rambisimos 3 #1 Публикувано 21 Март, 2019 Здравейте колеги, харесал съм си следните джанти за моето CRV II 2002 2.0 бензин. https://www.olx.bg/ad/15-tsola-5-h-114-3-mm-mengels-yaponski-standart-CID360-ID7xazi.html До колкото знам за тези джанти ще е необходим фланец за централния отвор, но тези неща ЕТ23 и 7джей са различни от фабричните джанти. Те с какво могат да повлияят на движението на колата? Като цяло тези джанти подходящи ли са за ЦРВ-то и ще станат ли? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 21 Март, 2019 Не фланци, а втулки. За другото @Чавдар K ше помага. Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари? Или има някакъв скрит замисъл? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #3 Отговорено 21 Март, 2019 Преди 1 час, dindin написа: Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари? Или има някакъв скрит замисъл? Мии харесват ми такива джанти тип "навътре" не знам как се водят като наименование. Мисля да ги ползвам за зимни. Летни алуминиеви тип "навътре" не мога да намеря... Пък и си мисля да са 15ки защото сегашните са ми 15ки и са на 70високи и ако намеря 16ки ще трябва да са на 65 високи, а в момента ми харесва возията така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 21 Март, 2019 (Редактирано) Ако искаш по бързо да строшиш окачването на колата купи си ги.Всичко се променя по натоварването на окачването,а с това ЕТзимата цялата кола ще е в кал .Мисля че дори ще опират в подкалниците,железни джанти за 400лв за тези пари ще си вземеш много добри лети. Редактирано 21 Март, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #5 Отговорено 22 Март, 2019 Един колега кара такива колата изглежда мн добре, но втулките нямат намиране мн нестандартни бяха и ги няма масово(ако са същите джанти де, по визия изглеждат същите)ще трябва стругар да ти изработи така че занимавка си е дори да изключим другите неща споменати по горе.За тези пари ще вземеш оригиналните за модела.Но ако се интересуваш повече пиши на колегата от форума Clabble (отговаря само на англиски) тои кара такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #6 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Поради естеството на алуминиевата може да се сложи втулката тук трабва да е много специално според мен като фланците, там е много тънко ако се сложи фланец допълнително ще изкараш гумата навън още повече кал върху колата. С тези джанти променяш основно натоварването но окачването ,трябва да се повдига колата не промениш ли и окачването пиши го заминало.Та трябва да прецениш дали заради една визия и минимално подобряване на сцеплението да направиш това, разхода ти е грантиран повече. Прегледай темата за мен седят грозно Редактирано 22 Март, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #7 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Харесва ми как седят, но определено не искам да разбивам окачването...точно за това се надявах да ми отговорите тук. Благодаря за компетентното мнение...добре че не избързах с купуването. Можете ли сега да ми кажете какви джанти да търся който да са близки до тези на фабричните стойности за да няма износване по окачването? Какви са допустимите стойности на + - ЕТ и J число? Също ми изникна 1 въпрос, джантите които са за автомобили (да кажем акорд) със същите размери, могат ли да бъдат сложени на джип или са от по-мека сплав? Редактирано 22 Март, 2019 от rambisimos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #8 Отговорено 22 Март, 2019 Тук са данните за оригиналите http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html До ЕТ 40 от моя опит няма да имаш проблем .Трябва да е съобразено с J от него зависи колко широка гума ще сложиш.Като гледам ти може да слагаш 215 65 16 с ет 46 и J6.5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 22 Март, 2019 Преди 3 часа, CARPERA написа: http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html От тоя сайт този път като по чудо уцелиха параметрите поне на джантите ... Ето един много по-детайлен сайт: https://www.wheel-size.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #10 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Да постнатия от колегата калкулатор е с много по-подробни данни и показва всичко https://www.wheel-size.com/calc/ Редактирано 22 Март, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #11 Отговорено 27 Март, 2019 Добрее останах с впечатлението, че колкото по-малко е ЕТ-то, да кажем 30, толквоа по изнесена е на вътре джантата, кеото натоварва окачването. Ще търся нещо с минимум ЕТ40 значи. Благодаря колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове