Jump to content
g.n.g

Нов собственик на К24 ("фукам се") и задавам въпроси

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!

След доста търсене, четене, гледане и лутане семейството ни може да се похвали!

От 2 дни сме собственици на Honda Accord 2.4, комби, автомат преди фейса - края на 2003 година!

На теста НЕ открих никакви грешки, катализатора си е там и работи (общо взето сканирането не намери нищо нередно)

За тези 2 дни минах 600 километра за тест и според мен за сега нещата са ок!

Колата има своите забележки като:

1: Спукан стоп и спукан фар (не влиза вода вътре, но са спукани и ще ги сменям).

2: Тръгнал лак на 2 места на тавана (по около 7-10см.)

3: Надрано предно стъкло от пускане на чистачките без перото (предполагам)

4: 5-тата врата се отваря от ключа, но НЕ се затваря нито от ключа нито от бутона)

5: Нещо тропа от задна дясна страна (странно, защото се чува само на малки неравности (павета, дупки, грапавини), а при легнал полицай не се чува)

6: Изгоряла крушка на габарит (преден) и халоген

 

По километраж пише 180к километра, но не ме интересува това толкова, а как е обслужван и как се държи!

Автомобила е внос от Швейцария (Лозана) и няма никакви признаци за ръжда.

Преминал е преглед януари 2019 година там.

Двигателя работи много приятно и тихо, когато загрее (което става много бързо) държи около 650-750 оборота.

Скоростната кутия няма придърпване или шумове независимо дали е загряла или не!

Превключва много плавно и дори неуловимо, във всички варианти (ръчен, автоматичен D, D3, P, N, R)

 

Сега предстои да се обслужи, да се сложи газчица и да мине КАТ след това.

 

Имам следните няколко въпроса за гореизброените проблеми:

1: Фаровете от седан стават ли за комбито, и стоповете от Англичанка ще свършат ли работа?

2: За това знам, че ще трябва да пребоядисам целият детайл.

3: Нямам представа дали това може да се полира или премахне по някакъв начин, или ще трябва друго стъкло.

Намерил съм предно за седан, и се надявам да няма разлика с това за комбито (оригинално 2-ра употреба)

4: Четох доста и видях, че повечето не се отварят, а само се затварят.

При мен е обратното.

Дали има някой запознат с ремонта на подобен проблем, или да ме посъветва от къде да тръгна и какво да правя?

Технически съм грамотен човек и  мога да я разглобя и да поръчкам, но дали това трябва да сторя?

5: Силно се надявам тропането което ми наподобява повече на така нареченото "клопане" да е в следствие на нещо дребно.

6: Ако има тема (мисля, че някъде я срещах, но не мога да я намеря сега 2 дни) да ми подскажете какви са крушките на Акорд 7?

7: Знам, че маслото в скоростите трябва да е оригинал (видях тук във форума човек да продава туба 4л. но не знам дали да го взимам, или да взимам от Хонда)?

8: За маслото в двигателя ще се доверя на сервиза който ще я обслужи (Слави).

9: От каква друга Хонда стават джантите на Акорда?

Искам да си купя направо комплект джанти (може и ламаринени) на които да монтирам зимни гуми есента, а на сегашните да си сложа нови летни.

Сегашните са оригинални 16" за модела лети.

Също дали някой е слагал метални 15-ки на такава кола с високи зимни гуми (не знам дали ще станат на апаратите)?

На всички коли до сега които сме имали винаги за зимни слагам 1 размер по-малки ламаринени джанти с висока гума (за да се изравнят показателите), защото така ми вози по-меко зимата, и си мисля, че е по-проходима (може и да бъркам).

10: Ако дисковете и накладките са ок, и ремъка е ок трябва ли да си ги сменя?

Иначе дисковете нямат ръбове, а накладките са над 80% живот и функционират както трябва. Ремъка изглежда сменян скоро.

 

 

Общо взето това е за сега, и се надявам да не съм сбъркал с избора си.

 

Изключителни благодарности, на: ceco_accordbobineshkovPavel_Pavlov и Тошко от Стара Загора (не знам името му тук, но кара CR-V след 2007г, автомат, бензин), както и на другите колеги отговорили ми за обявата в гр. Плевен!

 

В момента нямам снимки, но като направя ще кача красавицата за да ми е довършен поста.

 

Поздрави от мен и слънчево лято (дано)!

Жоро!

Редактирано от g.n.g
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е жива и здрава и само радостни километри да ти дава!

 

1. Комбито и седана са еднакви до средните колонки - така че фар от лява дирекция ще ти свърши работа без значение от коя предница е свален. Само гледай да е пре-фейс. Ако под стопове имаш предвид тези в задните калници, то те също стават от "англичанка. Разликата е в тези на 5-ата врата.

4. Оригинален Хонда тестер ще открие проблема.

5. Изпразваш всичко от трюма, под кората и в левият страничен джоб (с капака) за аптечката, и пробваш пак. Ако още го има, или е биалетка, или спирачен апарат или на някое от гърнетата тампонът не е в ред, но това при Слави ще го открият (стига да не е съчма в прага :) ).

9. Джанти - бол. Повечето са 17ки - може и от Сивик 8, но ниските версии на Акорд са произвеждани и със стоманени 16-ки + тасове. Виж по моргите или пусни тема в раздел купувам. Има колеги които ще ти намерят комплект.

10. Ако са ОК, значи са ОК. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Само две думи от мен: На предните колела 16ки са минималния размер джанти, които ще влезнат. Погледни си апаратите колко са близо до джантата и ще разбереш.

 

За масла бих те посъветвал да погледнеш ежемесечната общата поръчка във форума от немски сайт. Прилично евтино, а имат и оригинални масла, като това за скоростната кутия (на доста по-добра цена отколкото в Бултрако). И задната врата, ако е изправна, трябва да може да се отваря с бутона на ключа; ако я отвориш ръчно донякъде, тя да се доотвори сама; да се затваря сама от копчето на самата врата, както и от копчето на ключа; като я пуснеш ръчно и допреш додолу сама да се „прибере“. Копчето на ключа трябва да се задържи 1–2 секунди, да не опитваш да го цъкаш само.

 

Успех и с останалото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега и добре дошъл в клуба на "параходчиите" :)

Добро решение си направил за покупка на точно такъв автомобил. Карам такъв вече 1г и 6м (60 000км) и мога да изкажа само позитиви. Наистина колата при мен не се гаси и до сега, слава Богу, нищо освен нормални консумативи не съм сменял (масло ДВГ, масло кутия само Honda ATF, биалетки, шарнири и някой друг тампон, което е нормално за нашите пътища).

2. За лака не е задължително да пребоядисваш целия таван. Има хора, които с пастиране ще го оправят (имам познат).

3. За стъклото също можеш да пробваш. Има една фирма в София, която се занимава с премахване на драскотини.

7. Маслото на скоростите го сменях точно преди 1 седмица. За опресняването (смяната) излиза около 2,5л масло. Аз купих от Хонда оригинално АТФ, 39лв/литър.

Успех и много безаварийни километри.

П.С. Аз също карам на газ. От момента в който я купих и го монтирах. До сега също никакви грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Pavel_Pavlov написа:

...............И задната врата, ако е изправна, трябва да може да се отваря с бутона на ключа; ако я отвориш ръчно донякъде, тя да се доотвори сама; да се затваря сама от копчето на самата врата, както и от копчето на ключа; като я пуснеш ръчно и допреш додолу сама да се „прибере“. Копчето на ключа трябва да се задържи 1–2 секунди, да не опитваш да го цъкаш само........

 

Привет и благодаря за съветите.

Вратата се ОТВАРЯ от копчето на ключа.

Но НЕ желае да се затвори нито от ключа, нито от бутона.

Когато я приближа до долу се прибира сама, но НЕ винаги?

Определено има проблем, но ще го борим...

:)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Жоро!

Много безаварийни км!

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безпроблемни километри. И хайде... няма ли да я видим вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тропането отзад я виж да не е от спирачен апарат.
Как лесно да провериш:
Когато по паваж го чуеш че тропа просто леко натисни педала на спирачките колкото да обере луфта и дали няма да спре хлопането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет отново.

Колата вече е регистрирана, с нова газова, и летни гуми.

Утре ще влиза за пълно обслужване при Слави в София.

Качвам снимки за да я покажа вече.

Първите снимки са със зимните 16" оригинални джанти, а последната е с летни 17" оригинални джанти.

За съжаление нямах време да я "къпя" за фотосесията, но пак си се вижда кораба!

IMG_20190619_115406.jpg

IMG_20190619_115435.jpg

IMG_20190621_093332.jpg

IMG_20190619_115414_HDR.jpg

Редактирано от g.n.g
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, какво толкова има в багажника, че е така клекнала отзад?

Иначе джантите от Сивик 8 не и стоят зле, само да ги пазиш от бордюрите, понеже ръбовете на спиците им надхвърлят странично габаритния борд на гумата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...