Jump to content
nunezz

Нов проблем - рейка, англичанка

Recommended Posts

Здравейте отново, колеги. Както стана ясно от заглавието, появи ми се проблем в кормилната рейка за ВТОРИ път. Рейката е "рециклирана" скоро (скоро скоро... горе-долу 2 месеца) и пак протече, направо като чешма. Бих искал да Ви попитам, знаете ли добър майстор в Пловдив ? Искам като отида и да забравя за този проблем, а не пак след 2 месеца да я правя... Благодаря предварително! Извинявам се, че пускам цяла тема, не намерих из другите моят проблем... Лека вечер и наздраве, хаха.

 

Колата е Honda Civic англичанка преди фейса 1.4 90 коня 1995г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди време си правих рейката при Радко от Пловдив. Не течеше, само си тропаше доволно. Ще ти оставя телефона на човека за да се чуете и дано ти се реши проблема. Аз съм доволен от свършената  работа. Рейката не тропа вече близо две години. Успех.

0888435957-Радко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, говорих с майстора дето уж ми прави рейката казах му, че е протекла и вика донеси ми я ще си я оправя... тези дни ще му я занеса (след много мили думи, кръв, пот и сълзи докато я сваля, поради липса на майстор, хаха) и ще видим както ще стане ако не, ще звънна на този Радко. Благодаря колега. :) Скоро ще пиша дали е станала и какво ще правя. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не вземеш второупотребна рейка от морга? Те принципно са вечни, ако не се издевателства над тях или не дефектират. Вървят по 100-тина лева някъде. Чувал съм, че рециклирането не е много добър вариант и изобщо не е сигурно колко ще изкара след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма гаранция,че от моргата ще е здрава ,според мен.А свалянето и качването си е играчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция няма, но винаги може да се уговориш ако не е читава да я върнеш... Ако търговеца не е съгласен, го подминаваш като пътен знак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се разбира дали е читава ? освен луфт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, за съжаление се разбира чак след монтажа, дали не тече например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този момент с течащата рейка е доста неприятен. Аз също минах по този път. Моята рейка протече през 2013год. и до миналата година си карах с течаща рейка. Мислих какви ли не варианти и накрая си взех рейка 2-ра ръка свалена от движеща се кола и вече 1 година карам с нея и да чукам на дърво нямам проблеми. По принцип най-доброто решение на проблема е рециклирането, но за целта трябва да се поръча оригинален ремонтен комплект от семеринги и О пръстени и ако майстора си свърши работата, както трябва рейката ще стане бетон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оле, много се извинявам, бях забравил за тази тема, хаха. В момента рейката е на майстор, та той я е пратил на втори майстор, забравих защо... та чакам обаждане. А втора ръка както каза колегата няма гаранция, че ще е читава. 

 

EDIT: Един.... интересен въпрос... може ли да се "разбива" , заради ниски гуми ? Височината им е 50... :tooth:

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Днес получих рейката си от майстора. Каза, че вече няма какво да й се прави (демек е бетон, ама то ще се чуе тези дни). Била "набирала", каквото и да значи това. Днес я монтирах обратно на колата, но трябва да мина стенд, понеже едната гума ми е леко крива... утре ще я изравня така горе долу на око да се придвижа да стенда и така. Нямаше течове и т.н. волана се върти лесно, затова предлагам темата да остане ОТВОРЕНА да мина някой друг километър и да изкажа мнение. Благодаря на всички отзовали се ии до скоро. Наздраве, хаха. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ами... рейката сложена, налях хидравлично масло Honda PSF, минах стенд и всичко е идеално, поне засега. :tooth:

Мога да допълня, че някой ако тръгва сам да си сваля рейката, като мен, тя се държи на 2 болта за купето, влиза се вътре под волана и се откача от шлиците на 1 болт са, има една стабилизираща щангичка на 4 болта, и моста се сваля той е на 10 болта, по 5 от всяка страна. 

Благодаря на всички отзовали се! :)

 

А, и ако волана ви е крив, от ляво и от дясно му има по 1 капачка, махат се и под тях има по 1 болт. Еърбега се освобождава и под него е гайката на волана номер 19. Махате я и нагаждате волана. Айде със здраве. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, за жалост проблемите продължават... хидравличната течност ми изчезва. Рейката я гледах, маншоните стисках, гледах маркучи туй онуй и накрая забелязах хидравличната помпа е омаслена... ама не чак толкова че 2 пръста течност да изчезва.. къде може да е проблема? И ако е от помпата от къде мога да си взема нова или да се рециклира ли не знам... защото никъде нищо не намирам... Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразгледай в обявите продава части за хонда, или пусни обява, че търсиш такава помпа.

Все ще се намери някой да ти продаде помпа втора употреба, но работеща и не течаща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се маркуч. Надявам се всичко да приключи вече, хаха. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно помпата: Можеш да си поръчаш всички О пръстени и семеринги по помпата от Общите поръчки и да си я рециклираш. Аз лично така си оправих течовете по помпата и по спомен всички тези О пръстени и семеринги идваха около 40лв., което е по-добър вариант спрямо помпа 2-ра ръка, поне според мен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще намеря същите О пръстени и семеринги из магазините, та чак от чужбина да ги внасям? И ти сам ли си ги смени, колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживим малко праисторическа тема. :tooth: Помпата я дадох за рециклиране, стана чисто нова. Обаче ОТНОВО ГУБЯ ХИДР. ТЕЧНОСТ ! И отново е тъпата рейка. Поръчах си втора ръка, момчето вика няма течове няма и шумове. Искам да попитам, като я монтирам, да сипя ли първо малко добавка, за всеки случай, защото имам малко или да си налея само хидр. течност ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж си купих такава и изтече като чешма. Много яд ме хвана. А "новата" рейка няма как да я хвана тече ли или не преди да я монтирам. Някакви други опции ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато всичко е ок какво те притеснява нали е отремонтирано и не тече.Взимаш накъква хидравлична тестваш ако не тече източваш и слагаш оригинално Хонда.Само с източването незнам как ще стане.

ето ти го евтиния вариянт

1841074024_viberimageprista.thumb.jpg.20ddddac7215a8e39dbe8baacb6134a5.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...