Николай Димитров 8 #1 Публикувано 23 Юли, 2018 Привет,колеги!Имам следния проблем:забелязвам че понякога на студен двигател 1ва и задна скорост влизат малко по-трудно и започвам да си мисля че е време за смяна на маслото в скоростите...Колата я имам от 5 години и малко над 60 000км и си мисля че вече му е дошло времето за смяна.Какви са другите възможни причини за този проблем?И също така при евентуална смяна на маслото,колко литра побира?Сивик 6та хеч Д14А4!Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 23 Юли, 2018 1.8 литра събира кутията, но не вярвам да се оправи със смяна на маслото, което не значи, че не е нужна смяна. Причината е някакви бронзови муфи, които имат износване, има писано, потърси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #3 Отговорено 23 Юли, 2018 Имам същия проблем на D14Z2 и според майстора са заминали синхронизаторите. Каза да карам така и да не му обръщам внимание, ама мен ме дразни. Ще следя темата с интерес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 23 Юли, 2018 Преди 2 часа, bguzuny написа: Имам същия проблем на D14Z2 и според майстора са заминали синхронизаторите. Каза да карам така и да не му обръщам внимание, ама мен ме дразни. Ще следя темата с интерес. Задна няма синхрони. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #5 Отговорено 23 Юли, 2018 Въпросните бронзови муфи и синхронизаторите едно и също нещо ли са? Съответно от магазин или втора ръка да ги търся? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #6 Отговорено 23 Юли, 2018 Преди 1 час, Japanese fever написа: А може и съединителя ти вече да е за смяна. Имаме печеливш.Съединителя си отива бавно и славно,заедно с него смени и маслото на скоростите.И когато го източваш или източвата от кутията го прекарай/те през много финна цедка http://www.plastidip.bg/product.php?id=69 (има в магазините за бояджийски историй) и след това огледай пробката за стружки, и накрая огледай остатъка в цедката за издайнически жълтеникави стружки ако те притеснява,че синхронизаторите си заминават,което едва ли е така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 23 Юли, 2018 За съжаление май снимките са аут. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 23 Юли, 2018 Разликата синхронизатор к муфа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #9 Отговорено 23 Юли, 2018 Залагам на съединител 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #10 Отговорено 23 Юли, 2018 Ако проблема е в съединителя не трябва ли да има и други симптоми като пребуксуване и така нататък?По принцип проблема е най-вече със задната!При включване на 1ва скорост го прави много рядко,но при включване на задна почти всеки път като че ли лоста застава между 4-та и задна(а съм си свикнал на колата и знам точно къде се намира задната)и се чува един лек шум,нещо като ромолене.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #11 Отговорено 23 Юли, 2018 Благодаря ви за отзивите,колеги!Ще гледам при първа възможност като се поосвободя да посетя майстора,че да не стане по-голяма беля... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bguzuny 5 #12 Отговорено 24 Юли, 2018 Преди 13 часа, fenabg написа: Разликата синхронизатор к муфа. Благодаря за снимковия материал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове