zzfz98 12 #1 Публикувано 24 Юли, 2018 Здравейте! 2 клапана няма накъде повече да се регулират и ми предстои ремонт на глава. Ще ми препоръчате ли в София читав майстор за това. И още един въпрос, тъй като има още малко ресурс главата. Да сложа ли първо ГИ и по-късно ремонта или да изчакам с поставянето му, т.е ще попречи при свалянето на главата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 24 Юли, 2018 Препоръчвам глава 2-ра употреба. Читави майстори - на Хладилника. Слагайте. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #3 Отговорено 24 Юли, 2018 Не мога да намеря, а и не мога на място да проверя състоянието ѝ. Ако имаш предложения къде да потърся гарантирано читави г/д, пиши. :)) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 26 Юли, 2018 On 7/24/2018 at 6:58 PM, zzfz98 said: Здравейте! 2 клапана няма накъде повече да се регулират и ми предстои ремонт на глава. Ще ми препоръчате ли в София читав майстор за това. И още един въпрос, тъй като има още малко ресурс главата. Да сложа ли първо ГИ и по-късно ремонта или да изчакам с поставянето му, т.е ще попречи при свалянето на главата? Първо как ръзбра че има малко ресурс главата,за да не могат да се регулират тези два клапана за потънали ти като оригиналните легла на клапаните не издържат на вис температура при слагане на газ. При теб това да стане на бензин означава там никога не е регулиране. Нова глава и откъде си сигурен че тя има ресурс , дава се главата на ремонт сменят се всички легла на изпускателните клапани и си ок.Изчакай с газовото и от него зависи после колко ще караш на газ този кола има много измамници при газаджията и най вече препоръчани от приятели ей този ми сложи газовото. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 26 Юли, 2018 (Редактирано) Незнам защо не ти отговарят тук със сигурност има фирми които занимават с това,повтарям фирми не гаражен майстор с един струг http://koorteh.com/contacts.htm Ето една варненска много сервизи изпращат до тях. Ако толкова не ти отговарят обиколи наколко пияци за таксита при тях когото карат на газ и метан го правят това задължително след определени км.А можеш да се свърже с фирмата посочена от мен със сигурност работят с куриер - ако стигнеш до ремонт ти си купи гумичките за клапаните. Редактирано 26 Юли, 2018 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #6 Отговорено 26 Юли, 2018 Благодаря за отговорите! Най-вероятно ремонт ще е. Казаха ми цена около 800-900лв. По толкова ли вървят, понеже опцията с изпращане по куриер не ми се струва добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #7 Отговорено 28 Юли, 2018 On 7/27/2018 at 1:07 AM, zzfz98 said: Благодаря за отговорите! Най-вероятно ремонт ще е. Казаха ми цена около 800-900лв. По толкова ли вървят, понеже опцията с изпращане по куриер не ми се струва добра. Толкова е ремонта защото всяко легло е по 40лв 8х40=320лв са само там сменят се само на изпускателните и при оглед на клапаните може и тях,за тези пари няма да ти сложат оригинални гумичките на клапаните питай какви . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 5 Август, 2018 Няма нищо по лесно от това да разбереш колко ресурс има главата втора ръка, то се вижда с просто око но все си мисля че е по на далавера фда направиш твоята щото веднъж сложени керамични легла като хората вече забравяш за вкопаване на клапани. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #9 Отговорено 18 Август, 2018 На 5.08.2018 г. at 11:28, Слави CR-V написа: Няма нищо по лесно от това да разбереш колко ресурс има главата втора ръка, то се вижда с просто око но все си мисля че е по на далавера фда направиш твоята щото веднъж сложени керамични легла като хората вече забравяш за вкопаване на клапани. Как го виждаш това , просветни нас незнаещите. на Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 26 Август, 2018 Че кво неясно има, ако от резбите на винтчетата за реглаж не се виждат да стърчат резби или се вижда само една витка то главата си е ок, кажи речи в заводско състояние, но това е ако главата е оборудвана, ако е свалена и е гола, тогава само опитно око може да установи по минимални вкопавания, за по големите вкопавания когато ресурса на реглажа е приключил видимо си личи кои клапани са потънали в главата. Темата е поостаряла, ама колегата как така без газ няма мегдан за реглаж, подозирам че тая кола е имала газ и е свалена, това на бензин няма как да се случи дори никога да не регулирате клапаните, тогава хлабините само ще нарастнат но не и да се вкопаят клапаните. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #11 Отговорено 27 Август, 2018 Преди 23 часа, Слави CR-V написа: Че кво неясно има, ако от резбите на винтчетата за реглаж не се виждат да стърчат резби или се вижда само една витка то главата си е ок, кажи речи в заводско състояние, но това е ако главата е оборудвана, ако е свалена и е гола, тогава само опитно око може да установи по минимални вкопавания, за по големите вкопавания когато ресурса на реглажа е приключил видимо си личи кои клапани са потънали в главата. Темата е поостаряла, ама колегата как така без газ няма мегдан за реглаж, подозирам че тая кола е имала газ и е свалена, това на бензин няма как да се случи дори никога да не регулирате клапаните, тогава хлабините само ще нарастнат но не и да се вкопаят клапаните. Преди е била на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 27 Август, 2018 скива ли, боб не ми е нужен, просто тая глава няма как на бензин да стигне до тоя хал Ти кво напраи всъщност с ремонта? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #13 Отговорено 29 Август, 2018 В крайна сметка какво направи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #14 Отговорено 29 Август, 2018 Нямах време. Тази седмица ще я карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове