koz3la 2 #1 Публикувано 19 Юли, 2019 Здравейте колеги.Вчера ми потъна педала на съединителя и почна да отлепя много долу ,като чета тука това е често срещан проблем.Съединителя е сменян скоро ,така че го отписвам.Проблема мисля че е в помпата ,направил съм снимка!Това мисля е долната помпа прав ли съм.Въпроса ми е ,ремонтен комплект гумички или нова помпа ,естествено ще се смени и нова течност. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 19 Юли, 2019 На педала е горна, на кутията - долна. Снимал си горна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #3 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Да често срещан проблем като никой не сменя течност там.Коята има интервал на експлоатация пише го на всяка кутия с течноста. Няколко теми по на долу в раздела същата тема това е горна помпа смени ги и двете . И вече знаеш че течноста в системата и тя се сменя за да не сменяш помпи. Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #4 Отговорено 19 Юли, 2019 Трудно ли се сменя въпросната горна помпа,има ли налягане в маркучите,трябва ли обездушаване след процедурата?Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #5 Отговорено 19 Юли, 2019 Два болта там където си снимал, след смяната обезвъздушаване от пробката на долната помпа, така сменяш цялата течност. Колега CARPERA и всяка година да сменяш течността гумичките пак заминават, имат определен живот около 15г. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #6 Отговорено 19 Юли, 2019 Тези помпи добри ли са като вариянт?!?Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) 59 minutes ago, vespa said: Колега CARPERA и всяка година да сменяш течността гумичките пак заминават, имат определен живот около 15г. Да има определен живот и като не сменяш течноста го съкращаваш наполовина. Сякаш чувам майсторчетата там не се бута нищо не се сменя ,та нали трябва да има работа и за тях .Една поддържана кола която не се чупи , и трябва да затварят . Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #8 Отговорено 19 Юли, 2019 Колега, вярно е това, ако ще и всеки ден да сменяш течността, помпата е елемент с механично износване, а гумата старее и рано или късно се износва толкова, че трябва да се ремонтира или подмени. Течността се сменя по друга причина, а не за да не сменяш помпа. Разбира се - ако не я сменяш редовно, както е предписано - помпата по-бързо ще умре, но новата течност не гарантира непременно дълъг живот. Също така - неоправдано е да смениш работещ оригинален елемент с такъв на трети производител, само защото друг елемент в тази система се е повредил. Помпите работят независимо една от друга, не са като амортисьорите например, или като лампи на фарове. Дори и евтината цена не е оправдание, защото на новата помпа може цилиндърът да е с 2 десети от мм по-широк и дори в началото да работи, ще се повреди много, много по-бързо от оригиналната помпа, която е проектирана да издържи до края на живота на колата при определена експлоатация (т. нар. комбиниран цикъл, при който дават и разхода). Никой производител не казва, че на определени километри или години трябва да се подменят помпите. Не са един и два случаите на подменена оригинална част с нова и след по-малко от 10 000 км да се повреди и новата, просто защото е калпава. В този случай аз не бих сменил оригинална долна помпа, ако ще и подарък да е, и безплатен труд, освен ако не е оригинална част, защото тя може да се смени независимо от горната, като се повреди. А повреда настъпва или изведнъж, което може да стане винаги и навсякъде, или първо протича, което веднага се усеща на педала, както и по нивото на течността. Но все пак парите са си на автора, както и колата, решението е негово. Като се сменя - кажи му да смени тогава и маркуча. И той е гума, и той е ял същата течност. Две нови помпи, а стар маркуч... 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 19 Юли, 2019 Помпите се сменят комплект, всякакви оправдания са просто излишни. Зависими са една от друга не за друго а от това че горната помпа задеиства буталото. Или така наречената долна. Максималния интервал за смяна на течност е 36 месеца. Практиката доказва че протичат около смяната или веднага след нея, на съединителя, заради промяната е работната позиция на буталата, респективно гумичките. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #10 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Колега ogi28b Моля те прочети наколко пъти 10 пост Новата течност гарантира добра работа на двете помпи и най вече техните гумени части,и с това по дълъг живот на помпите. Никой производител не казва да се сменят помпите на определен период,но точно и ясно е казал да се сменя течноста в системата . От твоето писание съм съгласен донякъде че японеца е проектирал да работи системата мноооого години но когато се поддържа. Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #11 Отговорено 19 Юли, 2019 Поръчани са двете помпи на Japanparts и 1 литар спирачна течност на Ferodo нямат на Ate в магазина .След час отивам да ги взимам ,довечера ще ги сменям .Може ли снимка къде е точно долната помпа.Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #12 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, CARPERA написа: Колега ogi28b Моля те прочети наколко пъти 10 пост Новата течност гарантира добра работа на двете помпи и най вече техните гумени части,и с това по дълъг живот на помпите. Никой производител не казва да се сменят помпите на определен период,но точно и ясно е казал да се сменя течноста в системата . От твоето писание съм съгласен донякъде че японеца е проектирал да работи системата мноооого години но когато се поддържа. Прочетох го само веднъж, колега, но не разбрах защо ми го сочиш? Някой там нещо е написал и е вярно, така ли? Особено, че помпите били консуматив? Производителите пускат бюлетин с консумативите и през какъв интервал се проверяват и подменят. Помпата на съединителя не е консуматив, независимо кой как е решил да я нарича. Консуматив са накладките, съединителя, дисковете, маслото. Те се хабят по време на работа. Помпата също се хаби, но при нормална употреба на автомобила е разчетена да издържи живота му, при правилна експлоатация и навременна смяна на течността. Тръгнахме от това, че си написал да се сменя течност, за да не се сменят помпи, а това не е така. Никой не оспорва факта, че течността вътре, като всяка спирачна течност, трябва да се подменя, но дори и всеки ден да я сменяш - ще дойде денят, в който цилиндърът и гумичките ще са толкова износени, че смяната е неизбежна. Това е написал и колегата vespa по-нагоре. Но както казахме, парите и колата, и решението са си на автора. Аз му желая успех и да напише като има развитие. Ред.: @koz3la, колега, и маркуча смени, като си тръгнал да сменяш - не спирай на средата. Редактирано 19 Юли, 2019 от ogi28b 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #13 Отговорено 19 Юли, 2019 Стига спорете ,ще се сменят помпите и ще видим ще пиша резултати.дайте снимка на долната помпа да е видя къде е!Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #14 Отговорено 19 Юли, 2019 Заповядай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #15 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Сори трябваше да са в един пост. Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #16 Отговорено 19 Юли, 2019 Колеги смених горната как се обездушава няма никой на педала?!?Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #17 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) . Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #18 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) 5 hours ago, CARPERA said: През долната вижда се пробката, обезвъздушава се като на спирачките слагаш маркуче в съд с спирачна течност. Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #19 Отговорено 19 Юли, 2019 Как така на спирачките слагаш ,или искаше да кажеш на долната помпа?!?Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #20 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Впросната пробка на долната помпа е като на спирачните апарати нанизваш маркуче върху и, и го слагаш в съд с спирачна течност да не засмуче въздих. Писал съм обезвъздушава се като на спирачките,не съм писал да слагаш нещо на спирачките. Редактирано 19 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #21 Отговорено 20 Юли, 2019 Смених и двете помпи ,обезвъздушиш както е написано но няма никакво налягане педала не се връща имате ли някаква идея от какво може да е?!?Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koz3la 2 #22 Отговорено 26 Юли, 2019 Оправихме проблема с обезвъздушаването,той идваше от горната помпа тази която е на педала.При монтажа ,гайката която се регулира цилиндъра е бех направил като на стария цилиндър и не можеше да прави налягане,след няколко оборота навиване всичко се оправи ,но беше бая лутане.Впечетленията с новите помпи ,ами педала стана по твърд,съединителя отделя горе преди с старите помпи отделяше много долу!С старите помпи съединителя отделяше кофти и почти винаги придърпваше колата ,сега мога да кажа вече че е много плавно потеглянето.Благодаря на всички за помоща и съветитеИзпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове