и термостата са чисто нови, водна помпа е сменена март месец. 

Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще се радвам да сподели дали и как го е решил.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея каква марка е термостата, но и преди това го правеше този проблем.

Радиатора е Нисенс, за това вече съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш газ провери  дали са вързани правилно маркучите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се гарнитура на двигателя.

Остава само да проверя колко ще струва удоволствието да се ремонтира двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще ти го каже почти всеки майстор, но ти сигурен ли си, че липсващата вода в системата е минала през ауспуха? Казвам липсващата, защото както си написал по горе, че при вдигането на оборотите се охлажда, значи че липсва поне 1,5 литра вода. Другата възможност е през разширителния съд, но ти би трябвало да го забележиш това а там причините са няколко. 

Редактирано от vespa
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм да напиша че доливам антифриз.

Явно избива по главата на двигателя, изпарява се и не пуши колата.

Има следи от теч около главата на двигателя.

Закарах е да видя дали има газове в антифриза преди да предприема такъв ремонт.

А самият ремонт е около 450 лв с реглаж на клапани, гумички, шлайфане, гарнитура и труд.

Не знам дали е скъпо или евтино, питал съм само моя майстор колко струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с газовете в антифриза е малко подвеждащо,другия метод е надуват на всеки цилиндър и се вижда веднага прелива от гърлото на радиатора.

Хубаво е поне гарнитурата на главата да е оригинална.

Майстора да е добър и да знае какво да гледа понякога има и язвички по самия блок  и там е нужно шлайфане. Но там вече отиваш и на сваляне на блок ,при което е безмислено да се сглобява двигателя без основен ремонт,и парите стават двойни.Така че да гледа ако  се окаже и второто  да ти го каже, а не да сглобява колкото да се отърве от теб и след година пак същия  проблем.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си таблото за грешни показатели на температурата,при мен бе така,замалко да правя мотор!

Редактирано от Honda2000
Грешка дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал пушек пред капака, прегряваше си :) 

Както и да е.

Оправена е вече, а аз минавам в отдела на Сивик защото си взех един да си го връткам него из града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...