Jump to content
rambisimos

Honda CRV тресе/вибрира при ускорение

Recommended Posts

Здравейте отново колеги, ще съм благодарен за съдействие за нерешеният ми проблем.

Колата (Honda CRV II 2002 2.0 150ps ръчни, бензин/газ) тресеше доста от дясно при ускорение, на 2,3,4 като коллкото повече се увеличава скоростта, толкова повече намалява тресенето. От сервиза Х ми смениха ляво и дясно вътрешно каре (с карета на фирма Pascal), но проблема продължава интересното е че доста намаля тресенето, на 4та не се усеща на 3та почти изобщо а на втора продължава да се усеща но по-леко. От сервиза казаха, че лявото каре било по-зле и от дясното. Тампоните били здрави, висящ лагер също, варианта бил външните карета, но трябва да се разглоби за да се види. От друга страна друг майстор ми каза, че няма как проблема да е във външните карета. Търсих във форума, но отрких 2 теми в които така и няма еднозначен отговор или има хора които така и не са си оправили проблема... 

Ще съм Ви много благодарен за вашето съдействие и съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите как са .. да няма някоя крива джанта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от тях, проверени са. Пък и като се махне крака от газта спира да тресе. По инерция нищо също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крива полуоска!?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, mytanta написа:

Проблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем.

Колега може ли да ми пратиш темата, понеже аз открих само 2 с подобен проблем, но вътре не пишеше за рециклиране. 

Ти си имал същият проблем ли?

А реално ако каретата не са били оригиналните има ли смисъл да се рециклират? Защото тези които бяха свалени от колата бяха доста разбити.

Сложихме тези Pascal но има само подобрение... А цяла полуоска оригинална не ми се мисли за цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друга тема но не я намерих,съфорумеца батката имаше такъв проблем,слага нови карета и нищо,проблема си реши след рециклиране на оригиналните.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ми препоръчали сервизи в София, които могат да оправят съответният проблем. Авно трябва да е специализиран сервиз за Хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имах същия проблем.Сложих нови не оригинални вътрешни карета-проблема продължи с малка промяна в предавките.

Поставиха ми втора употреба проверени карета -проблема разрешен.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново оргинално каре (карета- защото най вероятно няма да познаят кое трябва да се смени) и проблема е решен. Е скъпичко.......

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.05.2019 г. at 19:38, krasyik написа:

Здравейте! Имах същия проблем.Сложих нови не оригинални вътрешни карета-проблема продължи с малка промяна в предавките.

Поставиха ми втора употреба проверени карета -проблема разрешен.

Колега би ли споделил с коят марка нови не  оригинални каре опита и сгреши като мен? При мен проблема беше с марка ПАСКАЛ.

От един сервиз ми препоръчват да взема марка Фебест, те били висок клас. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, nikolasko написа:

Ново оргинално каре (карета- защото най вероятно няма да познаят кое трябва да се смени) и проблема е решен. Е скъпичко.......

 

Колега би ли споделил по-подбробно ако и ти си имал същият проблем? Всяка информация е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РЕШЕНИЕ: След ходене по мъките 2 месеца и проба на какви ли не работи и тестове резултата е следният: Карета BluePrint, Pascal, FEBEST не работят, колата продължава да тресе. Решението е единствено и само оригинални карета, втора употреба или рециклирани. При мен се оправи с втора употреба.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...