SkyLinE09 0 #1 Публикувано 22 Август, 2018 (Редактирано) Здравейте! Искам да попитам възможно ли е да се премине от моноинжекция към пълна инжекция, и ако да, моля някой да ми обясни как се случва това? Кое се сменя, скъпо ли е, заслужава ли си, плюсове, минуси и т.н. До колкото знам е възможно, но дали е ефикасно? Става въпрос за D15B2. Благодаря предварително и се извинявам, ако темата вече е пусната, но не намерих точна информация. Редактирано 22 Август, 2018 от SkyLinE09 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyLinE09 0 #2 Отговорено 23 Август, 2018 (Редактирано) Добрем, благодаря все пак. Ще следя. Редактирано 23 Август, 2018 от SkyLinE09 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 28 Август, 2018 Ако не се лъжа това е любимият двигател с много потенциал на @fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 28 Август, 2018 На 22.08.2018 г. at 14:59, SkyLinE09 написа: Здравейте! Искам да попитам възможно ли е да се премине от моноинжекция към пълна инжекцияМОЖЕ , и ако да, моля някой да ми обясни как се случва това?сменя се компа ,всмукател ,делкото и се добавят 5 кабела към инсталацията ако останеш обд0 Кое се сменя, скъпо ли е, заслужава ли си, плюсове, минуси и т.н.Заслужава си ,по нисък разход приятна за каране ,няма - До колкото знам е възможно, но дали е ефикасно? Става въпрос за D15B2. Благодаря предварително и се извинявам, ако темата вече е пусната, но не намерих точна информация.Ако станеш обд 1 там филма е малко по голям . Колектор трябва да е на 100 % ОБОРУДВАН 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyLinE09 0 #5 Отговорено 29 Август, 2018 А може ли да ми кажете какъв по-точно трябва да е компа, какъв всмукател, делко? В смисъл от кой двигател могат да се вземат? Или всеки, който е пълна инжекция? Извинявам се за въпросите, но искам да имам някаква идея кое къде да го търся... Благодаря страшно много за отговорите!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 29 Август, 2018 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #7 Отговорено 30 Септември, 2018 Кое е за предпочитане ОБД 0 или 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 1 Октомври, 2018 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #9 Отговорено 1 Октомври, 2018 Конкретизира защо и по специално за коли с обикновена АГУ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 1 Октомври, 2018 Кое е общото между ОБД1 и обикновенната АГУ ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #11 Отговорено 1 Октомври, 2018 (Редактирано) OBD1 е по-нова и по-добра система от OBD0. Позволява по-голям контрол при настройване на смесите на двигателя, слагане на чип, тюнване с афтър маркет софтуеъри като Хондата, АЕМ, Crome, Uber Data и т.н. Предполагам настройването на газ също става много по-лесно и ефикасно на ОБД1, отколкото на ОБД0. Продават се кит ковертори/кабели, чрез които много лесно може да преминеш OBD0 на OBD1. Разбира се навръзването след това на сензорите си остава и не е работа за всеки, особено, ако не си го правил до сега. Редактирано 1 Октомври, 2018 от Japanese fever Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #12 Отговорено 1 Октомври, 2018 Колите с Д15б2 90% имат газ от тях 80% с обикновена АГУ. Питането ми е заслужава ли си моно към пълна и ОБД0 към ОБД 1. Ако може да пишат само практикуващите. П. С. Искам да помоля за малко повече Respect към колегите които от години се ровят по кошове на хонди и намират време и за нас тук. Много е лесно на клавиатурата? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове