to-shiba 3 #1 Публикувано 10 Юли, 2018 Здравейте, появи ми се проблем с Honda Civic 1997 1.4 75 кс. Появи се лампичка за check engine и не мога да запаля. Може ли да ми кажете за някой майстор, който би дошъл до адрес за ремонт или преглед. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #2 Отговорено 11 Юли, 2018 прочети си грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #3 Отговорено 11 Юли, 2018 прочети си грешката И като си я прочета, това с какво ще ми помогне, дали ще запали колата или Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #4 Отговорено 12 Юли, 2018 (Редактирано) тои чека НЕ Е светнал за нищо Редактирано 12 Юли, 2018 от kurti7912 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #5 Отговорено 12 Юли, 2018 Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката. Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #6 Отговорено 12 Юли, 2018 Преди 1 час, teodor_tsonev написа: Човека явно няма възможност да си ремонтира колата пред блока сам и търси помощта на мобилен сервиз. Не виждам с какво ще му помогне да си прочете грешката. Към автора: Защо просто не извикаш някой приятел да те дръпне до близкия сервиз или този който посещаваш, мобилните вземат повече? Може човекът да няма подходящ приятел. Според мен трудно, но не невъзможно е да се намери такъв мобилен сервиз или майстор, който да се съгласи да дойде на място. Дори да дойде обаче, може да се окаже, че ремонтът изисква условия, които ги няма на улицата и пак трябва да се кара в сервиз. Макар и скъпо, решението е пътна помощ, и да се закара в сервиз, в който предварително е уговорено. В случая само му спамим темата, тъй като не предлагаме конкретно решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 12 Юли, 2018 Делко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barurumm 0 #8 Отговорено 27 Септември, 2018 Не знам дали някой би дошъл, но пътна помощ идва и срещу 40 лв. ще ти закара колата до сервиз. Друг вариант е да се дърпате с твърда връзка, но не е много добра идея, при положение, че колата не пали и нямаш спирачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #9 Отговорено 14 Декември, 2018 Датчик колянов вал, бобина или датчик температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 14 Декември, 2018 Кой датчик за температура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 14 Декември, 2018 Преди 4 часа, AMD написа: Кой датчик за температура? Стига са ,момчето трупа мнения ,днес цял ден не е спрял . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 14 Декември, 2018 ехх тъкмо смених този на термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #13 Отговорено 15 Декември, 2018 Датчика за температура на охлаждащата течност. Ако има проблем ще пали трудно. Стойностите бяка от около 200 ома до 3 килоома в завосимост от температурата. Провери си и за лоши спойки MainRelay. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 15 Декември, 2018 В случая не пали, какво да го гледа този датчик не разбрах ? и кой от всичките е като го посочваш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #15 Отговорено 15 Декември, 2018 (Редактирано) На този сивик имаш 1 термосензор за входящия въдух, който се намира на маркуча идващ от въздушния филтър и 1 термосензор на блока. Не твърдя, че не пали от термосензора, но е възможно да пали трудно от него. Според мен причината е или в делкото където е набутан и TDC сензора и комутатора или в бобината а може и да е в спойки на PGM-FI или още наричано главно реле. Същия ефект е и ако не си познава ключа от имобилайзера, същия ефект е и ако е спряла бензиновата помпа, така, че е добре да се видят всичките тези неща. Редактирано 15 Декември, 2018 от bojko1979@abv.bg Добавяне на инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 15 Декември, 2018 в случая не пали ако е имобилайзера ще свети ключето на таблото помпата се чува като дадеш на контакт и подкачи първите секунди,докато не я изключи Главното реле 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #17 Отговорено 15 Декември, 2018 Главното реле подава и към ECU и ако този + липсва пак няма да пали. В майн релето са 2 релета, така че е добре да се види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове