Jump to content
Николай Димитров

Проблем скоростна кутия

Recommended Posts

Привет,колеги!Имам следния проблем:забелязвам че понякога на студен двигател 1ва и задна скорост влизат малко по-трудно и започвам да си мисля че е време за смяна на маслото в скоростите...Колата я имам от 5 години и малко над 60 000км и си мисля че вече му е дошло времето за смяна.Какви са другите възможни причини за този проблем?И също така при евентуална смяна на маслото,колко литра побира?Сивик 6та хеч Д14А4!Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 литра събира кутията, но не вярвам да се оправи със смяна на маслото, което не значи, че не е нужна смяна. Причината е някакви бронзови муфи, които имат износване, има писано, потърси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем на D14Z2 и според майстора са заминали синхронизаторите. Каза да карам така и да не му обръщам внимание, ама мен ме дразни. Ще следя темата с интерес. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, bguzuny написа:

Имам същия проблем на D14Z2 и според майстора са заминали синхронизаторите. Каза да карам така и да не му обръщам внимание, ама мен ме дразни. Ще следя темата с интерес. :) 

Задна няма синхрони. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните бронзови муфи и синхронизаторите едно и също нещо ли са? Съответно от магазин или втора ръка да ги търся?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

 

А може и съединителя ти вече да е за смяна.

Имаме печеливш.Съединителя си отива бавно и славно,заедно с него смени и маслото на скоростите.И когато го източваш или източвата от кутията го прекарай/те през много финна цедка http://www.plastidip.bg/product.php?id=69 (има в магазините за бояджийски историй) и след това огледай пробката за стружки, и накрая огледай остатъка в цедката за издайнически жълтеникави стружки ако те притеснява,че синхронизаторите си заминават,което едва ли е така.;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление май снимките са аут. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата синхронизатор к муфа. 

20180723_191807.jpg

20180723_191754.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на съединител

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в съединителя не трябва ли да има и други симптоми като пребуксуване и така нататък?По принцип проблема е най-вече със задната!При включване на 1ва скорост го прави много рядко,но при включване на задна почти всеки път като че ли лоста застава между 4-та и задна(а съм си свикнал на колата и знам точно къде се намира задната)и се чува един лек шум,нещо като ромолене..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отзивите,колеги!Ще гледам при първа възможност като се поосвободя да посетя майстора,че да не стане по-голяма беля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, fenabg написа:

Разликата синхронизатор к муфа. 

20180723_191807.jpg

20180723_191754.jpg

 

Благодаря за снимковия материал. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...