Lyubomir13 0 #1 Публикувано 20 Октомври, 2018 Здравейте, имам Сивик 2.2. Преди 2 седмици както карах, на светофар ми угасна автомобила, а при опит за запалване светваше чек лампата, след няколко минути запали и продължи да свети чека. На следващият ден я закарах на диагностика, но единственото което му казаха е, че имобилайзера е ок и няма как да се разбере какво и е станало поради наличието и на стари грешки, които изчистиха. Всичко беше ок след това, минах над 1000 километра, никакви симтоми на каквото и да е. Но до вчера, когато отново се появи проблема, сега обаче не иска изобщо да пали. Върти без проблем, няма миризма на каквото и да е от двигателя, нито и при шофирането е имало проблем преди това, но не иска да запали. След като завърти, започва да свети чек лампата отново. Нямам си и на идея какво да правя оттук нататък, освен на място да се види защо свети чека и да се търси проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #2 Отговорено 21 Октомври, 2018 Провери дали случайно не си задействал шок датчика, намира се малко над лявото ти коляно, под пластмасовата кора, която покрива бушоните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubomir13 0 #3 Отговорено 21 Октомври, 2018 Явно не е от това, днес колата запали без проблем. Покарах я около 15 километра без проблеми, но продължава да свети чека, след като я изгасих и я запалих отново не светеше повече чек бутон. Утре вече ще я водя на диагностика, но аз мисля, че ще да е нещо откъм горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #4 Отговорено 22 Октомври, 2018 Фабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 22 Октомври, 2018 Грешките ,които са изтрили какви бяха -нещо датчик колянов /разпр.вал да е имало ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubomir13 0 #6 Отговорено 22 Октомври, 2018 (Редактирано) Грешките бяха P0193 и P2199. Първата за датчика на горивото, втората за дебитомера. Колата от като я закупих е с монтиран Powerbox и според сервиза, оттам идват проблемите и с тези грешки. За сега го махнаха и ще видя как се държи колата, а за напред явно трябва да се чипоса от човек разбиращ от работата си. Редактирано 22 Октомври, 2018 от Lyubomir13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borio 0 #7 Отговорено 19 Март, 2019 Колеги моята баба Яга е сивик 06 2.2 дизел. Проблема е следния - пали и вирви на пушка но като натисна старт бутона върти 3-4-5 пъти преди да запали, таблото премигва. От къде да започна - слаб акумулатор, свещи... Кабели? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #8 Отговорено 19 Март, 2019 Според мен трябва да започнеш от акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
imitsov 1 #9 Отговорено 9 Май, 2019 Здравей, колега, не знам дали си открил проблема, но на мен ми се случи абсолютно същото. Закарах колата на добра компютърна диагностика и проблема беше “датчик на коляновия вал”. Ремонта с датчика + работата струваше 90 лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове