galin_k 173 #1 Публикувано 16 Октомври, 2018 Здравейте всички, engine check свети, оказа се прословутият knock sensor. Рискувах и го смених с един от по-скъпите китайски реплики, но без резултат,лампичката отново свети. С грешката колата губи мощност и разходът на гориво сякаш е по-голям. Колкото и да боли май ще трябва да се купува оригиналния сензор, който е неоправдано скъп. Някакви идеи? Може ли наистина колата да е толкова мудна и разходът да се е покачил? Като цяло колата я имам от няколко месеца и съм разочарован защото очаквах доста повече от двигателя, втека и разхода... Не ме разбирайте погрешно, не очаквах бегачка а просто да върви нормално все пак е 125кс,сравнително не тежка кола.. Благодаря за помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 17 Октомври, 2018 От сензора може да прави такива магарии, освен ако няма нещо друго, което да я спъва, но то, щеше да да го усетиш при изгаснал чек. Иначе в английския ''бей'', не са чак толкова скъпи. Темата за китайските е разпъната в ЦРВ раздела и като знам къде е сензора, дълбоко препоръчвам да не се правят експерименти с некачествени. Времето и цената за монтажа е достатъчно за да се направи сметка, че ако се сложи оригинален се избива скъпя. Друг е въпроса, че на колега, проблема беше в окабеляването, за всеки случай, разкачи компа, напръскай женската и мъжката букса с контокс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #3 Отговорено 17 Октомври, 2018 Четох темите в отдела на ЦРВ, също и по чужди форуми, като цяло работата с китайските реплики е 50-50, затова и пробвах все пак става въпрос за една джаджа с един микрофон вътре и нищо повече. Гледах и в Английския ибей, но преобладават пак китайчета. Най-добрата оферта която съм намерил е директна доставка от Япония през jp-carparts.com за 132$ без доставката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 17 Октомври, 2018 Вярно е ...от 10 китайски 4 не работеха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #5 Отговорено 17 Октомври, 2018 Ще я закарам да й прегледат окабеляването, все пак да се провери преди да се изсипят още един куп пари. После ще пиша.. Преди доста години бях купил на баща ми преди фейса 105кс и сякаш спомена ми е че вървеше по добре от тази. Любопитно ми е и ако има навити колеги от София бих разменил колите за една обиколка за да се убедя аз, а й да чуя друго мнение за вървежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 17 Октомври, 2018 Няма нужда.Колата ти е в авариен режим със статичен аванс.Няма как да има мощност.Датчика за детонация се диагностицира с осцилоскоп или фирмен уред за 5 минути. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #7 Отговорено 17 Октомври, 2018 Благодаря Маркони, ще прегледам състоянието на новия и стария оригинален преди да предприема друго решение. Ще пиша докъде съм стигнал, че май тази грешка си е често срещана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #8 Отговорено 19 Октомври, 2018 Проверихме окабеляването е ок. Явно проблемът е в knock sensora,който за мен трябва да се купи оригинален нов и с монтажа няма да излезе по малко от 450лв!! Тъй като при каране не чувам някакви детонации, вчера пробвахме да откачим сензора от блока, вързахме го да не виси и сложихме маса. Това беше просто за проба, но след 2км се светна отново грешката. Някакви идеи? Някой да си е слагал втора употреба такъв? Знаете ли някой да продава читав датчик, че вече ми писна да се занимавам с него. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #9 Отговорено 19 Октомври, 2018 Няма никакъв проблем да се сложи 2 употреба,но пак има 50% вероятност да не работи.Самия датчик е прост зумер вързан в режим микрофон.Вътре има пиезо пластина залепена в корпуса.В средата има телче с пружинка,което отива на изведения контакт.Всички пиезо пластини се отлепят точно в центъра ,където е спойката.Живота им е средно 5 години.КАто ми се наложи да сменям такъв датчик вече поръчвам 3 и знам ,че все единия ще работи:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #10 Отговорено 19 Октомври, 2018 Добре, а ти сваляш ли колектора за да стигнеш до него, щото отдолу гледахме че е на кофти място и за да де завие ще трябва някаква втулка предполагам? То и самата работа си е 50кинта хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #11 Отговорено 19 Октомври, 2018 Питай по моргите със уговорка ако не сработи да им го върнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове