Jump to content
Sign in to follow this  
rambisimos

Honda CRV съдействие за джанти

Recommended Posts

Здравейте

 

колеги, харесал съм си следните джанти за моето CRV II 2002 2.0 бензин.      https://www.olx.bg/ad/15-tsola-5-h-114-3-mm-mengels-yaponski-standart-CID360-ID7xazi.html

 

До колкото знам за тези джанти ще е необходим фланец за централния отвор, но тези неща ЕТ23 и 7джей са различни от фабричните джанти.

 

Те с какво могат да повлияят на движението на колата?
 

Като цяло тези джанти подходящи ли са за ЦРВ-то и ще станат ли?

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не фланци, а втулки.

За другото @Чавдар K ше помага. :D

 

Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари?

Или има някакъв скрит замисъл? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, dindin написа:

Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари?

Или има някакъв скрит замисъл? 

Мии харесват ми такива джанти тип "навътре" не знам как се водят като наименование. Мисля да ги ползвам за зимни.

Летни алуминиеви тип "навътре" не мога да намеря... Пък и си мисля да са 15ки защото сегашните са ми 15ки и са  на 70високи и ако намеря 16ки ще трябва да са на 65 високи, а в момента ми харесва возията така.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ако искаш по бързо да строшиш окачването на колата купи си ги.Всичко се променя по натоварването на окачването,а с това ЕТзимата цялата кола ще е в кал

.Мисля че дори ще опират в подкалниците,железни джанти за 400лв за тези пари ще си вземеш много добри лети.

Edited by CARPERA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един колега кара такива колата изглежда мн добре, но втулките нямат намиране мн нестандартни бяха и ги няма масово(ако са същите джанти де, по визия изглеждат същите)ще трябва стругар да ти изработи така че занимавка си е дори да изключим другите неща споменати по горе.За тези пари ще вземеш оригиналните за модела.Но ако се интересуваш повече пиши на колегата от форума Clabble (отговаря само на англиски) тои кара такива. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Поради естеството на алуминиевата може да се сложи втулката тук трабва да е много специално според мен като фланците, там е много тънко ако се сложи фланец допълнително ще изкараш гумата навън още повече кал върху колата. С тези джанти променяш основно натоварването но окачването  ,трябва да се повдига колата не промениш ли и окачването пиши го заминало.Та трябва да прецениш дали заради една визия и минимално подобряване на сцеплението  да направиш това, разхода ти е грантиран повече. 

Прегледай темата за мен седят грозно

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Харесва ми как седят, но определено не искам да разбивам окачването...точно за това се надявах да ми отговорите тук. Благодаря за компетентното мнение...добре че не избързах с купуването.

Можете ли сега да ми кажете какви джанти да търся който да са близки до тези на фабричните стойности за да няма износване по окачването?

Какви са допустимите стойности на + - ЕТ   и J число?

 

Също ми изникна 1 въпрос, джантите които са за автомобили (да кажем акорд) със същите размери, могат ли да бъдат сложени на джип или са от по-мека сплав?

Edited by rambisimos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук са данните за оригиналите

http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html

До ЕТ 40 от моя опит няма да имаш проблем .Трябва да е съобразено с J от него зависи колко широка гума ще сложиш.Като гледам ти може да слагаш 215 65 16 с ет 46 и J6.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, CARPERA написа:

От тоя сайт този път като по чудо уцелиха параметрите поне на джантите ... :D

 

Ето един много по-детайлен сайт:

https://www.wheel-size.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да постнатия от колегата калкулатор е с много по-подробни данни и показва всичко

https://www.wheel-size.com/calc/

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добрее останах с впечатлението, че колкото по-малко е ЕТ-то, да кажем 30, толквоа по изнесена е на вътре джантата, кеото натоварва окачването. Ще търся нещо с минимум ЕТ40 значи.

Благодаря колеги!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×