Jump to content
AuruMoon

Въпрос свързан с продажба на автомобил - Honda Prelude 1993 F20A4 LPG+Clima

Recommended Posts

Привет група, 

Надявам се е най-равилното място за следната дилема. Прижеавам Прелюд от 93. Стандартен двигател - F20A4. Ръчка с газ и климатик. По колата има външни забележки (изгнили калници и следи от колеги шофьори по броните). Колата има нужда от смяна на гарнитура, защото надува много леко (за около 2-3 месеца каране почва да дига температура и трябва да се оправи водата.) Като цяло съм решил да се разделя с колата, защото минах към по-нов и голям японец. Но съм в дилема как да постъпя:

1) Да я продам както е така колата, но не съм сигурен колко бих и взел. 
2) Да оправя двигателя и да я пребоядисам (имам опция това да го направи мои роднина, почти без пари, но ще му отнеме 2-3 месеца), тогава каква цена бих и търсил ?

Благодаря предварително. 

Редактирано от AuruMoon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в двата случая няма как да си сигурен за цената, понеже я определя купувача.

1. Сравняваш пазара на аналогично изглеждащи екземпляри, сваляш надолу за смяна на гарнитурата (споменавайки в обявата за проблема) и чакаш някой който е наясно с отстраняването на забележките да се заинтересува. Тук влагаш най-малко средства, а целевата ти аудитория е предимно с инвеститорски интерес.

2. Оправяш проблема с гарнитурата и я предлагаш с лошия външен вид. Тук влагаш разумно и колата е в поносима кондиция, а целевата ти аудитория е най-широка, но е предимно с малък бюджет, и голям мерак.

3. Оправяш проблема с гарнитурата, възстановяваш външния вид "до блясък" (сигурен ли си че родата ще се справи перфектно), препипваш интериора, ревизираш и другите "болежки" по останалите системи (ти си знаеш дали и кои са те) и я предлагаш като "кукличка". Тук целевата ти аудитория е предимно с колекционерска нагласа към добрата стара класика на янг таймерите и по-платежоспособна. Тя е доста по-голяма в чужбина.

Вариант 1- продаваш я бързо (за колкото ти дадат), вариант 2- продаваш я бавно (за колкото ти дадат), вариант 3- продаваш я все някога (за колкото поискаш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, моя съвет е да оправиш външния вид. Така нямаш голям шанс. По въпроса за гарнитурата тя не е скъпа, но аз смятам, че може проблема да е друг. Виж капачката на радиатора, изпарителя трябва да е вързан за маркучите на парното. Има доста теми за това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че има смисъл да наливаш 1000лв в колата, понеже не смятам че ще си ги вземеш при продажбата за жалост :/  Пускай я така за колкото си решил, ако няма желаещи тогава се занимавай. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен свеждането на възможността да има скрити дефекти до минимум повишава доверието на купувача. Когато види, че няма пребоядисвано, мит двигател и т.н. и се запознае с реалното съдтояние на автомобила, той си преценява какво ще оправя и евентуално колко пари още ще изхарчи след покупката. Разбира се цената на автомобила трябва да съответства на състоянието му. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...