wwalker 5 #1 Публикувано 25 Септември, 2018 Привет, Днес се сдобих с CR-V 2 и имам въпрос за фабричната аларма и съответно дистанционното. Смених батерийката на ключа и почна да мига при натискане на копчетата, но няма никакъв ефект върху автомобила. Въпросът ми е за какво са 3 копчета и къде може да е най-вероятно проблемът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 25 Септември, 2018 Вероятно трябва да се "синхронизира". Извади батерията, след това я сложи отново. Не натискай нищо, преди да си до колата /ок. 10 м/. Натисни кое да е копче от дистанционното и до една минута отключи с ключа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 25 Септември, 2018 Преди 3 часа, wwalker написа: .......Въпросът ми е за какво са 3 копчета и къде може да е най-вероятно проблемът? -Голямото е за заключване- мигачите мигат 3 пъти. -Малкото изпъкнало е за отключване - мигачите мигат 1 път. -Малкото вдлъбнато е за отваряне на прозореца на задната врата. Фабричната няма звуков сигнал, а само светлинен / това при заключване и отключване/. Ако имаш някоя врата или задния прозорец недобре затворена, няма да можеш да заключиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #4 Отговорено 25 Септември, 2018 (Редактирано) Пробвах описаното - извадих и върнах батерията, натиснах едно от копчетата на около 10м от автомобила, отключих с ключа и след това пробвах да заключа с дистанционното и няма никаква реакция. Нито мигат светлини, нито реагират ключалките. Централното си работи като заключа с ключа, така че няма нещо не затворено. Да не би да има друга процедура по синхронизиране? Редактирано 25 Септември, 2018 от wwalker 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #5 Отговорено 26 Септември, 2018 Пробвай с ново обучение на дистанционните. Ето и темата в която я има самата процедура. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #6 Отговорено 26 Септември, 2018 Може да не отива сигнал до машинката на шофиорската врата тъй като тя управлява и всички други централното праща сигнал до нея и тя до останалите така че свали кората на вратата сложи един мултицет и замери дали отиза сигнал при заключване/отключване.Често заминават тези машинки аз съм сменил всичките до сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #7 Отговорено 26 Септември, 2018 2 hours ago, plambeto said: Пробвай с ново обучение на дистанционните. Ето и темата в която я има самата процедура. Голямо благодаря! Имам и няколко други детски проблеми, за които бих искал да попитам: 1. Счупена е пластмасовата щипка, за която се захваща щеката на предния капак при прибрано положение и сега просто си ляга на маркуча с антифриза под нея. 2. Кората на багажника на средата ляга на дървена дъска, но след това увисва надолу - предполагам липсва нещо, което да я държи накрая? 3. Пръскалките на предното стъкло пръскат на 2-3 см пред себе си без да достигат до стъклото. Изброените типични ли са и имат ли лесно решение, намират ли се подобни джаджи по магазините или се обикаля моргите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #8 Отговорено 26 Септември, 2018 преди 16 минути, wwalker написа: 2. Кората на багажника на средата ляга на дървена дъска, но след това увисва надолу - предполагам липсва нещо, което да я държи накрая? Можеш ли да дадеш снимка на кората. Май не е оригинална защото моята по средата е метална. От двете страни се прибират на ролка във въпросната метална част. преди 19 минути, wwalker написа: 3. Пръскалките на предното стъкло пръскат на 2-3 см пред себе си без да достигат до стъклото. моите си пръскат нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #9 Отговорено 26 Септември, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, MNED написа: Може да не отива сигнал до машинката на шофиорската врата тъй като тя управлява и всички други централното праща сигнал до нея и тя до останалите така че свали кората на вратата сложи един мултицет и замери дали отиза сигнал при заключване/отключване.Често заминават тези машинки аз съм сменил всичките до сега. Възможно е и това да е причината. Централното се управлява от MCU (multiplex control unit). Той получава сигнал от модула на дистанционното и задейства отключване/заключване на вратите. В актуатора на шофьорската врата има контакт който подава сигнал към MCU-то за отключване с ключ и то подава сигнал към актуаторите на другите врати. Колегата @wwalker писа по-горе в темата, че централното му работи с ключ. Значи сигнал към MCU-то има. Остава да се пробва да обучи дистанционното отново и ако пак няма ефект да си разглоби вратата. това е схемата Редактирано 26 Септември, 2018 от plambeto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #10 Отговорено 26 Септември, 2018 Извинявам се, ако не съм се изразил добре - като писах по-горе "голямо благодаря" имах предвид, че след посочената процедура с 4 пъти контакт с натискане на копче и после още веднъж реши проблемът с дистанционното. Сега останаха детските проблеми дето изброих по-горе. Кората в багажника със сигурност не е оригинална и липсва въпросната метална машинка, която я прибира, както и закачането накрая. Дъската на средата е донякъде решение. Трябва да помисля как да я закачам да не пада след нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #11 Отговорено 26 Септември, 2018 Един колега за неговото ЦР-В 3 си купи щора от алиекпрес. Пасна идеално като за китайски дубликат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #12 Отговорено 26 Септември, 2018 Не съм сигурен дали за CR-V 3 е същата, а само такива намирам в алиекспрес. Мисля че тази сега ще я докарам до прилично положение с една пластмасова или метална тръбичка с подходящите размери. Закачих на компресор маркуча към предните чистачки и от 6-7 атмосфери налягане след 10 мин работа падна на 0. Резултатът е приятно пулверизираща пръскалка от страната на шофьора и за съжалени другата не се отпуши. Не мога да си задържа пръста на първата при включен компресор, че да се отпуши и втората. Има ли лесен начин за демонтаж на пръскалките или поне до тройника, където се разклонява маркуча между двете пръскалки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове