rambisimos 3 #1 Публикувано 29 Март, 2019 Здравейте отново колеги, ще съм благодарен за съдействие за нерешеният ми проблем. Колата (Honda CRV II 2002 2.0 150ps ръчни, бензин/газ) тресеше доста от дясно при ускорение, на 2,3,4 като коллкото повече се увеличава скоростта, толкова повече намалява тресенето. От сервиза Х ми смениха ляво и дясно вътрешно каре (с карета на фирма Pascal), но проблема продължава интересното е че доста намаля тресенето, на 4та не се усеща на 3та почти изобщо а на втора продължава да се усеща но по-леко. От сервиза казаха, че лявото каре било по-зле и от дясното. Тампоните били здрави, висящ лагер също, варианта бил външните карета, но трябва да се разглоби за да се види. От друга страна друг майстор ми каза, че няма как проблема да е във външните карета. Търсих във форума, но отрких 2 теми в които така и няма еднозначен отговор или има хора които така и не са си оправили проблема... Ще съм Ви много благодарен за вашето съдействие и съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #2 Отговорено 29 Март, 2019 Гумите как са .. да няма някоя крива джанта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #3 Отговорено 29 Март, 2019 Не е от тях, проверени са. Пък и като се махне крака от газта спира да тресе. По инерция нищо също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #4 Отговорено 29 Март, 2019 Крива полуоска!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 44 #5 Отговорено 30 Март, 2019 Проблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #6 Отговорено 30 Март, 2019 Преди 3 часа, mytanta написа: Проблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем. Колега може ли да ми пратиш темата, понеже аз открих само 2 с подобен проблем, но вътре не пишеше за рециклиране. Ти си имал същият проблем ли? А реално ако каретата не са били оригиналните има ли смисъл да се рециклират? Защото тези които бяха свалени от колата бяха доста разбити. Сложихме тези Pascal но има само подобрение... А цяла полуоска оригинална не ми се мисли за цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 44 #7 Отговорено 30 Март, 2019 Има и друга тема но не я намерих,съфорумеца батката имаше такъв проблем,слага нови карета и нищо,проблема си реши след рециклиране на оригиналните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #8 Отговорено 1 Април, 2019 Бихте ли ми препоръчали сервизи в София, които могат да оправят съответният проблем. Авно трябва да е специализиран сервиз за Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasyik 5 #9 Отговорено 7 Май, 2019 Здравейте! Имах същия проблем.Сложих нови не оригинални вътрешни карета-проблема продължи с малка промяна в предавките. Поставиха ми втора употреба проверени карета -проблема разрешен. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #10 Отговорено 8 Май, 2019 Ново оргинално каре (карета- защото най вероятно няма да познаят кое трябва да се смени) и проблема е решен. Е скъпичко....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #11 Отговорено 9 Май, 2019 На 7.05.2019 г. at 19:38, krasyik написа: Здравейте! Имах същия проблем.Сложих нови не оригинални вътрешни карета-проблема продължи с малка промяна в предавките. Поставиха ми втора употреба проверени карета -проблема разрешен. Колега би ли споделил с коят марка нови не оригинални каре опита и сгреши като мен? При мен проблема беше с марка ПАСКАЛ. От един сервиз ми препоръчват да взема марка Фебест, те били висок клас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #12 Отговорено 9 Май, 2019 Преди 22 часа, nikolasko написа: Ново оргинално каре (карета- защото най вероятно няма да познаят кое трябва да се смени) и проблема е решен. Е скъпичко....... Колега би ли споделил по-подбробно ако и ти си имал същият проблем? Всяка информация е от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #13 Отговорено 15 Юни, 2019 РЕШЕНИЕ: След ходене по мъките 2 месеца и проба на какви ли не работи и тестове резултата е следният: Карета BluePrint, Pascal, FEBEST не работят, колата продължава да тресе. Решението е единствено и само оригинални карета, втора употреба или рециклирани. При мен се оправи с втора употреба. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове