Jump to content
mittaka7

Горд собственик на Legend 2006

Recommended Posts

Преди 5 часа, ceco_accord написа:

Това е положението.

Сипваш - караш / сменяш - караш.

Ти като старо куче в Хондите дай някакво инфо за смяна на ангренаж на колко км се правеше, че нещо ми е останало в главата че се правеше на 120к км ама не съм сигурен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля на максимум 100К

За повече съвети - виж ПДФ-а.

6.pdf

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лятото сменях на 100к, комплекта ролки, ремъци, водна помпа, гарнитури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако ми казаха днес 120к което ми се вижда нормален пробег все пак знаем какво е качеството на оригиналните части на Хонда.

Та сега реглажа първо като дойдат гарнитурите към края на месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматът пази мотора - карай си.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След години вярна служба и безкомпромисно обслужване реших че е време за ново предизвикателство.

Много от Вас знаят колко го обичам този автомобил и колко внимание съм отделял за подръжката му.

Ще направя отстъпка за човек от форума или негов близък приятел за да остане колата при някой мераклия.

 

https://www.mobile.bg/obiava-11739190119469907-honda-legend

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам.

Пусни го и тук, в темата за продажба на коли.

Може някой наистина да продължи историята му във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с какво мислиш да я сменяш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-трудният въпрос - поне за мен, въпреки че предложения има много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я взема ще ви я покажа.

Следете страницата 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

acura

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.04.2024 г. at 12:52, mittaka7 написа:

Симптоми при заминал долен носач на Легендата.

Най отчетливо се чува скърцане при легнал полицай,то е нещо между скърцане и търкане на гума или все едно се отваря стара врата,така скърца.

Просто да си знаете като замине носача.

При мен левия сдаде багажа.

Рециклирах ги и двата долни преди точно година и три месеца.

Сега си поръчах два нови за скромната сума от 566лв  на брой от БТ.Не разбрах обаче тва с ддс ли е или не.

Като ги сменя ще кача снимки и цени.

Хвала тебе! Точно тази информация ми трябваше, имам същите придадени аудио ефекти в аналогична ситуация от седмица, две. Днес тъкмо я паркирах в един гараж да се диагностицира дали е долен или горен, защото при друг оглед съмненията бяха за горен. Видимо всичко е наред, няма скъсано износено напукано и т.н. Ще допълня само че има и "посредствен" луфт (пуснат волан обира всички неравности) при каране по кофти път, както и съвсем леко теглене надясно при движение направо и спиране.

 

На 30.04.2024 г. at 11:00, mittaka7 написа:

Смених ги долните носачи и от двете страни днес в БТ

 

... въпросните подържат ли се в наличност или се чака х-време за доставка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено долните сдават багажа че натоварването е най голямо при тях.

Шарнирите също трябва да се погледнат там при който си я закарал.

Бултрако нямат нищо налично за тази кола всичко е с поръчка до две седмици пристигат.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, момчето каза че е прегледало обстойно и са тампони на стаб. щанга и кормилни накрайници (десни), което може би обяснява и дърпането и скърцането.

 

На 13.02.2025 г. at 19:32, mittaka7 написа:

Шарнирите също трябва да се погледнат там при който си я закарал.

За шарнирите на носачите ли става дума? Те не са ли в едно с носача или подлежат на подмяна. 

 

ПП. Извинявам се че разводяням неправилна тема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с носача са заедно.Ако ги рециклираш можеш и тях да направиш.Аз така ги правих преди години.

Кормилните накрайници са им едни от детските болести по окачването не е драма и не са скъпи.

Успех

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонус от мен за новия собственик

 

 

20250221_171725.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...