wwalker 5 #1 Публикувано 19 Март, 2019 Привет, Какви са симптомите за смяна на ангренажа? Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен. На 200 хиляди е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #2 Отговорено 19 Март, 2019 Сваля се капака и се гледа центровката и колко е прибрал обтегача. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #3 Отговорено 19 Март, 2019 Симптомите са : След 180 000 е пътник . Според мен проблема е в малката верига (логично е тя да се износи по бързо). Когато сменях веригите след като се скъса тази която задвижва маслента помпа - агренажната нямаще никъкво удължаване, спрямо оригиналната (чисто нова). Но малката верига се беше удължила близо 7 мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #4 Отговорено 19 Март, 2019 Преди 1 час, wwalker написа: Привет, Какви са симптомите за смяна на ангренажа? Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен. На 200 хиляди е. Здрасти. Първо - двигателя ти е N22A2 . Второ - ако си я купувал от частно лице, твърде възможно е човека да я е сменил. Обаче ако имаш съмнения и му пазиш координатите, можеш пак да го попиташ за всеки случай, дали "на истина" я е сменил. Ако е от авто-къща нов внос, със сигурност не е сменявана, защото няма джамбазин който да инвестира дори 5/600 лв., за вериги менте. Симптомите са като на всяка кола с разтегната, или износена верига - шумен двигател, с тракащи/чаткащи звуци в областта на ангренажа. Ако колата е карана и поддържана нормално с правилното масло и то е сменявано на време, тези иначе едноредови тънки вериги, би трябвало да изкарват повече от 300 х.км.. Естествено "страх лозе пази" и хората си ги сменяват на по уж оригинални 180/200 х.км. , а те реално са на двоен пробег. Та ако е на истински 200 хиляди и няма шумове, аз не бих я сменил, обаче ако не си сигурен, че това са и оригиналните километри, или че е сменявана от предишния собственик, е добре да се помисли за смяна. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #5 Отговорено 19 Март, 2019 Може да свалите пистовия ремък и след това като запалите, ако се чува стържене, тракане, чаткане вероятно е верига /може и демпферна шайба, но по малко вероятно/. Все пак без ремък не трябва да работи продължително време, че няма охлаждане, алтернатор и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #6 Отговорено 19 Март, 2019 Двигателят е N22A1, както съм писал и в първия пост. Кога и какви шумове трябва да се чуват при проблеми с веригата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #7 Отговорено 19 Март, 2019 CR-V 2, още повече фейс, е с двигател N22A2 - а ти можеш да твърдиш каквото си искаш. За да е N22A1, трябва да е сменяван двигателя, примерно от Акорд. А шумовете и тракането са постоянни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #8 Отговорено 19 Март, 2019 На плочката на двигателят пише N22A1. Не знам пълната история на автомобила, иначе всички дизелови CR-V са фейслифтови. Първа регистрация е 2006, а по шаси излиза предната. Ако е сменен, което ме съмнява, е било много чисто - например кората отдолу е още с нитовете и пластмасовите рапидки. Няма постоянни шумове и тракане. Няколко пъти усещам като леки удари във волана, докато вися сутрин в задръстването на място. Може и да съм си въобразил или да е от нещо извън колата. Също понякога на цариградско на висока предавка и ниски обороти усещам някакво приглушено похлопване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове