Jump to content
nedjalko1

Скърцащ педал на Съединител црв 2ген.

Recommended Posts

Здравейте, колеги

Времето се позатопли и Педала на съединителя на CRV-то 2 ген., отново започна да скърца. Правиго когато на вън е горещо. Миналото лято пръсках с каква ли не грес но ефекта е временен. Течноста в казачето е мътно. Дайте идея какво да правя, че много ме дразни това скърцане.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скърцането едва ли ще се оправи от това,но ако изчакаш с тази мътна течност ще сменяш някоя помпа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени течността на съединителя и ще ти олекне педала. :) Скърцането също може да изчезне или намали.

И при мен беше така.

Даже имаше чак нещо като тапа от мръсотия при пробката ...

Къде си пръскал с грес?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гресирах педала със спей , ако някой може даде повече информация как се сменя течността ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва ти правилната грес. Иначе се гресира ябълката на помпата, която влиза в цилиндъра на същата т.е. педала е захванат за буталото на помпата от единия край, а от другия край ябълката на буталото се движи в цилиндъра на помпата и като липсва смазка скърца при натискане, тъй като елементите са поизносени и поизтрити с времето. Лично аз мазах и пръсках с различни греси и спрейове, но педала утихна, след като го смазах с литиева грес. Мястото е трудно достъпно, но сваляш една пластмасова кора под волана навираш се отдолу при педалите, светиш със силно, но малко фенерче понеже мястото е ограничено и слагаш литиева грес на точното място - вътре в цилиндъра на помпата, където контактува с въпросната ябълка. От година и повече нямам никакво скърцане. Този мач вече съм го играл и затова ти давам горния съвет. А да , смени си и течността на съединителя с нова.

Редактирано от bokocska

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Помпите трябва да са две . Източването става от външната има пробка като на спирачните апарати.Първо сваляш казанчето и измиваш с обезмаслител на течаща вода докато светне.След като го подсушиш хубаво казанчето пълниш с течноста да кажат колегите кой ДОТ е.Отвърташ пробката на долната помпа слагаш едно мъркуче в бутилка с малко спирачна течност и помпаш докато излезе чиста течност. Може би някой ще качи снимка от вашия мануала къде е тази външна помпа.

Ето и хубав обезмаслител 

20190310_120226.thumb.jpg.a92663374f1c313daf1158579b504b8b.jpg

Хубава спирачна течност на АТЕ

20180624_192929.thumb.jpg.86c348cab6aa0777d9342c29576d821c.jpg

Разфасовките на АТЕ е 1л ще ти стигне да смениш и та спирачките. 

А това е и за коли с ABSи ESP

 

spirachna-technost-Ate-DOT-4-SL.6-1000ml-1000x1000.jpg.thumb.jpeg.30005f45bc4bd24f7e975fa8f9a33e89.jpeg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че в ръководствата дават и гумичките на помпата да се смазват със специална за целта смазка( при евентуално разглобяване де). Щото май и от там поскърцва.Горната помпа съм я отварял за смяна на гумички и почистване. Беше пълна с чернилка, която ако не се промие прецаква и новата спирачна течност. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изнамерих но за Акорд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се смени тази втулка без да се сваля педала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма нужда да се сваля педала. Само махаш щифта който свързва педала с вилката на помпата и готово. Но, това едва ли ще ти разреши проблема със скърцането. Поне според мен де. Нека и по-компетентни колеги да споделят.

Редактирано от ico76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×