nunezz 22 #1 Публикувано 5 Юли, 2018 Здравейте отново, колеги. Както стана ясно от заглавието, появи ми се проблем в кормилната рейка за ВТОРИ път. Рейката е "рециклирана" скоро (скоро скоро... горе-долу 2 месеца) и пак протече, направо като чешма. Бих искал да Ви попитам, знаете ли добър майстор в Пловдив ? Искам като отида и да забравя за този проблем, а не пак след 2 месеца да я правя... Благодаря предварително! Извинявам се, че пускам цяла тема, не намерих из другите моят проблем... Лека вечер и наздраве, хаха. Колата е Honda Civic англичанка преди фейса 1.4 90 коня 1995г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #2 Отговорено 7 Юли, 2018 Колега, преди време си правих рейката при Радко от Пловдив. Не течеше, само си тропаше доволно. Ще ти оставя телефона на човека за да се чуете и дано ти се реши проблема. Аз съм доволен от свършената работа. Рейката не тропа вече близо две години. Успех. 0888435957-Радко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #3 Отговорено 8 Юли, 2018 Значи, говорих с майстора дето уж ми прави рейката казах му, че е протекла и вика донеси ми я ще си я оправя... тези дни ще му я занеса (след много мили думи, кръв, пот и сълзи докато я сваля, поради липса на майстор, хаха) и ще видим както ще стане ако не, ще звънна на този Радко. Благодаря колега. Скоро ще пиша дали е станала и какво ще правя. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #4 Отговорено 13 Юли, 2018 Колега, защо не вземеш второупотребна рейка от морга? Те принципно са вечни, ако не се издевателства над тях или не дефектират. Вървят по 100-тина лева някъде. Чувал съм, че рециклирането не е много добър вариант и изобщо не е сигурно колко ще изкара след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 13 Юли, 2018 Няма гаранция,че от моргата ще е здрава ,според мен.А свалянето и качването си е играчка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #6 Отговорено 13 Юли, 2018 Гаранция няма, но винаги може да се уговориш ако не е читава да я върнеш... Ако търговеца не е съгласен, го подминаваш като пътен знак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 13 Юли, 2018 А как се разбира дали е читава ? освен луфт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #8 Отговорено 13 Юли, 2018 Е, за съжаление се разбира чак след монтажа, дали не тече например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #9 Отговорено 15 Юли, 2018 Здравей, колега! Този момент с течащата рейка е доста неприятен. Аз също минах по този път. Моята рейка протече през 2013год. и до миналата година си карах с течаща рейка. Мислих какви ли не варианти и накрая си взех рейка 2-ра ръка свалена от движеща се кола и вече 1 година карам с нея и да чукам на дърво нямам проблеми. По принцип най-доброто решение на проблема е рециклирането, но за целта трябва да се поръча оригинален ремонтен комплект от семеринги и О пръстени и ако майстора си свърши работата, както трябва рейката ще стане бетон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #10 Отговорено 18 Юли, 2018 (Редактирано) Оле, много се извинявам, бях забравил за тази тема, хаха. В момента рейката е на майстор, та той я е пратил на втори майстор, забравих защо... та чакам обаждане. А втора ръка както каза колегата няма гаранция, че ще е читава. EDIT: Един.... интересен въпрос... може ли да се "разбива" , заради ниски гуми ? Височината им е 50... Редактирано 18 Юли, 2018 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #11 Отговорено 21 Юли, 2018 Здравейте колеги. Днес получих рейката си от майстора. Каза, че вече няма какво да й се прави (демек е бетон, ама то ще се чуе тези дни). Била "набирала", каквото и да значи това. Днес я монтирах обратно на колата, но трябва да мина стенд, понеже едната гума ми е леко крива... утре ще я изравня така горе долу на око да се придвижа да стенда и така. Нямаше течове и т.н. волана се върти лесно, затова предлагам темата да остане ОТВОРЕНА да мина някой друг километър и да изкажа мнение. Благодаря на всички отзовали се ии до скоро. Наздраве, хаха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #12 Отговорено 24 Юли, 2018 Здравейте. Ами... рейката сложена, налях хидравлично масло Honda PSF, минах стенд и всичко е идеално, поне засега. Мога да допълня, че някой ако тръгва сам да си сваля рейката, като мен, тя се държи на 2 болта за купето, влиза се вътре под волана и се откача от шлиците на 1 болт са, има една стабилизираща щангичка на 4 болта, и моста се сваля той е на 10 болта, по 5 от всяка страна. Благодаря на всички отзовали се! А, и ако волана ви е крив, от ляво и от дясно му има по 1 капачка, махат се и под тях има по 1 болт. Еърбега се освобождава и под него е гайката на волана номер 19. Махате я и нагаждате волана. Айде със здраве. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #13 Отговорено 3 Август, 2018 Пичове, за жалост проблемите продължават... хидравличната течност ми изчезва. Рейката я гледах, маншоните стисках, гледах маркучи туй онуй и накрая забелязах хидравличната помпа е омаслена... ама не чак толкова че 2 пръста течност да изчезва.. къде може да е проблема? И ако е от помпата от къде мога да си взема нова или да се рециклира ли не знам... защото никъде нищо не намирам... Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #14 Отговорено 4 Август, 2018 Поразгледай в обявите продава части за хонда, или пусни обява, че търсиш такава помпа. Все ще се намери някой да ти продаде помпа втора употреба, но работеща и не течаща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #15 Отговорено 7 Август, 2018 Оказа се маркуч. Надявам се всичко да приключи вече, хаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #16 Отговорено 12 Август, 2018 Относно помпата: Можеш да си поръчаш всички О пръстени и семеринги по помпата от Общите поръчки и да си я рециклираш. Аз лично така си оправих течовете по помпата и по спомен всички тези О пръстени и семеринги идваха около 40лв., което е по-добър вариант спрямо помпа 2-ра ръка, поне според мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #17 Отговорено 16 Август, 2018 Дали ще намеря същите О пръстени и семеринги из магазините, та чак от чужбина да ги внасям? И ти сам ли си ги смени, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #18 Отговорено 22 Март, 2019 Да съживим малко праисторическа тема. Помпата я дадох за рециклиране, стана чисто нова. Обаче ОТНОВО ГУБЯ ХИДР. ТЕЧНОСТ ! И отново е тъпата рейка. Поръчах си втора ръка, момчето вика няма течове няма и шумове. Искам да попитам, като я монтирам, да сипя ли първо малко добавка, за всеки случай, защото имам малко или да си налея само хидр. течност ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #19 Отговорено 22 Март, 2019 Само и единствено това http://shop.vestavis.com/product/11862/originalno-hidravlichno-maslo-genuine-honda-psf-s-power-steering-fluid-1l-0828499902he.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #20 Отговорено 22 Март, 2019 Веднъж си купих такава и изтече като чешма. Много яд ме хвана. А "новата" рейка няма как да я хвана тече ли или не преди да я монтирам. Някакви други опции ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #21 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Когато всичко е ок какво те притеснява нали е отремонтирано и не тече.Взимаш накъква хидравлична тестваш ако не тече източваш и слагаш оригинално Хонда.Само с източването незнам как ще стане. ето ти го евтиния вариянт Редактирано 22 Март, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове