Jump to content
pando

Относно шофьорският колан

Recommended Posts

Здравейте колеги,не иска да се прибира сам коланът,трябва с ръка да го натискам да се прибере. Има ли начин да се оправи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пере се, но лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои колеги решават проблема и с тефлонов спрей (PTFE), ама не знам колко е яко да се запечатва мръсотията със спрей отгоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,не можах да разбера,трябва да се изпере колана ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобаво се колонката сваля се пластмасата като стигнеш до механизма се почиства и смазва,в повечето случаи ватре има една пружина тя с годините отслабва все пак това е най използвания колан.Това е и едното от нещата което се гледа като се купува колата малко относително но говори колко е използван колана и колата .Другото решение е читав втора употреба все пак може да се тества.

ЕТО

1982146680_KOLANI1.thumb.png.7fc3e59d88a2e618dca648534871415f.png1077241108_UntitlKOLANI2.thumb.png.9ada675f4c7062fa50824a4972abcd7d.png

 

ТОВА е механизма намира се долу в колонката

232069893_KOLAN5.thumb.png.ddc001fb8d7498db6d8bb90cc96b82b7.png1851239861_KOLAN9.thumb.png.b41850ba15f4c72c1b69615a964a7941.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит - пере се и има значително подобрение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA, айде следващия път линковете да са за втора генерация ...

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group3aa.htm#207825

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да обобщим. Колана се се сваля от колонката с все механизма и се носи в банята, разтяга се до край и слага се някакъв стопер за да не се прибира на ролката. "Платнената" част се топи в леген(гореща вода) с подходящ препарат(обезмаслител), колкото може по близо до механизма и се претрива(с постъпателно възвратни движения;))на ръка или с мека четка. Упражнението се повтаря докато решите, че мърсотията си е отишла, следва плакнене до бистра вода и всичко на обратно в колата след като изсъхне.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте колеги,как се сваля пластмасовата кора,под която е механизма,не мога да разбера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се изчеква пластмасата на прага - на предната и задната врата,  после се издърпва гуменото уплътнение към колонката и ти се открива фронт за работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се откача от горе на колонката колана,долу го изкарах целият механизъм,а трябва ли да се разглобява,някакви малки шестограмчета ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ,колегата Диндин е качил схема. А трябва ли долният механизъм да се разглобява и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, по-добре не пипай механизма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...