Nikolayandr 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2018 Здравейте колеги, Колата ми е 5-та генерация акорд (англичанка) 2.0 (131 к.с.) Времето застудя и хондата пали с 300 зора сутрин, пали и изгасва на мига. И така 10-15 пъти докато задържи обороти и то с натискане на педала на газта. Всякаш не включва смукача. Но проблема се проявява само когато престои цяла нощ, иначе през деня когато вече е запалила веднъж стартира с лекота. Та се чудя какъв може да е проблема, проверявах за нацепени маркучи, свещите са сменени скоро, клапаните са регулирани, дали не е някой датчик ? Оценявам всяка информация, благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #2 Отговорено 1 Декември, 2018 Дросел чистен ли е скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolayandr 0 #3 Отговорено 1 Декември, 2018 Миналата година го изчистих да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #4 Отговорено 1 Декември, 2018 Провери си палеца на делкото да няма нагар. Пусни и бензиновите дюзи да почистване с препарат, ако трябва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #5 Отговорено 16 Декември, 2018 Аз имах същия проблем на предишната ми хонда 1.8iES - не го оправих, но "хванах един чалъм", как да не прецакваш стартера от въртене. Сутрин, когато колата е студена и се очаква да запали трудно и с много въртене, правех следното: врътвам на стартер половин оборот, колкото да се "събуди" компютъра на колата (така си го обяснявам :-) ) и оставям на контакт (без да връщам ключа) да почака колкото време мисля, че ще е напразното въртене. После пак без да връщам ключа направо въртя за палене - така палеше почти всеки път веднага. Така времето през което преди въртях без да запали, сега го изчаквах и това щади стартера и акумулатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #6 Отговорено 16 Декември, 2018 А като запали колко оборота държи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #7 Отговорено 16 Декември, 2018 On 12/1/2018 at 11:03 AM, Nikolayandr said: Здравейте колеги, Колата ми е 5-та генерация акорд (англичанка) 2.0 (131 к.с.) Времето застудя и хондата пали с 300 зора сутрин, пали и изгасва на мига. И така 10-15 пъти докато задържи обороти и то с натискане на педала на газта. Всякаш не включва смукача. Но проблема се проявява само когато престои цяла нощ, иначе през деня когато вече е запалила веднъж стартира с лекота. Та се чудя какъв може да е проблема, проверявах за нацепени маркучи, свещите са сменени скоро, клапаните са регулирани, дали не е някой датчик ? Оценявам всяка информация, благодаря предварително. Изчисти си IACV-то ( обилно киснене и чистене !! ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maskata 0 #8 Отговорено 16 Януари, 2019 и накрая погледни гарнитурата на главата най вероятно се е предала 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #9 Отговорено 16 Януари, 2019 Преди 3 часа, maskata написа: и накрая погледни гарнитурата на главата най вероятно се е предала Моята я купих през май 2007г. и един колега още я кара. Проблема си го имах още от първата зима. Явно това е колата, която може да върви стотици-хиляди километри с предала се гарнитура... Моят съвет е да се почистят дюзите - ултразвук и разни химии. Аз не стигнах чак до там де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #10 Отговорено 17 Януари, 2019 На 16.12.2018 г. at 16:24, Niakoi написа: Аз имах същия проблем на предишната ми хонда 1.8iES - не го оправих, но "хванах един чалъм", как да не прецакваш стартера от въртене. Сутрин, когато колата е студена и се очаква да запали трудно и с много въртене, правех следното: врътвам на стартер половин оборот, колкото да се "събуди" компютъра на колата (така си го обяснявам :-) ) и оставям на контакт (без да връщам ключа) да почака колкото време мисля, че ще е напразното въртене. После пак без да връщам ключа направо въртя за палене - така палеше почти всеки път веднага. Така времето през което преди въртях без да запали, сега го изчаквах и това щади стартера и акумулатора. И при мене се получава по същия гаден начин, но аз правя друго, вечерта преди да я изгася, минавам на бензин за 10-на секунди и гася, така на сутринта пали по-лесно ... иначе съм пробвали и по твоя начин - също става по-лесно -ми като забравя да мина на бензин съм по твоя начин ... p.s. откровенно не ми се минава през майстори, ако мога сам да си го оправя ще е супер, ако намеря кое как се прави и няма какво да се оплеска, ще е още по-супер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове