Jump to content
Емо accord7

Проблем с климатика

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е accord 2004 2.2ictdi та откакто съм я купил климатика не работеше и реших да го напълня.Ходих в сервиз направиха тест за налягането задържа,допълни системата с фреон,но така и не тръгна.Според уреда нямало ниско налягане,може да е запушен кондензатора и така и не можа да открие проблема.Някакви съвети от каде да започна да измеря релета или чета за някакви бубини на компресора или нз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

преди 3 години имах същия проблем,бях го напълнил 2пъти и не стана оказа се реле,смених релето и се оправи сега съм пак с проблем само че незнам дали е от реле или нещо друго,ходих в един сервиз и ми казаха да започна от вентила за налягане,който вентил от афтърмаркетните части струва около 50 лева,може да пробваш първо релето ще ти дам снимка утре или след малко като потърся и ще ти кажа кое е релето мога и номера му да ти дам да го купиш около 20 лева трябва да е и дано да ти е от него проблема.Относно вентила за налягане се намира отпред в ляво през решетката на радиатора,това е засега от мен,някой от колегите ако има опит с другите проблеми по климатичната система да помогнат 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

релето за климатика е това правоъгълното долу до 15А бушон в ляво

rele.jpg

Edited by benjamin4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за инфото колега, утре ще  хвана някой да го замери,че съм малко скаран с тоците

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Емо accord7 написа:

Мерси за инфото колега, утре ще  хвана някой да го замери,че съм малко скаран с тоците

Виж дали не еднакво със сивото горе на снимката..., може да пробваш с него...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еднакво е с това на клаксона.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ходих да замеря релетата и не откриха проблем в тях.Според майстора проблема е в дехидратора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или сензора за налягяне не дехидрататора,налягяне на системата замери ли ти?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той го напълни и каза ,че системата не изпуска но няма ниско налягане и цялата тръба на високото налягане беше в лед до дехидратора,а след него топла.И според него има запушване и не позволява на фреона да премине

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ходих моя да гледат,и ми казаха че кондензатора със някакъв магнитен вентил са за смяна цената е 900лв за кондензатора и 500 за вентила

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези цени звучат нереални.Ще си карам с отворени прозорци.😀😀😀😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

доста са си реални, може с афтърмаркер да се притъпи цената на кондензатора ама за вентила тъй като гледам,няма начин

Share this post


Link to post
Share on other sites

Леле....    за тия пари ше си купя корса с климатик...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

на корсата и на нея и замина климатика,след покупката за 1 месец умря,издиша от всякъде,разбрах на къде биеш,но за такова нещо да сменяш колата или да се потиш в жегите като маймуна незнам ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурно си ме разбрал, но за смяната на колата си в грешка - особено пък за опел (особено пък за корса). Просто сравних цените, т.е. съгласен съм с Емо.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×