VilioJDM 13 #1 Публикувано 1 Октомври, 2018 Здравейте колеги :] Имам страшно потене на стъклата на Сивик 6-та хеч японка '97 година също така и парното като че ли отслабна малко и вече не духа чак толкова топло .... като за японска кола .... Някакви идеи от какво може да се потят стъклата и миналата есен-зима беше същото, но за тази мисля да търся решение ! Предлагайте нещо :] !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2 Отговорено 1 Октомври, 2018 Пробито радиаторче вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #3 Отговорено 1 Октомври, 2018 (Редактирано) Колега, ако не искаш да ти се потят стъклата включвай си климатика (независимо дали парното духа топло и студено) и тази иконка долу да е изключена, т.е. парното/климатика да взима въздух отвън, а не да върти само въздуха в купето. Стъклата не се сушат като пуснеш парното на топло, а кто пуснеш климатика - във въздуха от климатика винаги има по-малко влага, отколкото в горещия. Не случайно на по-новите коли като превключиш парното да духа на предното стъкло тази иконка/опция долу автоматично се изклюва и също така автоматично се пуска климатика. Ако парното ти е слабо това е признак за проблем в охладителната система, най-често неизправен термостат. Ако термосатът ти работи нормално колата трябва да вдига стерлката за темп. до оптималната позиция (малко под средата) за не повече от 2-3 километра в студено време. Ако й отнема да се качи до там за по-дълго време, значи термостатът ти не работи, както трябва, т.е. запекъл е отворен. Редактирано 1 Октомври, 2018 от Japanese fever 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #4 Отговорено 1 Октомври, 2018 Добре е да се смени и филтъра на купето. Обикновено ако си забравил да го смениш (той си е консуматив като всеки друг филтър) стъклата се потят повече от обикновено, а и вреди на здравето ако не го подменяш на време. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #5 Отговорено 2 Октомври, 2018 Нямам климатик което означава да включвам парното на студено или нещо по средата но не топло ... ? филтър на купето възможно ли е да нямам защото така и него намирам... от дясно под пластмасата На чистачките имам направо дупка и се вижда перката на моторчето ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 2 Октомври, 2018 (Редактирано) Наскоро разглобих една като твоята. Няма капак за смяна на филтър, но имаше същия филтър капсулован малко по напред по тръборляците. За 20 години, беше набухан яко с боклуци. Капсулован не е точната дума , но за да си смениш тоя филтър, трябва да свалиш таблото и да търсиш филтъра в бялата кутия където са клапите за циркулация. Двете части на кутията се държат от скобички които наподобяват скобите на капака на въздушният филтър на двигателя. Аз ги махнах и пак не успях да ги разделя, но и не ми се занимаваше. Играх и' един чук и филтъра се показа. Редактирано 2 Октомври, 2018 от goldbyrk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 2 Октомври, 2018 Преди 19 часа, teodor_tsonev написа: Добре е да се смени и филтъра на купето. Най-напред почваш от там.Имах същия проблем и се оказа,че филтъра не е пипан от как е станала кола. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #8 Отговорено 3 Октомври, 2018 Преди 22 часа, goldbyrk написа: Наскоро разглобих една като твоята. Няма капак за смяна на филтър, но имаше същия филтър капсулован малко по напред по тръборляците. За 20 години, беше набухан яко с боклуци. Капсулован не е точната дума , но за да си смениш тоя филтър, трябва да свалиш таблото и да търсиш филтъра в бялата кутия където са клапите за циркулация. Двете части на кутията се държат от скобички които наподобяват скобите на капака на въздушният филтър на двигателя. Аз ги махнах и пак не успях да ги разделя, но и не ми се занимаваше. Играх и' един чук и филтъра се показа. Задължително ли трябва да свалям таблото ... голяма занимавка ли е ? И после след чука как я сглабям тая кутия ? И другото което е Какъв Антифриз да търся и наливам някакви препоръки за марки нещо или няма Никво значение ... стига да е син или зелен .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #9 Отговорено 3 Октомври, 2018 (Редактирано) http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1990 История с картинки, филтърчето е зад жабката, антифризчето да е качествено а не от някой промоция. И не че нещо но има писани теми, само трябва да използваш търсачката . Редактирано 3 Октомври, 2018 от zlobar4e 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 3 Октомври, 2018 Не колега, това с чука го пропускаш. Аз разфасовах цяла кола и някои неща ги счупих колкото да огледам какво има вътре. Ако под жабката няма капаче за филтър, търси го във въпросната бяла кутия. Без сваляне на таблото, не виждам как ще я свалиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове