freshcho80 0 #1 Публикувано 15 Април, 2019 Здравейте колеги. От една година съм собственик на honda civic 8 2.2дизел. За втори път ми се случва по време на движение да ми светва лампата на маслото! След като я загася и запаля тя изгасва. Карам я с масло 5w30Castrol Не го прави постоянно но се случва винаги на магистрала при 2500 оборота, ако има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
palu 2 #2 Отговорено 15 Април, 2019 Колега, виж нивото на маслото, може да ти е близо до минимума и затова да светва. На мен всяка година ми се случва като наближи време за смяна на маслото, защото все не го гледам нивото на маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freshcho80 0 #3 Отговорено 15 Април, 2019 На средата е колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #4 Отговорено 16 Април, 2019 Все едно, аз пиша този пост. С разлика от 7 г ))). И до сега колата е пушка. Не се плаши. Без да разбирам и грам от коли, без да съм някакъв маняк установих, че може би, качествата на маслото са свършили. Примерно, на моята светва от 3500 до 5000 км от смяната. Смени ли се маслото, 3 поредни съботи ходих до Сф от Бс, 140-160 км, никакъв проблем. Малко по късно, пак Сф-Бс, пак същата скорост- пищялка и чека. Поглеждам 4000 км. И така, 7 г ))Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #5 Отговорено 17 Април, 2019 Често причината е дефектен датчик. Датчика е Хела и е на картера. Ако ти се дават едни 200 лв да го смениш е въпрос на избор. Проверявай си маслото и си карай колата без драми. Виж ако светне червено за маслото е друго нещо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #6 Отговорено 17 Април, 2019 преди 50 минути, frizzante написа: Често причината е дефектен датчик. Датчика е Хела и е на картера. Ако ти се дават едни 200 лв да го смениш е въпрос на избор. Проверявай си маслото и си карай колата без драми. Виж ако светне червено за маслото е друго нещо. Това е доста важна информация. Индикациите са две, като едната е оранжева, а другата е червена. Оранжевата е предупреждение за ниско ниво на маслото и е един вид предупреждение. Червената е тази, която не искате да виждате, защото означава, че има ниско ниво на маслото и реално двигателя не се омаслява. В този случай спирате веднага, защото е възможно да се повреди двигателя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 17 Април, 2019 Странното е, че пишете само за нивото на маслото. Какво бихте казали за налягането на маслото, което е по важно. Аз бих предложил като сменяш маслото да го оставиш малко под минимума палиш и гледаш, дали ще свети индикатора ако не свети си правиш изводите сам. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #8 Отговорено 17 Април, 2019 Точно. Датчикът не е ли именно за налягане? (oil pressure switch/sensor) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #9 Отговорено 17 Април, 2019 Точно. Датчикът не е ли именно за налягане? (oil pressure switch/sensor)Ако не бъркам по спомени, като светне жълто и излиза лампата на аладин полупотопена в течност, тоест би следвало да е за нивото. За налягане е вече по дебелия проблем и май тогава е червената. Не знам дали и за двете неща следи този датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #10 Отговорено 17 Април, 2019 Вместо да гадаете, по добре прочетете какво са написали от Хонда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freshcho80 0 #11 Отговорено 18 Април, 2019 Смених маслото в сервиз в Англия! 0w30 Castrol, но още там ми казаха, че е по-добре5w40, защото ще имам проблеми. А интересното е, че този номер го прави само, когато се стопли времето. Зимата нямах проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #12 Отговорено 18 Април, 2019 (Редактирано) Най-добре е каквото е казал производителя на двигателя. Те пак като не са ти казали че 10/40 трябва да сложиш добре. Масло ще мериш на топъл двигател 5/10 мин след като си спрял на равно място. Докарвай го почти на макса или да не е под средата. Има прекрасна тема за масла - прочети я. Редактирано 18 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hutiboy 0 #13 Отговорено 25 Април, 2019 Здравейте, имам сивик 8 1.8 бензин датчика за ниво на маслото свети, смених го с нов и пак същото. Откарах автомобила в Хонда оттам ми казаха че датчика най вероятно не работи, смених го с втора употреба пак свети. Някой да имал подобен проблем или да препоръча майстор че вече изгубих вяра на тези вщ Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове