Jump to content
to-shiba

Търся майстор в София

Recommended Posts

Здравейте, появи ми се проблем с Honda Civic 1997 1.4 75 кс. Появи се лампичка за check engine и не мога да запаля. Може ли да ми кажете за някой майстор, който би дошъл до адрес за ремонт или преглед.

 

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прочети си грешката 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
прочети си грешката 
 
И като си я прочета, това с какво ще ми помогне, дали ще запали колата или

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тои чека НЕ Е светнал  за нищо 

Редактирано от kurti7912
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката.

Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, teodor_tsonev написа:

Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката.

Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече?  

Може човекът да няма подходящ приятел. Според мен трудно, но не невъзможно е да се намери такъв мобилен сервиз или майстор, който да се съгласи да дойде на място. Дори да дойде обаче, може да се окаже, че ремонтът изисква условия, които ги няма на улицата и пак трябва да се кара в сервиз.

Макар и скъпо, решението е пътна помощ, и да се закара в сервиз, в който предварително е уговорено.

В случая само му спамим темата, тъй като не предлагаме конкретно решение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали някой би дошъл, но пътна помощ идва и срещу 40 лв. ще ти закара колата до сервиз. Друг вариант е да се дърпате с твърда връзка, но не е много добра идея, при положение, че колата не пали и нямаш спирачки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой датчик за температура? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, AMD написа:

Кой датчик за температура? 

Стига са ,момчето трупа мнения ,днес цял ден не е спрял .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ехх  тъкмо смених този на термостата :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за температура на охлаждащата течност. Ако има проблем ще пали трудно. Стойностите бяка от около 200 ома до 3 килоома в завосимост от температурата. Провери си и за лоши спойки MainRelay. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая не пали, какво да го гледа този датчик не разбрах ? и кой от всичките е  като го посочваш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този сивик имаш 1 термосензор за входящия въдух, който се намира на маркуча идващ от въздушния филтър и 1 термосензор на блока. Не твърдя, че не пали от термосензора, но е възможно да пали трудно от него. Според мен причината е или в делкото където е набутан и TDC сензора и комутатора или в бобината а може и да е в спойки на PGM-FI или още наричано главно реле. Същия ефект е и ако не си познава ключа от имобилайзера, същия ефект е и ако е спряла бензиновата помпа, така, че е добре да се видят всичките тези неща. 

Screenshot_2018-12-15-10-35-23-231_com.google.android.apps.docs.png

Screenshot_2018-12-15-10-55-26-535_com.google.android.apps.docs.png

Редактирано от bojko1979@abv.bg
Добавяне на инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в случая не пали ;)

ако е имобилайзера ще свети ключето на таблото

помпата се чува като дадеш на контакт и подкачи първите секунди,докато не я изключи Главното реле

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле подава и към ECU и ако този + липсва пак няма да пали. В майн релето са 2 релета, така че е добре да се види. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...