Jump to content
rambisimos

2 GEN Cr-v facelift 2005 or pre-facelift 2002-03

Recommended Posts

Здравейте

Бих искал да Ви помоля за съдействие отностно колебанието ми.

Обмислям следните "сув-ове"  за покупка - Rav 4, Honda CR-V 2001, Crv 2003, Crv 2004-2006.  (всичко бензин)

Нещата кото ме интересуват са следните.

Възможно ли е на CRv 2002-2003 pre facelift да бъде монтирам круиз контрол?  Разликата между преди и след фейслифта е около 4к, но главните екстри които ме интересуват са подгрев и автопилот. Ако може да бъде сложен на pre-facelifta ми е излишно даването на още 4к...

С какво още е по-добър фейса от този преди фейс лифта, освен различната визия. Забелязах VSA което ми е стура доста интересно, нещо друго? Дали е оправен проблема с компресорите на климатика след фейса?

Като цяло теглото на CR-vto ми се струва голямо, издръжливо ли е окачването на Софииските градски пътища?

Има ли някой който е пробвал първото CR-v, Rav 4 и CRv 2 gen който може да ми предложи лични впечатления от към поведение на пътя?

 

Благодаря и поздрави на форума! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA CRV 2001 ако визираш 1 ген няма да те удовлетвори единствената електронно нещо което се вижда е часовника и ,климатик не климатроник и вече ти трябва да добавяш електроника и автопилот  по нея.Иначе железен двигател,достатъчно проходима извън пътя ако не подценяваш условията в които я набутваш.Аз карам 1 ген автоматик 147 к   с LPG,ако имаш въпроси пиши.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно ме интересуваше за 2ра генеряция. Но и това инфо е доста полезно. Тъй като ако на 2ген преди фейслифта около 2002-2003 моделите които са, не може да се сложи темпомат и нямат подгрев, не виждам с какво толкова превъзхожда първата генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Тъй като ако на 2ген преди фейслифта около 2002-2003 моделите които са, не може да се сложи темпомат и нямат подгрев, не виждам с какво толкова превъзхожда първата генерация. 

Моята 1 ген автоматик има темпомат така я купих незнам какво толкова има разлика при вторат та да не може да се сложи.

Този е монтиран

http://oldhymer.com/wp-content/uploads/VDOCruiseControl.pdf

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темпомат вече много варианти има готови решения като на колегата CARPERA за 100-200-300лв само инсталираш.Пък ако си по вещ в електрониката няколко мои колеги си направиха с Ардуино(на Сивик и Приус тествано и работи).

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, MNED написа:

няколко мои колеги си направиха с Ардуино(на Сивик и Приус тествано и работи)

 

А, това е яко. Предполагам обаче, че същите са с електронен дросел и педалът има сензор/потенциометър, та е по-лесно да се намърдаш между сигнала от педала и това, което получава дросела. :)

Когато работата включва жила става по-сложно, но имаше и такива темпомати.

 

CR-V фейс е с електронен дросел и жилото на педала отива в cruise-а модула

Префейс и 1 генерация жилото отива в дросела директно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията колега. И аз до колкото знам, на механичните дросели доста трудно се слага темпомат.Поне в София не знам някой да се занимава.

 А с какво друго фейслифта на 2ра генерация превъзхожда пре-фейса?

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София не ползвам темпомат, а извън града карам спортно . За тези пари няма алтернатива за SUV . Успех !

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако знае от къде мога да закупя такъв аналогов темпомат моля да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.drive2.ru/l/500043320857199093/ 
тук мисля че обясняваха как да го направиш на преди феислифта (колкото разбирам руски )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...