Ivan B 120 #1 Публикувано 9 Юли, 2019 (Редактирано) Здравейте! От месец съм собственик, на CR-V 2005г дизел. Педалът на съединителя, беше тежичък и на 1200 оборота демпфера влизаше в резонанс и тресеше двигателя. Въпреки това, колата потегляше, абсолютно без тресене, направо, като автоматик. Реших да го сменя. Вчера ми сложиха комплект съединител LUK и днес отивам да си взема колата. Педалът мекичък, ОК, но тръгвам да потеглям на първа и колата се разтресе и така при всяко потегляне напред или назад. Другото неприятно нещо е че когато обера празния ход на педала на съединителя, усещам силни вибрации на крака ми. Погледнах вилката и на празен ход, видимо се тресе хоризонтално. Ако изфорсирам двигателя, усещането при обран ход на педала си остава и само честотата на вибрациите се повишава. Дойдоха двама души от фирмата доставчик на съединителя, правиха допитване до тоя, до оня и мнението им е че съединителя, ще улегне, като покарам известно време. За вибрациите във вилката, бяха убедени, че това е нормално. Моля за компетентно мнение, ако някой е имал такъв проблем, щото ми се струва, че ме пързалят. Да карам ли с тресящ при потегляне съединител? Има ли опасност, да скапя скорости или нещо друго. Благодаря предварително. Редактирано 9 Юли, 2019 от Ivan B правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #2 Отговорено 9 Юли, 2019 Че те пързалят, е повече от ясно - какво улягане на съединителя чакаш!?! Или са ти сложили нещо много измислено, или не са направили монтажа както трябва, или вилката на лагера нещо е изметнала/изпуснала като са сглобявали. И какво имаш в предвид като казваш, че си сменил "комплект съединител" - маховика и лагера влизат ли в този комплект и ако да, сигурно ли е че са ги сменили и тях ? Връщай им колата ,за да си оправят нещата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #3 Отговорено 10 Юли, 2019 Днес бях до човек, който поправя само хонди и е работил в Хонда. Оказа се, че съм изтеглил късата клечка, крив феродов диск. Шанс едно на 500 според неговия личен опит. Утре ще ми сменят гаранционния феродов диск, в сервиза, в който го монтираха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #4 Отговорено 10 Юли, 2019 Не отговори на въпроса,който ти зададох. Както и да е, сменявай, ама дано не остане същото положение пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #5 Отговорено 10 Юли, 2019 Отговарям ти. Смених всичко, пълен комплект от 4 части, а дали реално е сменено всичко съм сигурен, защото видях, стария, точно след свалянето и той си стоеше там, когато си взимах колата. От години, този сервиз ми поддържа колите и имаме добри взаимоотноошения с управителя. Просто сега, мал шанс, ама аз , като редови напатил българин, трябваше да сондирам мнение от баш хондаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #6 Отговорено 10 Юли, 2019 Хубаво, действай и дано се оправи, (макар че по-голяма е вероятността, да е от скапан притискател, или маховик). Така и така ще разглобяват, да ги прегледат и тях за всеки случай. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #7 Отговорено 11 Юли, 2019 И така, сагата свърши. Днес ми сложиха съединител Айсин, но....само на кутията пишеше Айсин. Вътре за изненада ( моята беше, че не знае причината) на управителя на сервиза, имаше съединител LUK. Обясних му, че различните производствени толеранси, са причина за различните наименования върху кутията и тук е парадокса. В кутия с надпис LUK беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката). С AISIN, колата ми потегля без газ, като автоматик. Никакви вибрации. Вече няма и вибрации по вилката, които да се предават на педала на съединителя. Освен това на около 1200 оборота, с LUK имаше бучене в купето, ако карам на по висока предавка. Това явление, изчезна с AISIN. Педалът е лек, като перце, а с LUK беше осезателно по-тежък. Никога вече, продукт с опаковка на LUK! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #8 Отговорено 11 Юли, 2019 преди 16 минути, Ivan B написа: .......В кутия с надпис LUK беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката)..... Еми то си е твърд съединителя- по принцип. Явно си попаднал на някакво пълно менте, дано и останалите части от "комплекта" не са със същото качество, като феродовия диск. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #9 Отговорено 12 Юли, 2019 Смениха целия комплект от 4 части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
М.Младенов 1 #10 Отговорено 20 Юли, 2019 Имам същия проблем,съединител LUK, тресе и вибрира цялта кола при потегляне, дигам оборотите до 2к, нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #11 Отговорено 23 Юли, 2019 Що не си земите направо оригинален и не се занимавате с глупости.Аисин,маисин и после.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #12 Отговорено 24 Юли, 2019 Някой мераклия да чукне на Бултрако да ни светнат каква е секирата за пълен кит?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #13 Отговорено 26 Юли, 2019 Човек, който си е поддържал колата там, ми каза 3000лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 27 Юли, 2019 На 23.07.2019 г. at 15:54, todor88 написа: Що не си земите направо оригинален и не се занимавате с глупости.Аисин,маисин и после.... Щото и "оригиналния" не е Айсин, не е и майсин, а е ЛЮК . Разликата е само в цените, Люк държат патента за демпферни маховици и всичко минава през тях, лошото е, че винаги може да се случи дефектна бройка и най лошото е когато се падне на твоята кола . Хубавото е, че са с гаранция и при рекламация се поема и смяната на детайлите безплатно, но това е само ако си ги закупиш от уважаващ себе си вносител на авточасти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #15 Отговорено 27 Юли, 2019 (Редактирано) 1200-1300 излиза да си го поръчаш от Англия до вратата у вас.Колко е аисин.И опигиналния е люк но като е партида за хонда качеството е по-високо.Има варянт с оригинален съединител и демфер люк,или оригинално всичко. Редактирано 27 Юли, 2019 от todor88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове