Jump to content
Sign in to follow this  
Ivan B

Нов съединител, тресе при потегляне

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте!

От месец съм собственик, на CR-V 2005г дизел. Педалът на съединителя, беше тежичък и на 1200 оборота демпфера влизаше в резонанс и тресеше двигателя. Въпреки това, колата потегляше, абсолютно без тресене, направо, като автоматик. Реших да го сменя. Вчера ми сложиха комплект съединител LUK и днес отивам да си взема колата. Педалът мекичък, ОК, но тръгвам да потеглям на първа и колата се разтресе и така при всяко потегляне напред или назад. Другото неприятно нещо е че когато обера празния ход на педала на съединителя, усещам силни вибрации на крака ми. Погледнах вилката и на празен ход, видимо се тресе хоризонтално. Ако изфорсирам двигателя, усещането при обран ход на педала си остава и само честотата на вибрациите се повишава. Дойдоха двама души от фирмата доставчик на съединителя, правиха допитване до тоя, до оня и мнението им е че съединителя, ще улегне, като покарам известно време. За вибрациите във вилката, бяха убедени, че това е нормално. Моля за компетентно мнение, ако някой е имал такъв проблем, щото ми се струва, че ме пързалят. Да карам ли с тресящ при потегляне съединител? Има ли опасност, да скапя скорости или нещо друго. Благодаря предварително.

Edited by Ivan B
правописна грешка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че те пързалят, е повече от ясно - какво улягане на съединителя чакаш!?!

Или са ти сложили нещо много измислено, или не са направили монтажа както трябва, или вилката на лагера нещо е изметнала/изпуснала като са сглобявали.

И какво имаш в предвид като казваш, че си сменил "комплект съединител" - маховика и лагера влизат ли в този комплект и ако да, сигурно ли е че са ги сменили и тях ?

Връщай им колата ,за да си оправят нещата.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес бях до човек, който поправя само хонди и е работил в Хонда. Оказа се, че съм изтеглил късата клечка, крив феродов диск. Шанс едно на 500 според неговия личен опит. Утре ще ми сменят гаранционния феродов диск, в сервиза, в който го монтираха. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не отговори на въпроса,който ти зададох.

Както и да е, сменявай, ама дано не остане същото положение пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отговарям ти. Смених всичко, пълен комплект от 4 части, а дали реално е сменено всичко съм сигурен, защото видях, стария, точно след свалянето и той си стоеше там, когато си взимах колата. От години, този сервиз ми поддържа колите и имаме добри взаимоотноошения с управителя. Просто сега, мал шанс, ама аз , като редови напатил българин, трябваше да сондирам мнение от баш хондаджия. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубаво, действай и дано се оправи, (макар че по-голяма е вероятността, да е от скапан притискател, или маховик).

Така и така ще разглобяват, да ги прегледат и тях за всеки случай.

Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И така, сагата свърши. Днес ми сложиха съединител Айсин, но....само на кутията пишеше Айсин. Вътре за изненада ( моята беше, че не знае причината) на управителя на сервиза, имаше съединител LUK. Обясних му, че различните производствени толеранси, са причина за различните наименования върху кутията и тук е парадокса. В кутия с надпис LUK  беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката).

С AISIN, колата ми потегля без газ, като автоматик. Никакви вибрации. Вече няма и вибрации по вилката, които да се предават на педала на съединителя. Освен това на около 1200 оборота, с LUK имаше бучене в купето, ако карам на по висока предавка. Това явление, изчезна с AISIN. Педалът е лек, като перце, а с LUK беше осезателно по-тежък. Никога вече, продукт с опаковка на LUK! 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 16 минути, Ivan B написа:

.......В кутия с надпис LUK  беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката).....

 

 

Еми то си е твърд съединителя- по принцип.

Явно си попаднал на някакво пълно менте, дано и останалите части от "комплекта" не са със същото качество, като феродовия диск.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смениха целия комплект от 4 части.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам същия проблем,съединител LUK, тресе и вибрира цялта кола при потегляне, дигам оборотите до 2к, нищо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×