Jump to content
Stefan4eto

Скорост/обороти при црв1 147 автомат.Проблем или не?

Recommended Posts

Здравейте колеги,чета из темите и гледам снимки на оборотите при различна скорост на црв1 147 к.с.автомат.Та при 100 км. карате със 2600 оборота,при 120 км. със 3000.При мен са малко по високи,при 90/2600 оборота,100/3000 и при 120/3600 оборота.Последно време не забелязвам заключването на кутията(лок-ъпа)Преди го усещах само по обороти,пропадаха с 300/400 при постоянна скорост.Маслото в кутията е опреснено 3 пъти  по 3 литра за 1600 км. и нямам проблеми с  превключването на скоростите(като тролей съм)Имам ли проблем или......

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 120км ми стоят на 3350-3400 след lock-up. Много възможно е да не зацепва. Усещам го как зацепва всеки път, особено при отпускане на газта малко след ускоряване или като караш с висока скорост и стане баир как отключва и оборотите се качват. Възможно е соленоида да е запушен. Намира се до пробката на кутията отгоре. Държи се на болтова и е закачен с кабел. Той отговаря за локъпа. 

Редактирано от zzfz98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Соленоида не се намира там където казваш по-близо е до щеката.Може да се почисти без да се точи маслото.

334850402_SOLENOID3.thumb.jpg.c90f5d8c08d95d987af5deaf29a2c84c.jpg951696250_1.thumb.gif.0de72b85f17f4f014ef6387a8684d9a7.gif

По-трудно се почистват другите два линеарния и шифт контрола.

1284824788_SOLENOIDI3TE.thumb.png.af7951d031a41b868b9318f139198892.png

Почистил съм двата без линеарния там е нужно демонтиране на кората отдолу.

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при мен е спрял да зацепва локъпа,преди след като си махнех крака от газта и почти  нямаше падане на оборотите.Сега махам крака от газта и оборотите веднага падат и те(значи не се заключва нищо),ще видя дали ще се справя с тоя соленоид и дано да е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Stefan4eto написа:

Здравейте колеги,чета из темите и гледам снимки на оборотите при различна скорост на црв1 147 к.с.автомат.Та при 100 км. карате със 2600 оборота,при 120 км. със 3000.При мен са малко по високи,при 90/2600 оборота,100/3000 и при 120/3600 оборота.Последно време не забелязвам заключването на кутията(лок-ъпа)Преди го усещах само по обороти,пропадаха с 300/400 при постоянна скорост.Маслото в кутията е опреснено 3 пъти  по 3 литра за 1600 км. и нямам проблеми с  превключването на скоростите(като тролей съм)Имам ли проблем или......

Колега - а не е ли възможно при теб просто да е така. Защото аз съм също с автомат, само че 128 к.с. и при мен оборотите са точно, както при теб, а много ясно усещам лок-ъп а. И аз се чудих как колегите са със 2,6 к оборота при 100, но при мен си е 3 к при 100. Може би има различни версии на автомата, поне за мен това е обяснението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа нямам си на идея така ли трябва да е,но на едни и същи коли,едни и същи кутий различни обороти:confused:.

На колегата CARPERA колата му е същата като моята 2001г.147кс.Не вярвам да е с различна кутия,но той със 100 км върви на 2600 а аз на 3000 оборота.

Между другото днес забелязах че ми се включва локъпа след 3-та скорост а след 4-та неще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че проблема ви не е в соленоидите.Като започнете от въздушния филтър и лъжата на продавачите че се сменя на 10 хил,още на пет е достатъчно мръсен и пропуска фин прах които разказва играта на двигателя.Същия този прах задръства дросела и променя работата IACV клапана сензорите по него МАП и ТПС,по мануал мисла че се калибриряха на 40 или 60 хил км,при нас никога.Свалете и почистете дросела и настроите сензорите по него,при мен това беше направено.След тази манипулация това което се поромени,колата сякъш има поече въздух по-бързо реагира на подаване на газта,при високите скорости мотора не се мъчи толкова , при вашия случай вдига високи обороти,при мен все още мърка на по-ниски обороти.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да прескоча до Русе,ако майстора от там няма нищо против за друго не се сещам в момента.:)

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Мисля че проблема ви не е в соленоидите.Като започнете от въздушния филтър и лъжата на продавачите че се сменя на 10 хил,още на пет е достатъчно мръсен и пропуска фин прах които разказва играта на двигателя.Същия този прах задръства дросела и променя работата IACV клапана сензорите по него МАП и ТПС,по мануал мисла че се калибриряха на 40 или 60 хил км,при нас никога.Свалете и почистете дросела и настроите сензорите по него,при мен това беше направено.След тази манипулация това което се поромени,колата сякъш има поече въздух по-бързо реагира на подаване на газта,при високите скорости мотора не се мъчи толкова , при вашия случай вдига високи обороти,при мен все още мърка на по-ниски обороти.

Извинявай за въпроса но кои сензори и как бяха настроени ? Не че нещо но съм тъпо парче и от 5 калибрирани датчика един не виждам как?

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Извинявай за въпроса но кои сензори и как бяха настроени ? Не че нещо но съм тъпо парче и от 5 калибрирани датчика един не виждам как?

 

Quote

fenabg

ШАМАН

 

Posted September 13, 2018

IACV - Idle Air Control Valve

TPS се калибрира с мултицет 0.48 волта на средната жица(червена)  към маса  на контакт. 

 

Quote
Quote

fenabg

ШАМАН

Иацвето се обучава. 

 

Твои думи така и не каза как са обучава  IACV - Idle Air Control Valve

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иацевето съм обяснявал 10 пъти как се обучава . После тпс е обикновен тример "   при смяна се  калибрира ' на това напрежение . От там на татък всички датчици по колата питам кой и как им замери и промени стойностите както си написал . Сиреч коригира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички датчици по колата не съм казал,конкретно за тези 3 те. Не намирам твоето писане за обучението, а втори път те моля да го обясниш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито един датчик не може да му се променят стойностите по никакъв начин . Единствената частична корекция е осъществима на тпс и там му се променя позицията но не и самите му стойности  като такъв . Не знам да има вариант до сега които би помогнал за корекция на мапа например  . Нямам идея как сте постигнали невъзможното.

За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното . 
Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве  или когато някой е въртял винта за празния ход.

От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи  и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .

П.П. сега е ред да ми отговориш ти , кои и как коригира стойностите на датчиците . Може и аз да съм в грешка че не може.

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера много - да търся ли проблем в автоматичната ми скоростна кутия - както казах изрежда четири предавки и след четвърта се усеща още едно понижаване на оборотите с около 300. Въпреки това колата на 100 км/ч върви с 3к оборота, а доста хора тук говорят, че при тях при 100 км/ч е около 2,5 к оборота. МОже ли и други със автоматици да споделят при 100 км/ч с какви обороти са. Засега съм намерил че хонда вграждат два типа автомати на нашите модели от тези години:

 MDMA 4-speed automatic
MDLA 4-speed automatic

Въпреки това не можах да намеря дали има разлика в предавателните им числа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорят само.

При 100

20181231_105635.thumb.jpg.3cf843e879290e3ff3113dcaf0ab6d1b.jpg

При 120

20181231_103319.thumb.jpg.bc3ea83171e505011160f83b50ed8399.jpg

Според мен не е от авт.скаросна кутия. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези снимки съм ги видял и съм наясно, че е така. Опитвам се да разбера дали има колеги, на които автоматите да поддържат оборотите описани от мен и от колегата започнал темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварителните числа на 4-степенната автоматична кутия в 1ва ген. CR-V са винаги еднакви (дори и да са различни моделите, за което не знам). Преди скобите е предварителното число преди final drive-а, а в скобите е общото отношение от коляновия вал до колелата (final drive ratio 4.357).
 

I 2.722 (11.86)

II 1.516 (6.61)

III 1.078 (4.7)

IV 0.711 (3.1)

 

Скорост (км/ч) при 1000 оборота и максимална скорост (теоретична) при „стандартни“ гуми 205/70 R 15

I 10.6 / 71

II 19.1 / 128

III 26.8 / 180

IV 40.6 / 272

 

Размерът на гумите не трябва да има отношение към това, което виждате на таблото, тъй като скоростта се мери от кутията, без значение от диаметъра на колелата.

 

Тези числа показват, че при 2500 оборота на 4та, скоростта трябва да е 102 км/ч.

 

Източник:

https://www.automobile-catalog.com/model/honda/cr-v_1gen.html

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190104_180017.thumb.jpg.d0e7e8d4bfe743b2fdab6ffabb2ac6fc.jpg

Сега засякох - объркал съм се като съм мислел че е на 3к. И все пак не е и на 2,5 к, а малко повече. Както и да е - явно е там някъде.

Редактирано от digunan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи само мойте обороти не са добре:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190101_094353.jpg

IMG_20190101_094454.jpg

IMG_20190101_103806.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...