Jump to content
vladoe

Hr-v прекъсва само в ниски 1.6 105hp

Recommended Posts

Колеги скоро взех хондата и има някакъв малък, но дразнещ проблем. Сутрин не държи обороти едва към 800 900 със зор, но не гасне хълца дърпа се докато загрее после си държи оборотите, но при рязко подаване на газ задържа замисля се на бензин, а на газ препуква горе във филтъра. Смених свещи и дистрибуторната капачка взех и палец но неможах да развия болтчето няква звезда но отива да се заобля. Та въпроса ми е дали проблема е в стъпковия той май е вакумен доколкото четох за да не вдига сутрин обороти и от къде другаде може да се замисля и прекъсва в ниските. Като я взех забелязах че главата е сваляна явно е духнала гарнитура предполагам са напаснати клапаните. Другото което ми направи впечатление е че делкото беше на предварение предполагам  максимално завъртяно към купето направих го в средата заработи по добре и като мощност се оправи. Та ако някой има идея ще съм благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех и температурен датчик да няма някъв дерт и при него 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти тема с подобни проблеми,преди да започнеш да сменяш разни работи. 

Свали и почисти основно с обезмаслител дросела и IACV клапана стъпковия както го наричаш.

Пиши да видим какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, а IACV клапана да го накисна в обезмаслител и нещо разцентрова ли се след като го сваля мислех с вд40 да го пръскам но щом казваш с обезмаслител сигурно ще е по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

20190304_170633.thumb.jpg.a60fb45a5f5d4995c4044ec5afff590d.jpg

Сваляш го напръсква двата отвора с обезмаслител Меглио и миеш на течаща вода няколко пъти докато потиче бистра внимаваш да не напълни буксата с вода. После сушиш и аз капнах по няколко капки фино масло в двата отвора.

Wd40 е агресивна разяждаща смазка  за клеясали болтове съвета ми е използвай я само за това. 

20190304_171102.thumb.jpg.e9422235455f134fee273e591a84b0e5.jpg

Това трябва да се получи.

Дросела също с обезмаслител обилно накиснат но не го чистих аз доверих се на професионалист.

Преди процедурата откачи клемите на акумулатора ако е нужно и направи ресет.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах сходен проблем танцуващи обороти и като загрее направо падат до нула ахаааааааа да угасне,чистихме дроселната клапа със меглио,в сервиз майстор го прави,каза,че се сабирало много гльоч ...потече една чернилка от тогава оборотите заспаха вече една година ......успех!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявай си клапаните на определен интервал написан е в друга тема. Не само да вярваш че са напаснати те сами няма да се регулират.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията :). Другото което стана е че скъсах едно от болтчетата на капачката на делкото, а още едно беше скъсано преди мен и остана на едно понеже е неудобно да разпробия нови отвори, ако развия 3 те големи болта ще излезе ли цялата стойка с делкото как е хванато на разпределителния вал 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш да вържеш капачката с свински опашки, аз карах така бая време.

Иначе, трите болта, бележиш акуратно в какво положение е в момента(чертичка), между главата и делкото, махаш капачката, без да разкачаш кабелите и запомняш положението на палеца(после ще ти е поле лесно при поставянето). После дърпаш делкото и дерзаеш. При връщането на място, намажи гумени О ринг с масло и карай.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ме интересуваше понеже и палеца не мога да махна понеже не се развива заобля се главата на болтчето което е за кръстата отверка да не е вързан към вала. Иначе бях вързал с миши опашки карах, но като свалих капачката за 10км беше бая играл палеца остъргани бяха пиновете  затова мисля да го направя както си му е реда ще я подхващам все не ми остава време затова предпочитам да питам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разпробиваш  болтчето на палеца си подложи магнит, за да лови стружките и умната, бавно не бързай. После издухай  цялото делко с компресор ако имаш възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, vladoe написа:

Благодаря за информацията :). Другото което стана е че скъсах едно от болтчетата на капачката на делкото, а още едно беше скъсано преди мен и остана на едно понеже е неудобно да разпробия нови отвори, ако развия 3 те големи болта ще излезе ли цялата стойка с делкото как е хванато на разпределителния вал 🤔

И тука брах ядове от мания всичко да е почистено и проверено,на почивка при развиване на болчетата на диструбуторната капачка ми се откъснаха и двата болта ,остана един и със малко тел :)))) се прибрах от почивка.По темата сваля се цялото делко и на стругар се разпробиват скъсаните болтове и се възтановява всичко,после настройка на делкото в сервиз!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За час го свалих и разпробих болтовете първо с малка бургия ф3 после с по голяма ф4 и накрая с 5 ца и сложих болт с гайка заспа работата. Палеца оставих стария понеже ми се видя че ще бера ядове. Остана да сваля IACV то, но нямах време че съм все на работа. Иначе запали идеално не гасне макар и на косъм като загрее си е часовник смених и температурния датчик може и да си внушавам но е една идея по добре 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е моторчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Наемаш се нещо да разглобяваш а не знаеш това и оново какво е най горе в този раздел има хубаво сервизно ръководство изтегли го сигурно е показано нагледно кое как и защо.http://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/honda/hr-v

Ето ти и едно пак подробно и всички части с номерата им

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/HR-V

 

THROTTLE-BODY-SOHC-Honda-Cars-HR-V-2002-HR-V-5-speed-manual-E__0100.thumb.jpg.9d0c806cd3e1af17b2521a342ae9d131.jpg

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е ясно просто колега ми показа друго IACV явно за црв. А тука е на електрически принци електромагна бобинка върти ос и отваря и затваря притока на въздух и се охлажда с антифриз. Както и да отворих почистих дросела хубаво, а това го напръсках с вд. Запали перфектно нямаше вече замисляне обаче като покарах ми вдигна оборотите на 1500 и немърдат някакви идеи какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да кача объркал съм се че бях умацан :)

IMG_20190309_101027.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На снимката показана от мен е   IACV  за црв 1ген.

Правиш тове което си решил ти без да четеш постовете,продължавай да пръскаш където свариш с това WD40 и ще прецакаш повече неща отколкото да оправиш.

Писах ясно ПОЧИСТВАШ С ОБЕЗМАСЛИТЕЛ И СМАЗВАШ С ФИНО МАСЛО.

Бута ли ТПСса на снимката твоята това под ръката ти сваля ли го тази от 14 пост.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го барал тпс а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

IMG_20190309_100456.jpg

 

Ако това е след почистване нищо според мен не си направил,сваляш напръскваш с обезмаслител  и двата отвора миеш така 3-4 пъти докато потече чиста вода,и после смазмаш с фино масло.Направи го и кажи дали са излязли още мръсотии.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не преди почистването е 

Но и нямаше фрапантни нагари 

Знам че масло не е препоръчително понеже полепват боклуци по него и затова реших само с вд то 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ресет на компа направи ли.750514100_viberimage2019-03-0913_52_36.thumb.jpg.904a19bee2c6b94a95db9a104804bd1f.jpg

7.5а предпазител се сваля но при теб незнам как е

ВД40събира в пъти повече боклуци заради него ми е блокирал патрон на ключалка след първоначалния супер ефект.

 

 

Quote

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

Какво точно си развил може ли да покажеш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеленото развих което боинката на IACV то където се включва буксата. А ако разкача акомулатора ще се ресне ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно всички с Харвита спят днес,а толкова ли е трудно да снимаш таблото в коша при мотора на колата за да видим.

 

HRV.thumb.jpg.04606c8cd783794cdc153bfaa15c3acc.jpg

ако е това при теб  го пише на 30А

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е благодаря колега прескочих да я видя одеве понеже съм на работа търсих 7,5 ампера предполагах че е като на срв то, но пишеше за мъгла fog light, нямах време да ги чета. Ще опитам кат си тръгвам ще пиша за ефекта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ефект паля студена нормално работи и малко по малко вдига обороти 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спореде  мен ей това не трябвяше да го правиш

Quote

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така мисля гледам от едната страна е бобинката а от другата две болтчета които като се разхлабят може да се върти оста един вид регулиране на оборотите, но тях не съм ги барал бих могъл да ги регулирам ако беше на удобно място, а то е навряно...... няма бъркане японеца явно са му малки ръцете, а аз бая зор видях. Явно леко съм и разместил позицията на бобината и отваря в повече 🙁

IMG_20190309_100456.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да при мен срещуположно на буксата с тази така наречена от теб бобинка се намира болт,който се регулира с шестограм и е направено заводски, знам че там ако не знае човек как не се бута

Ето този

266520104_viberimage6.thumb.jpg.a326dae9d3b745d478256882c4f2baeb.jpg

Иска се настроика ето какво е писал fenabg за обучението но на ЦРВ1 ген

Quote

За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното .

Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве  или когато някой е въртял винта за празния ход.

 

От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи  и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .

Можеш да се свържеш с него не варвам да ти откаже съвет

изтегли си сервизното горе в темата може да има как се регулира.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме съмнява че изобщо не работи явно съм го наместил на по отворено и затова вдига обороти. Ако беше разместено щеше да вдига големи обороти докато е студена после да падат, а то няма промяна. При опела беше като да м на контакт се движеше и обратно стъпковия тука предполагам е идентичен начина 🤔 или е блокирало или нещо по инсталацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такива пипкави и тънки неща според мен само от фена бг и маркони,ако не нещо друго двамата ще те насочат в правилната посока ..... за тези двамата само мога да направя поклон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Нов е без пари 🤣

Screenshot_20190309-204242.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е напълнено? 

Screenshot_20190310-103208.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж разликата 

Screenshot_20190310-103141.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

vladoe

Не преди почистването е 

Колегата написа това  за тази снимка не го вини много не е качил снимки след почистване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това не трябва да е така. Любопитно ми е защо е така. 

Screenshot_20190310-104823.png

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...