Jump to content
wwalker

Симптоми верига за i-CTDi

Recommended Posts

Привет,

Какви са симптомите за смяна на ангренажа?

Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен.

На 200 хиляди е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се капака и се гледа центровката и колко е прибрал обтегача.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са : След 180 000 е пътник . Според мен проблема е в малката верига (логично е тя да се износи по бързо). Когато сменях веригите след като се скъса тази която задвижва маслента помпа - агренажната нямаще никъкво удължаване, спрямо оригиналната (чисто нова). Но малката верига се беше удължила близо 7 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, wwalker написа:

Привет,

Какви са симптомите за смяна на ангренажа?

Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен.

На 200 хиляди е.

 

Здрасти.

Първо - двигателя ти е N22A2 .

Второ - ако си я купувал от частно лице, твърде възможно е човека да я е сменил. Обаче ако имаш съмнения и му пазиш координатите, можеш пак да го попиташ за всеки случай, дали "на истина" я е сменил. Ако е от авто-къща нов внос, със сигурност не е сменявана, защото няма джамбазин който да инвестира дори 5/600 лв., за вериги менте.

Симптомите са като на всяка кола с разтегната, или износена верига - шумен двигател, с тракащи/чаткащи звуци в областта на ангренажа.

Ако колата е карана и поддържана нормално с правилното масло и то е сменявано на време, тези иначе едноредови тънки вериги, би трябвало да изкарват повече от 300 х.км.. 

Естествено "страх лозе пази" и хората си ги сменяват на по уж оригинални 180/200 х.км. , а те реално са на двоен пробег.

Та ако е на истински 200 хиляди и няма шумове, аз не бих я сменил, обаче ако не си сигурен, че това са и оригиналните километри, или че е сменявана от предишния собственик, е добре да се помисли за смяна.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да свалите пистовия ремък и след това като запалите, ако се чува стържене, тракане, чаткане вероятно е верига /може и демпферна шайба, но по малко вероятно/. Все пак без ремък не трябва да работи продължително време, че няма охлаждане, алтернатор и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е N22A1, както съм писал и в първия пост.

Кога и какви шумове трябва да се чуват при проблеми с веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 2, още повече фейс, е с двигател N22A2 - а ти можеш да твърдиш каквото си искаш.

За да е N22A1, трябва да е сменяван двигателя, примерно от Акорд.

А шумовете и тракането са постоянни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На плочката на двигателят пише N22A1. Не знам пълната история на автомобила, иначе всички дизелови CR-V са фейслифтови. Първа регистрация е 2006, а по шаси излиза предната.

Ако е сменен, което ме съмнява, е било много чисто - например кората отдолу е още с нитовете и пластмасовите рапидки.

Няма постоянни шумове и тракане.

Няколко пъти усещам като леки удари във волана, докато вися сутрин в задръстването на място. Може и да съм си въобразил или да е от нещо извън колата. Също понякога на цариградско на висока предавка и ниски обороти усещам някакво приглушено похлопване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...