tedonsa 1 #1 Публикувано 12 Септември, 2019 Здравейте, изчетох доста какво е писано по въпроса , но все пак реших да попитам конкретно. Ще ми се да взема Црв3 бензинка с автоматични скорости , но доколкото разбрах са с 4 скорости и като 5та се явава механичното заключване, когато караш с постоянна скорост. Та мисълта ми е всички автомати ли са такива с 4 скорости или има и изключения. Защото някак ми звучи несериозно автомат с 4 скорости. И ако може някой , който притежава ткова Црв с автомат да сподели как се държат скоростите и дали са достатъчни за нормално каране без влизане във високи обороти. Общо взето впечатления от бензиновия автомат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #2 Отговорено 12 Септември, 2019 2.0 бензин автомат с газ. Във високи обороти ще влизаш ако караш агресивно. При кик даун сваля 2 предавки. На мен са ми екстра предавките. Мисля, че са 5 обаче, не 4. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #3 Отговорено 12 Септември, 2019 Пет са с локъпа са си шест. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #4 Отговорено 12 Септември, 2019 Предавките са 5 + заключването на кутията стават 6. Заключването сваля грубо около 500 оборота надолу. Не знам какво имаш предвид под нормално каране, но при 130 км/ч скорост, кутията като се заключи оборотите са 2500. На мен ми е първи автомат, а ми е много приятен за каране. Мога да сравняват с ръчната кутия (такова беше предното црв, пак 3та ген), предпочитам автомата. Имай предвид, че разхода на автомата е по-голям значително от този който е по-книжка. В града спокойно можеш да смяташ около 15/100 бензин. Ръчната кутия гори около 12л/100 км в града бензин. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedonsa 1 #5 Отговорено 13 Септември, 2019 Приятно ме изненадахте с коментарите, защото последно карах едно бензиново автомат и продавача ме убеждаваше че е с 4 скорости и автомата бил като на Субаро и те били така с 4 скорости. И това ме разколеба за ЦРВ и започнах да гледам Акорд 8ген. Там има повечко екстри , и интериора е една идея по-добър (мое мнение) , но пък багажника ми идва някак тесничък, пък все пак на детето колелото трябва да се побира на жената куфарите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #6 Отговорено 13 Септември, 2019 Ако не се лъжа, автомата е Хондовски, а не на Субару, но не претендирам да съм на 100% прав. А и едва ли има кой знае какво значение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #7 Отговорено 13 Септември, 2019 Кутията е с 5 скорости, разработка на Хонда. Не знам дали има разлика след фейслифта., но интересното е, че кутията не е с планетарен механизъм, а с паралелни валове (тривалова). В това отношение е подобна на ръчните кутии, като смяната на предавките се извършва посредством няколко малки съединителя. Според някои статии това си има и предимства, например, че кутията е по-лека и компактна. Поправете ме ако греша, но именно малкият размер на съединителите е една от причините Хонда да разработят и собствена трансмисионна течност, като сред целите е да се избегне прегряване. Затова е изключително важно да се сипва оригинална течност. Кутията, както се каза, е много приятна за шофиране. Най-голямата ѝ сила е на дълъг път при постоянна скорост с т.н. заключване на хидротрансформатора, което понижава оборотите и съответно разхода. Заключването всъщност може да стане при всички предавки без първа, разбира се, при подходящи условия. Повече информация тук. Доколкото знам кутията се адаптира към стила на шофиране чрез компютъра (PCM); може да бъде по-мудна или по-рязка. Особено полезен е бутонът "D3", който ограничава предавките до 3 и ги удължава спрямо обикновения режим. Може да се използва за спиране или при изпреварване. 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове