VilioJDM 13 #1 Публикувано 8 Август, 2018 Здравейте колеги :) имам бързо питане в момента съм на права тръба със крайно гърне ФК бучи страшно много ако я направя на ф50мм вътр. Със резонатор и пак това крайно гърне ще заглъхне ли искам да не бучи толкова то сега е страшно .... Благодаря предварително ! :)) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #2 Отговорено 8 Август, 2018 Ще заглъхне, но не очаквай чак да не си чуваш двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #3 Отговорено 8 Август, 2018 Ами ако сложа крайно гърне оригиналното което е пак на права тръба ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #4 Отговорено 8 Август, 2018 Ако искаш да слушаш нормално музика в колата, възстанови си стоковата изпускателна система. Ако пък сложиш и катализатор преди средното гърне - още по-добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #5 Отговорено 8 Август, 2018 Виж какво казват във видеото и тогава реши! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #6 Отговорено 10 Август, 2018 На 8.08.2018 г. at 22:17, Japanese fever написа: Експериментирай колега. Ако сложиш резонатор със сигурност ще заглъхне, ако сложиш оригиналното гърне пак ще заглъхне. На какъв диаметър си сега, щом искаш да го правиш 50 мм? Прочети мнение №61 от тази тема (има снимка на ауспух): https://forums.hondabg.com/topic/76824-отново-с-хонда-сивик/?page=2&tab=comments#comment-1057500052 На колекторите тръбата е на 52мм външно,след това са рязали нещо и е на 45мм външно след това става на 53мм има един малък резонатор и след него до края е на 45мм Мисля да си купя тръби на 50мм вътрешно (тънко или дебело стенни е по добре?) ще купя още един резонатор по голям на размер http://unique.bg/резонатори/резонаторно-гърне-ф55-300-89.html ... незнам защо и крайното си остава пак това FK Automotive. Съмняваме че именно него трябва да сменя нооо ... или да поръчвам оригинално крайно гърне от Тех-КО ?? Благодаря предварително :] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #7 Отговорено 11 Август, 2018 Здрасти и благодаря за оказаното съдействие :] Тръбата с която завършват колекторите е на вътрешен размер 40мм... не съм ги свалял отпреде имали смисъл или да търся д16з6 ? подариха ми гърне което мисля да сложа точно където се вижда че е имало катализатор ..... предполагам!? след снадката Продължавам да си чета темата която ми сподели :] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #8 Отговорено 11 Август, 2018 преди 20 минути, Japanese fever написа: Карай си със твоя колектор. Нали правиш разлика м/у колектор и даун пайп? Мисълта ми е, че това 40 мм може би е края на даун пайпа, който е след колектора, което О.К., ако колектора преди това е 40 мм или по-малко. Това проходно гърне, което мислиш да сложиш на мястото на катализатора какъв вход и какъв изход има като мм? Ако е повече от 50 мм ще има разширяване и след това свиване на генерацията, което не е добре. Защо не си сложиш два резонатора като този, който си показал по-горе или ти излиза скъпо? Или това гърне, което са ти дали е същото? вход/изход със тръбите които са заварени е на 50мм иначе отвътре стеснява малко което ще рече около 47-48мм най-вероятно това гърне ми го дадоха казаха че са го ползвали за крайно обаче гадно бръмчало и го сложили за резонатор .... аз ще купя два резонатора не ми е проблем но се чудя за крайно какво да сложа ....оригинално ли да търся ... да не да я спъна или пак някво спортно ... казаха ми че за крайно можело и резонатор да сложа от тези .... !? Резонаторното със външни отвори на ф50 или 55 мм да е !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #9 Отговорено 11 Август, 2018 иначе колата я взех със Sebring крайно гърне, но както карах във високи обороти доста време на калояново и изведнъж промени звука все едно се издуха това гърне и го махнах най-вече заради ужасно грозния в стил Улук накрайник .... но със него колата определено бръмчеше доста по приятно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #10 Отговорено 11 Август, 2018 Не прочетох цялата тема до сега. Прочетох, че се търси вариант за заместване на катализатора с резонаторно. Моя съвет - Не слагай каквото и да е гърне ведната след изпускателния колектор. Правил съм го. При мен стана по-шумна и доста затапена. Точно след колектора резонатора е една голяма камера, в която скоростта на изгорелите газове спада много сериозно. За това съм говорил в темата дето е като препратка. Двигателя ми работеше много зле. При малко натоварване се даваше и нямаше въобще тяга. Звука се увеличи, но при рязко ускорение иначе стана мааалко по-тихо. До колкото разбрах си с ЕК3. Можеш да си купиш един изпускател от Д16з6 и това гърне да го сложиш на фабричното място където има такъв тип гърне. Всичко зависи от това какво искаш да постигнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #11 Отговорено 11 Август, 2018 Входът му е на 40мм изходите са два със ролетка ги меря към 40мм и те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #12 Отговорено 11 Август, 2018 (Редактирано) преди 8 минути, ACID BURN написа: Не прочетох цялата тема до сега. Прочетох, че се търси вариант за заместване на катализатора с резонаторно. Моя съвет - Не слагай каквото и да е гърне ведната след изпускателния колектор. Правил съм го. При мен стана по-шумна и доста затапена. Точно след колектора резонатора е една голяма камера, в която скоростта на изгорелите газове спада много сериозно. За това съм говорил в темата дето е като препратка. Двигателя ми работеше много зле. При малко натоварване се даваше и нямаше въобще тяга. Звука се увеличи, но при рязко ускорение иначе стана мааалко по-тихо. До колкото разбрах си с ЕК3. Можеш да си купиш един изпускател от Д16з6 и това гърне да го сложиш на фабричното място където има такъв тип гърне. Всичко зависи от това какво искаш да постигнеш. Опитвам се да постигна приятно плътно бръмчене защото сега е на права тръба със един резонатор и крайно гърне ФК по отгоре има снимки ... и просто търся съвети как да го направя и да не я бутам повече Предлагат ми резонатор на място на катализатор средно гърне и крайно гърне комплект ... чисто нови ... да уточнявам ли че става въпрос за D15Z6 114hp EK3 ако изобщо има Някво значение Редактирано 11 Август, 2018 от VilioJDM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #13 Отговорено 11 Август, 2018 Има значение дали е ЕК3. ЕК3 е с две сонди. Това разбира се, ако колата е фабрична. Моя съвет, ако търсиш само звук - направи си цялата всмукателна без никва рестрикция. Сиреч - филтър и шнорхел от филтъра към дросела. Изпускателната ти система е я остави с резонатор и си намери гърне от ВТи. В края на тая интервенция евентуално може и да не си загубил мощност. Вероятно ще си, но да кажем, че може и да не си. Колата ще звучи по-гърловито при рязко ускорение и във високите евентуално ще я усещаш малко по-отпушена. Цената за цялата тая интервенция - филтър колкото го намериш от 30-40 лв до 110-120лв., пвц тръба на 80мм около 4-5 лв. снадки- едната ти е 45-градусова редукторна от 80 на 63 около 35-40 лв., една права снадка за филтъра към пвц тръбата. около 15 лв.. За изпускателната ако ще ти прави нова средна част говорим за тръба алуминизирана около 100 лв с огъването гърнето средното ти е подарък и ВТи гърне ти е около 100 лв. Общо от 290 до 380 лв. грубо сметнато. Тая сума ти е само за всмукателната част и за това от изпускателя да ти направят генерация. Даже всъщност като се замисля имаш и меки връзки те са по 40-50 лв. начи говорим по-скоро за 400-500 лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #14 Отговорено 11 Август, 2018 (Редактирано) За да постигнеш приятен звук, а не дандания в купето трябва да сложиш качествено крайно гърне, марково на Ремус, Суперспинт и т.н. доказани марки, всички останали "универсални спортни гърнета" ще вдигат алармите на колите в квартала, независимо с колко резонатора и средни гърнета е изпускателната система след колектора. Правил съм експерименти и най добрия вариант за ненатоварващ звук градско и извънградско е качествено марково крайно гърне или оригинално по каталог с каквото колата е излязла от завода, това е от мен. Редактирано 11 Август, 2018 от didich 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #15 Отговорено 11 Август, 2018 И започвам голямото търсене на Гърне от ВТИ. Слагам един резонатор тръби на 50мм и пробвам квото стане .... Мерси много !!!! на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #16 Отговорено 29 Август, 2018 (Редактирано) За справка: Оригиналният ауспух на Сивик (диаметър на тръбите) е 44,5 мм (1.75 инча), а на Сивик VTi/Si и на всички В серия двигатели е 57 мм (2.25 инча). Това са тръбите след колектора и след катализатора. Предполагам, че диаметърът на тръбите на колектора е по-малък. източник: https://www.clubcivic.com/forum/threads/stock-exhaust-size-questions.196673/ Редактирано 29 Август, 2018 от Japanese fever Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #17 Отговорено 29 Август, 2018 Направих генерацията преди малко :] От колектора излиза на 40мм след това имам къса тръба на 44мм която влиза във тръба 48мм вътр. , резонаторно гърне и от него до края само тръба 49-50мм вътрешно и крайно гърне FK Automotive със тапа ! Колата стана дооооста тиха и съвсем леко много леко си изгуби мощността във високите обороти да кажем към 6000 оборота се усеща леко умиране... но като се махне тапата и няма ядове върви колкото си вървеше преди (Демек Нищо :D ) Благодаря страшно много на всички !!! доста информация от темата ще си я запазя !!!! Още веднъж благодаря ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове