Gladiator_BG 27 #1 Публикувано 17 Март, 2019 Здравейте, Jazz 2004г. преди фейса. При завъртане на ключа в положение контакт - на таблото с контролните лампи не трябва ли да свети и Check-a. Последния път когато четох колата беше записала грешка P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold - при тази грешка май също трябва да свети Check индикатора но при мене нищо не свети. Има ли възможност софтуерно да е деактивирана по някакъв начин. Дали предишния собственик я е повредил по някакъв начин умишлено ... до колкото знам таблото е осветено от LED диоди ... прекалено конспиративно ми звучи да е "изтръгната" с отвертка Има ли начин да тествам дали ще светне ... примерно да изключа някой датчик и да запаля колата без да настъпи повреда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #2 Отговорено 18 Март, 2019 (Редактирано) Чека винаги при запалване се самозачиства и изгасва.Няма случай при който той да не прави това ако той е изтръгнат или разпоен от таблото. Това се гледа първо при покупкака на кола когато се запали колата дали той светва и изгасва. Редактирано 18 Март, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #3 Отговорено 18 Март, 2019 Да не си я купил от Апостолов ЕООД Бургас? За тях знам със сигурност, че продадоха на колега от форума един Акорд, който беше с "изгоряла" чек-лампа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 18 Март, 2019 Преди 11 часа, Gladiator_BG написа: Здравейте, Jazz 2004г. преди фейса. При завъртане на ключа в положение контакт - на таблото с контролните лампи не трябва ли да свети и Check-a. Последния път когато четох колата беше записала грешка P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold - при тази грешка май също трябва да свети Check индикатора но при мене нищо не свети. Има ли възможност софтуерно да е деактивирана по някакъв начин. Дали предишния собственик я е повредил по някакъв начин умишлено ... до колкото знам таблото е осветено от LED диоди ... прекалено конспиративно ми звучи да е "изтръгната" с отвертка Има ли начин да тествам дали ще светне ... примерно да изключа някой датчик и да запаля колата без да настъпи повреда Чека не може да се изключи софтуерно,но може да му се среже управляващия кабел.Най добре е да се мине през професионална диагностика.В живите данни се вижда инструкция за запалване на лампата ,така че ще има малко по-голяма яснота по въпроса.Всички грешки свързано с опасност за нещо се отразяват през чека. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 27 #5 Отговорено 18 Март, 2019 Не е купувана от Апостолов. От физ. лице е взета. Прегледана е в сервиз преди покупката и там на диагностиката казаха също за тази грешка P0420 но нищо за чека. Не помня дали е индикирал на таблото но май не. Със сигурност ще я закарам в Бултрако Пловдив да се прочете но най рано другата седмица. Сега мога да я прочета през OBD със ScanMaster-a. Коя стойност да следя? какъв цвят е кабела за чека. Ще опитам да проследя веригата от таблото до компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 18 Март, 2019 Преди 2 часа, Gladiator_BG написа: Сега мога да я прочета през OBD със ScanMaster-a. Преди 3 часа, Markony написа: професионална диагностика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 18 Март, 2019 Да ,има огромна разлика от ЕЛМ-а и професионалната диагностика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 27 #8 Отговорено 26 Март, 2019 Вчера колата мина през Бултрако. Най - вероятно заради появата на грешка P0420 и постоянното светене на лампата са решили проблема по изключително банален начин. Беше залепено парче черен изолирбанд с размери 1 х 1,5 см под символа на чека. Самата грешка P0420 е заради факта че автомобила гори масло. Свещите са "опушени" и ме посъветваха да ги сменя. Предполага се че и разхода ще се подобри. Миризмата от ауспуха която според мен е по скоро на бензин - техниците определиха като миризма на изгоряло масло. Колата е четена и на място и в движение. За да се определи дали ще се наложи смяна на сегменти или само смяна на гумички ме посъветваха да засека за колко километра какво количество масло ще изгори от max до min на щеката. Диагностиката, откриването на проблема с маслото и решението на проблема с чек лампата /проследяване на верига и разглобяване на таблото/ ми излезе 130лв. Не знам дали това е много или малко но вземайки под винимание, доброто отношение с подробно обяснение на проблемите и съветите които ми дадоха, аз съм доволен от Бултрако Пловдив. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове