Jump to content
Емо accord7

Проблем с климатика

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е accord 2004 2.2ictdi та откакто съм я купил климатика не работеше и реших да го напълня.Ходих в сервиз направиха тест за налягането задържа,допълни системата с фреон,но така и не тръгна.Според уреда нямало ниско налягане,може да е запушен кондензатора и така и не можа да открие проблема.Някакви съвети от каде да започна да измеря релета или чета за някакви бубини на компресора или нз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 години имах същия проблем,бях го напълнил 2пъти и не стана оказа се реле,смених релето и се оправи сега съм пак с проблем само че незнам дали е от реле или нещо друго,ходих в един сервиз и ми казаха да започна от вентила за налягане,който вентил от афтърмаркетните части струва около 50 лева,може да пробваш първо релето ще ти дам снимка утре или след малко като потърся и ще ти кажа кое е релето мога и номера му да ти дам да го купиш около 20 лева трябва да е и дано да ти е от него проблема.Относно вентила за налягане се намира отпред в ляво през решетката на радиатора,това е засега от мен,някой от колегите ако има опит с другите проблеми по климатичната система да помогнат 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

релето за климатика е това правоъгълното долу до 15А бушон в ляво

rele.jpg

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото колега, утре ще  хвана някой да го замери,че съм малко скаран с тоците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Емо accord7 написа:

Мерси за инфото колега, утре ще  хвана някой да го замери,че съм малко скаран с тоците

Виж дали не еднакво със сивото горе на снимката..., може да пробваш с него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакво е с това на клаксона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да замеря релетата и не откриха проблем в тях.Според майстора проблема е в дехидратора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или сензора за налягяне не дехидрататора,налягяне на системата замери ли ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той го напълни и каза ,че системата не изпуска но няма ниско налягане и цялата тръба на високото налягане беше в лед до дехидратора,а след него топла.И според него има запушване и не позволява на фреона да премине

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих моя да гледат,и ми казаха че кондензатора със някакъв магнитен вентил са за смяна цената е 900лв за кондензатора и 500 за вентила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста са си реални, може с афтърмаркер да се притъпи цената на кондензатора ама за вентила тъй като гледам,няма начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле....    за тия пари ше си купя корса с климатик...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на корсата и на нея и замина климатика,след покупката за 1 месец умря,издиша от всякъде,разбрах на къде биеш,но за такова нещо да сменяш колата или да се потиш в жегите като маймуна незнам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си ме разбрал, но за смяната на колата си в грешка - особено пък за опел (особено пък за корса). Просто сравних цените, т.е. съгласен съм с Емо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...