Jump to content
Lyubomir13

Проблем - не иска да пали

Recommended Posts

Здравейте, имам Сивик 2.2. Преди 2 седмици както карах, на светофар ми угасна автомобила, а при опит за запалване светваше чек лампата, след няколко минути запали и продължи да свети чека. На следващият ден я закарах на диагностика, но единственото което му казаха е, че имобилайзера е ок и няма как да се разбере какво и е станало поради наличието и на стари грешки, които изчистиха. Всичко беше ок след това, минах над 1000 километра, никакви симтоми на каквото и да е. Но до вчера, когато отново се появи проблема, сега обаче не иска изобщо да пали. Върти без проблем, няма миризма на каквото и да е от двигателя, нито и при шофирането е имало проблем преди това, но не иска да запали. След като завърти, започва да свети чек лампата отново. Нямам си и на идея какво да правя оттук нататък, освен на място да се види защо свети чека и да се търси проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали случайно не си задействал шок датчика, намира се малко над лявото ти коляно, под пластмасовата кора, която покрива бушоните.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не е от това, днес колата запали без проблем. Покарах я около 15 километра без проблеми, но продължава да свети чека, след като я изгасих и я запалих отново не светеше повече чек бутон. Утре вече ще я водя на диагностика, но аз мисля, че ще да е нещо откъм горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките ,които са изтрили какви бяха -нещо датчик колянов /разпр.вал да е имало ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките бяха P0193 и P2199. Първата за датчика на горивото, втората за дебитомера. Колата от като я закупих е с монтиран Powerbox и според сервиза, оттам идват проблемите и с тези грешки. За сега го махнаха и ще видя как се държи колата, а за напред явно трябва да се чипоса от човек разбиращ от работата си. 

Редактирано от Lyubomir13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моята баба Яга е сивик 06 2.2 дизел. Проблема е следния - пали и вирви на пушка но като натисна старт бутона върти 3-4-5 пъти преди да запали, таблото премигва. От къде да започна - слаб акумулатор, свещи... Кабели? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да започнеш от акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега, не знам дали си открил проблема, но на мен ми се случи абсолютно същото. Закарах колата на добра компютърна диагностика и проблема беше “датчик на коляновия вал”. Ремонта с датчика + работата струваше 90 лв. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...