Jump to content
Sign in to follow this  
vladoe

Hr-v прекъсва само в ниски 1.6 105hp

Recommended Posts

Колеги скоро взех хондата и има някакъв малък, но дразнещ проблем. Сутрин не държи обороти едва към 800 900 със зор, но не гасне хълца дърпа се докато загрее после си държи оборотите, но при рязко подаване на газ задържа замисля се на бензин, а на газ препуква горе във филтъра. Смених свещи и дистрибуторната капачка взех и палец но неможах да развия болтчето няква звезда но отива да се заобля. Та въпроса ми е дали проблема е в стъпковия той май е вакумен доколкото четох за да не вдига сутрин обороти и от къде другаде може да се замисля и прекъсва в ниските. Като я взех забелязах че главата е сваляна явно е духнала гарнитура предполагам са напаснати клапаните. Другото което ми направи впечатление е че делкото беше на предварение предполагам  максимално завъртяно към купето направих го в средата заработи по добре и като мощност се оправи. Та ако някой има идея ще съм благодарен :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех и температурен датчик да няма някъв дерт и при него 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ти тема с подобни проблеми,преди да започнеш да сменяш разни работи. 

Свали и почисти основно с обезмаслител дросела и IACV клапана стъпковия както го наричаш.

Пиши да видим какво е станало.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колега, а IACV клапана да го накисна в обезмаслител и нещо разцентрова ли се след като го сваля мислех с вд40 да го пръскам но щом казваш с обезмаслител сигурно ще е по добре

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

20190304_170633.thumb.jpg.a60fb45a5f5d4995c4044ec5afff590d.jpg

Сваляш го напръсква двата отвора с обезмаслител Меглио и миеш на течаща вода няколко пъти докато потиче бистра внимаваш да не напълни буксата с вода. После сушиш и аз капнах по няколко капки фино масло в двата отвора.

Wd40 е агресивна разяждаща смазка  за клеясали болтове съвета ми е използвай я само за това. 

20190304_171102.thumb.jpg.e9422235455f134fee273e591a84b0e5.jpg

Това трябва да се получи.

Дросела също с обезмаслител обилно накиснат но не го чистих аз доверих се на професионалист.

Преди процедурата откачи клемите на акумулатора ако е нужно и направи ресет.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също имах сходен проблем танцуващи обороти и като загрее направо падат до нула ахаааааааа да угасне,чистихме дроселната клапа със меглио,в сервиз майстор го прави,каза,че се сабирало много гльоч ...потече една чернилка от тогава оборотите заспаха вече една година ......успех!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проверявай си клапаните на определен интервал написан е в друга тема. Не само да вярваш че са напаснати те сами няма да се регулират.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за информацията :). Другото което стана е че скъсах едно от болтчетата на капачката на делкото, а още едно беше скъсано преди мен и остана на едно понеже е неудобно да разпробия нови отвори, ако развия 3 те големи болта ще излезе ли цялата стойка с делкото как е хванато на разпределителния вал 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Можеш да вържеш капачката с свински опашки, аз карах така бая време.

Иначе, трите болта, бележиш акуратно в какво положение е в момента(чертичка), между главата и делкото, махаш капачката, без да разкачаш кабелите и запомняш положението на палеца(после ще ти е поле лесно при поставянето). После дърпаш делкото и дерзаеш. При връщането на място, намажи гумени О ринг с масло и карай.

Edited by zmiata29
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да това ме интересуваше понеже и палеца не мога да махна понеже не се развива заобля се главата на болтчето което е за кръстата отверка да не е вързан към вала. Иначе бях вързал с миши опашки карах, но като свалих капачката за 10км беше бая играл палеца остъргани бяха пиновете  затова мисля да го направя както си му е реда ще я подхващам все не ми остава време затова предпочитам да питам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като разпробиваш  болтчето на палеца си подложи магнит, за да лови стружките и умната, бавно не бързай. После издухай  цялото делко с компресор ако имаш възможност.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, vladoe написа:

Благодаря за информацията :). Другото което стана е че скъсах едно от болтчетата на капачката на делкото, а още едно беше скъсано преди мен и остана на едно понеже е неудобно да разпробия нови отвори, ако развия 3 те големи болта ще излезе ли цялата стойка с делкото как е хванато на разпределителния вал 🤔

И тука брах ядове от мания всичко да е почистено и проверено,на почивка при развиване на болчетата на диструбуторната капачка ми се откъснаха и двата болта ,остана един и със малко тел :)))) се прибрах от почивка.По темата сваля се цялото делко и на стругар се разпробиват скъсаните болтове и се възтановява всичко,после настройка на делкото в сервиз!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За час го свалих и разпробих болтовете първо с малка бургия ф3 после с по голяма ф4 и накрая с 5 ца и сложих болт с гайка заспа работата. Палеца оставих стария понеже ми се видя че ще бера ядове. Остана да сваля IACV то, но нямах време че съм все на работа. Иначе запали идеално не гасне макар и на косъм като загрее си е часовник смених и температурния датчик може и да си внушавам но е една идея по добре 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ли е моторчето

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Наемаш се нещо да разглобяваш а не знаеш това и оново какво е най горе в този раздел има хубаво сервизно ръководство изтегли го сигурно е показано нагледно кое как и защо.http://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/honda/hr-v

Ето ти и едно пак подробно и всички части с номерата им

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/HR-V

 

THROTTLE-BODY-SOHC-Honda-Cars-HR-V-2002-HR-V-5-speed-manual-E__0100.thumb.jpg.9d0c806cd3e1af17b2521a342ae9d131.jpg

 

 

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мен ми е ясно просто колега ми показа друго IACV явно за црв. А тука е на електрически принци електромагна бобинка върти ос и отваря и затваря притока на въздух и се охлажда с антифриз. Както и да отворих почистих дросела хубаво, а това го напръсках с вд. Запали перфектно нямаше вече замисляне обаче като покарах ми вдигна оборотите на 1500 и немърдат някакви идеи какво може да е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това исках да кача объркал съм се че бях умацан :)

IMG_20190309_101027.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

На снимката показана от мен е   IACV  за црв 1ген.

Правиш тове което си решил ти без да четеш постовете,продължавай да пръскаш където свариш с това WD40 и ще прецакаш повече неща отколкото да оправиш.

Писах ясно ПОЧИСТВАШ С ОБЕЗМАСЛИТЕЛ И СМАЗВАШ С ФИНО МАСЛО.

Бута ли ТПСса на снимката твоята това под ръката ти сваля ли го тази от 14 пост.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм го барал тпс а

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

IMG_20190309_100456.jpg

 

Ако това е след почистване нищо според мен не си направил,сваляш напръскваш с обезмаслител  и двата отвора миеш така 3-4 пъти докато потече чиста вода,и после смазмаш с фино масло.Направи го и кажи дали са излязли още мръсотии.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не преди почистването е 

Но и нямаше фрапантни нагари 

Знам че масло не е препоръчително понеже полепват боклуци по него и затова реших само с вд то 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ресет на компа направи ли.750514100_viberimage2019-03-0913_52_36.thumb.jpg.904a19bee2c6b94a95db9a104804bd1f.jpg

7.5а предпазител се сваля но при теб незнам как е

ВД40събира в пъти повече боклуци заради него ми е блокирал патрон на ключалка след първоначалния супер ефект.

 

 

Quote

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

Какво точно си развил може ли да покажеш.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зеленото развих което боинката на IACV то където се включва буксата. А ако разкача акомулатора ще се ресне ли

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Явно всички с Харвита спят днес,а толкова ли е трудно да снимаш таблото в коша при мотора на колата за да видим.

 

HRV.thumb.jpg.04606c8cd783794cdc153bfaa15c3acc.jpg

ако е това при теб  го пише на 30А

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно това е благодаря колега прескочих да я видя одеве понеже съм на работа търсих 7,5 ампера предполагах че е като на срв то, но пишеше за мъгла fog light, нямах време да ги чета. Ще опитам кат си тръгвам ще пиша за ефекта :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма ефект паля студена нормално работи и малко по малко вдига обороти 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спореде  мен ей това не трябвяше да го правиш

Quote

Бобинката развих пръснах оста хубаво да почисти 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и аз така мисля гледам от едната страна е бобинката а от другата две болтчета които като се разхлабят може да се върти оста един вид регулиране на оборотите, но тях не съм ги барал бих могъл да ги регулирам ако беше на удобно място, а то е навряно...... няма бъркане японеца явно са му малки ръцете, а аз бая зор видях. Явно леко съм и разместил позицията на бобината и отваря в повече 🙁

IMG_20190309_100456.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да при мен срещуположно на буксата с тази така наречена от теб бобинка се намира болт,който се регулира с шестограм и е направено заводски, знам че там ако не знае човек как не се бута

Ето този

266520104_viberimage6.thumb.jpg.a326dae9d3b745d478256882c4f2baeb.jpg

Иска се настроика ето какво е писал fenabg за обучението но на ЦРВ1 ген

Quote

За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното .

Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве  или когато някой е въртял винта за празния ход.

 

От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи  и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .

Можеш да се свържеш с него не варвам да ти откаже съвет

изтегли си сервизното горе в темата може да има как се регулира.

 

Edited by CARPERA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мен ме съмнява че изобщо не работи явно съм го наместил на по отворено и затова вдига обороти. Ако беше разместено щеше да вдига големи обороти докато е студена после да падат, а то няма промяна. При опела беше като да м на контакт се движеше и обратно стъпковия тука предполагам е идентичен начина 🤔 или е блокирало или нещо по инсталацията

Share this post


Link to post
Share on other sites

За такива пипкави и тънки неща според мен само от фена бг и маркони,ако не нещо друго двамата ще те насочат в правилната посока ..... за тези двамата само мога да направя поклон

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Нов е без пари 🤣

Screenshot_20190309-204242.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

С какво е напълнено? 

Screenshot_20190310-103208.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж разликата 

Screenshot_20190310-103141.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

vladoe

Не преди почистването е 

Колегата написа това  за тази снимка не го вини много не е качил снимки след почистване.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Това не трябва да е така. Любопитно ми е защо е така. 

Screenshot_20190310-104823.png

Edited by fenabg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...