Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте група.

Имам въпрос относно автоматичния обтегач на ремъка. Колата е K20A6 2004 на около 100К км. с климатик. При незапален ДВГ маркера на обтегача е в границите, когато работи на обороти е на същото място и не се мърда, но когато вкл. климатика маркера започва да бяга с около 2-3mm и не стои на едно място. 

Въпроса ми е дали да сменям обтегача при тези обстоятелства и коя марка препоръчвате, че имах едни филми с обтегач Гейтс на колата на жената. Смених 3 различни обтегача и все изхвърляха ремъка извън ролките. Сложих оригинален и всичко беше ОК.

Поздрави и безаварийно каране.

0954C38B-1FF2-4E5D-99F2-CF90C639DC0E.jpeg

Редактирано от sidux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

 

Карай си колата, защото нямаш поводи за притеснения. Винаги когато се включи климатика, марката на обтегача бяга с няколко мм. Когато почнеш да въртиш волана, от помпата на хидравликата пак помръдва леко. Не се вкарвай в излишни филми и разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за бързия отговор Pascualle.

 

Предстои ми пътуване из Европа (3к км и обратно) и искам да съм сигурен, че ремонтите зад граница много болят. 

Това което ме притеснява е, че климатика е постоянен товар а не моментен както хидравликата или форсирането, и би трябвало да е неподвижна и тогава.

 

Редактирано от sidux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товара на климатика идва от компресора, а той е бутален, което (поне според мен) не е съвсем постоянен товар.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Свалих ремъка и инспектирах ролката...всичко е ОК няма луфт нито шум.

Обаче  имам проблем с ремъка. Поръчах Дайко 1760, когато пристигна на ремъка пишеше1759. Сложих го за проба, но е по къс и обтегача е пренатегнат... маркера е извън белязките. 

Гледах Пауъргрип и той е 1759.  Всички ремъци, които ми излизат според оригиналния номер по Хонда са 1759. 

 

Някакви идеи как да намеря 7Pk1760?

...още не съм звънял в Хонда, но май на там отиват нещата. 

CB41C86E-DD4E-4287-B20A-5D87922D45B5.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@sidux

Gates?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, crown_bg написа:

@sidux

Gates?

 

За Gates на  едно място го дават 7РК1760 на друго 1759.  И като не мога да го видя на място кой размер точно е трябва да плащам транспортните разходи за да го върна обратно на търговеца. Иначе няма проблем да го върна. 

Тъпото е ,че по описание ги пишат 1760 а на ремъка връщност пише 1759.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sidux

Мога да проверя какво пише на оригиналния, или моят в момента.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Супер, ще съм ти благодарен @crown_bg .

Поне така ще знам коя марка какъв размер точно е.  Ти с Gates ли караш сега?

Моят е доста старичък и не са останали никакви надписи но знам, че е точният понеже маркера на обтегача е точно по средата.

Редактирано от sidux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sidux

Моят също е изтъркан, по спомен е Гейтс, в ЮбиКо го сложиха когато обслужих колата за 1-и път.

Знам, че за САЩ "коланите" на Хонда се правят от Гейтс, предполагам качеството на афтърмаркет Гейтс е малко по-ниско от това което правят за Хонда.

Сега съм поръчал оригинален, ще пиша като пристигне, ако още те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, crown_bg написа:

@sidux

Моят също е изтъркан, по спомен е Гейтс, в ЮбиКо го сложиха когато обслужих колата за 1-и път.

Знам, че за САЩ "коланите" на Хонда се правят от Гейтс, предполагам качеството на афтърмаркет Гейтс е малко по-ниско от това което правят за Хонда.

Сега съм поръчал оригинален, ще пиша като пристигне, ако още те интересува.

 

 

От къде го поръча оригиналния и на каква цена?

 

Днес говорих с тукашния представител на Хонда, ремъка ми го предлагат за £52 оригинален като алтернативните са около £15. 

ПОръчах алтернативен Гейтс. Дано да дойде 7рк1760, ако не ще взема оригиналния....писна ми.

 

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@sidux

Бултрако, но не съм го плащал още, и не беше евтин, над 100лв.

Ще снимам като дойде и ще кача снимка.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, стана ми интересно, защото на скоро сменях ремъка. При мен надписите са 7РК 1750, не мога да приложа снимки, защото са ми твърде големи снимките (дори след изрязването им). Ако успея ще добавя по-късно, поздрави.

IMG_20180705_133216.jpg

IMG_20180705_133126.jpg

IMG_20180705_133046.jpg

Редактирано от Just'Do'It
Добавяне на снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 05/07/2018 at 11:26, Just'Do'It написа:

Здравейте, стана ми интересно, защото на скоро сменях ремъка. При мен надписите са 7РК 1750, не мога да приложа снимки, защото са ми твърде големи снимките (дори след изрязването им). Ако успея ще добавя по-късно, поздрави.

IMG_20180705_133216.jpg

IMG_20180705_133126.jpg

IMG_20180705_133046.jpg

 

Здравей колега.

Твоята е 2.4 може би затова е 7рк1750

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с 2.4 мотор е. Мина ми през ума, че затова при мен са други цифрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

 

Днес сложих алтернативен Gates 17pk1760. Същата ситуация . Маркера на обтегача стои преди белезите на корпуса и когато запалих колата, някоя от ролките дали водна помпа или хидравлика започна да вие. Сложих пак стария и утихна.

Утре поръчвам оригинален..та да видим.

3A10F716-5348-4E26-B5C3-C78E802806F9.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А замислял ли си се за варианта, че стария ремък е разтегнат, а някоя ролка и идва времето?

При мен имаше подобна ситуация, но виенето се появи след смяна на обтегача. Оказа се ролката на климатика. Смениха лагера лесно без да свалят компресора.

След това вече нямаше шумове.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, h5rov написа:

А замислял ли си се за варианта, че стария ремък е разтегнат, а някоя ролка и идва времето?

При мен имаше подобна ситуация, но виенето се появи след смяна на обтегача. Оказа се ролката на климатика. Смениха лагера лесно без да свалят компресора.

След това вече нямаше шумове.

 

Съгласен съм ,че може ремъка да е разтегнат , но при това условие маркера на обтегача не трябва ли да е в друго положение? Моят сочи точно средата нито натегнат нито хлабав. Същото положение както на колегата Just’Do’It

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е разпечатка от хонда service manual !

 

belt.thumb.jpg.ef19a852a9dc3e7e7cc830f628870663.jpg

 

Редактирано от sidux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група.

 

Пристигна оригиналния ремък. Кой каквото да казва, оригиналното  си е оригинално. Е, вярно струва колкото 3 от другите , ама ...

Забравих да го снимам монтиран, но маркера при него е по средата между А и лявата половина на B.

Поздрави и безаварийно шофиране!

 

3AA0E35E-09BB-4099-A8FD-80F5643A73A1.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×