Jump to content
lelemale13

настройка газ на VTEC(HR-V)

Recommended Posts

  На 3.12.2018 г. at 20:11, fenabg написа:
Кюстендил също му е близо. Там имам доверен газаджия и колега хондаджия. 
Аз слагах при него април месец на Харви 105к.с. .2002г. и съм повече от доволен. Много коректен , фен на марката и наистина знае какво прави.


Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компонентните са също много важни така че не прави големи компромиси. При мен май важния проблема е от малко калпав изпарител и при по голямо налягане пропадането му става дори повече(на налягането му) така че май разпробиването на дюзите е важно и не само заради заплахата: "Сега обаче с тия бедни смеси клапаните ти пътуват към отвъдното.....:)"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме че пак досаждам но днес говорих с колегите дали имаме малки бургии(имаме всякакви) и се замислих хубаво ще намаля налягането на редуктора с по големи дюзи  но за да намаля коефициентите трябва да намаля газовото време на свободен ход например на 3,5мс, възможно ли тая рейка(омвл) да работи толкова бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 5.12.2018 г. at 15:45, ivan_pop написа:

Виж тук:

https://omvlgbo.ru/catalog/rampy/

Цъкаш на твоите си инжектори и гледаш характеристиките!

 

За съжаление тези параметри в сайта не са показателни например на LOVATO JP са 2.7-3.0 а омвл 2.8 време за отваряне а ловатото под 5мс не работят добре но омвл май на 4мс си работят добре. Виждал съм LOVATO JP на 3,4мс оборотите доста играят.

Настроих газовата и по графика което е много по фино и доста се кара на бензин и после на газ но резултата си заслужава сега работи като омвл-а(CPU голямо алуминиевo с 2 букси) на сивик-а а не пластмасово малко и по евтино, явно АЕБ в ниския ценови клас обд работи по зле. Но са оставили достатъчно инструменти и настройки за да се настрой както трябва(настройката с графика работи само с последната версия на фирмуера)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност дефинирай ми :Настроих Газовата по графика,че ми е непонятно.Настройка се прави само по един начин и там не присъства думичката графика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  На 6.12.2018 г. at 19:16, Markony написа:

Настройка се прави само по един начин и там не присъства думичката графика?

 

Може ли аз да кажа? По тримове!

Айде резервен вариант времена ако няма шанс за OBD, ама тоя Digitronic има. :D

 

Може пък да са вкарали в софта някакъв вид графична настройка (подозирам тип чартове), което в основата са си пак тримове.

Може ли скрийншот на графиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя дигитроник обд не работи много добре но след настройка по графики нещата си идват на място

Доколкото разбрах това е някакъв еквивалент на работа по таблица но не се иска подробно познаване на режимите на работа на двигателя. Първо изчертава 1 линия по вакума и бензинови времена а после на газ като я повтаря 3-пъти  и отдолу изчертава една К линия при мен има леко обогатяване в ниските и направих само една от 3 те линии защото не съм сменил дюзите и ще трябва да изтрия газовите и К точките но ефекта е много добър.

Има го в менуала към софтуера, описано е добре щом успях да се справя. Но после прочетох че има различен минимум от точки в различните области на вакуума ако го бях прочел щях да отида на някой баир та да направи точките при голям вакуум вместо да губя толкова време(там са 4 минимум).

Снимката е от pdf от към софтуера

 

g.jpg

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментара ми е следния: Всичко ми е ясно ,само живо се интересувам на каква трева беше инженера ,който написа тая глупост..Как по дяволите  по бензиновите времена ГИ разбра дали е лятна или зимна газта?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише че маняците имали лятна и зимна настройка но аз се надявам разликата да е почти неловима пък обд-то трябва да е компенсира. Но може някой да предложи като при гумите съхраняване и инсталиране на лятна и зимна настройка :).

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това дето колегата му казва настройка по графика,от AEB са го нарекли "Линейна автокалибровка".

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана накрая? Причината за липсата на втека бях аз но в крайна сметка благодарение на това оправих грешките на газаджията и с линейната настройка или както се казва настройката газовата работи перфектно.

Оставих допълването с бензин да е автоматично но махнах плавното(не едновременно) тръгване на бензиновите инжектори и сега втека си е като на бензин, под дифолт тя е включена. Явно ако трябва да работи изцяло на газ до 7000 обр. трябват много бързи инжектори но допълването с бензин е желателно и много полезно.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредният мислещ ,борещ се с мелници......Санчо, къде беше оная страноприемница,в която имаше и топла храна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...