ico76 1 #1 Публикувано 13 Юни, 2018 (Редактирано) Здравейте, колеги. Става въпрос за CRV 2006 , 2.2 iCDTI. Преди време смених горната помпа на съединителя.След около два месеца започнаха проблемите. Педалът на съединителя започна да отделя почти в долно положение, на моменти става твърд и се налага два, три пъти да се напомпи за да се включи скорост. Днес сложих друга помпа, почти няма разлика. Спирачната течност бе подменена с нова, но на дъното на казанчето забелязах черни утайки. Пак промих и нова течност. Дайте идеи какъв може да е проблема. Съединителят не буксува, няма вибрации от маховика... Следващото което мисля да сменя е гумения маркуч между двете помпи и долната помпа. Дали има вероятност въпросния маркуч да се е разложил и да затруднява преминаването на спир.течност? Или това са симптоми на заминаващ си съединител?! Редактирано 13 Юни, 2018 от ico76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #2 Отговорено 14 Юни, 2018 Може би имаш въздух в системата - щом се налага няколко пъти да напомпваш. Провери маркучите, връзките. Вероятноста с маркуча е " много вероятна" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 14 Юни, 2018 Наличието на черна утайка, може да е пак от маркуча. Смени го първо него, за да се изключи като вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gachev82 0 #4 Отговорено 14 Юни, 2018 Здравейте колеги! Карам Хонда ФРВ 2.0. Преди време имах същия проблем. Трудно включваше особено първа, понякога дори хъркаше на пета предавка. При натиснат съединител и завъртане на стартер колата се опитваше леко да тръгне. Сменихме течността и промихме системата и всичко стана супер. Не можех да повярвам как съм се тормозел и колко елементарно се оправиха нещата. Да но радостта бе за кратко след няколко месеца пак същата работа. Тогава майстора каза горна помпа е за смяна. Добре сменяме, но при обезвъздушаване долната също текнала. Добре сменяме и нея. Всичко е ОК, да обаче още няколко месеца и сега пак не включва добре. Незнам вече, нито нивото е намаляло, нито цвета се е променил на течността. Възможно ли е вискозитета на течността да се е променил, защото при студена кола не се осеща проблем, а след като позагрее включването на първа е проблем. След две седмици предстои море, а аз нямам адекватно решение. Моля ако някой има решение да помага, ще съм много благодарен. Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #5 Отговорено 14 Юни, 2018 Аз преди вереме карах едно рено, на него имах същия проблем. На студено нямаше проблеми, ама като позагрее и тругно включваше. Оказа, се че с времето пластините на притискателния диск са се прецакали и като загреят не можеха да отделят добре и хъркаше и трудно включваше. Към смяна на комплект съединител ми прилича. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #6 Отговорено 17 Юни, 2018 Благодаря за съветите, колеги. Явно нещата отиват към смяна на съединителя, но дано поне маховика да е читав. Че, иначе цената загрубява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gachev82 0 #7 Отговорено 17 Юни, 2018 Аз смених само течността отново и сега е супер. Не мога да разбера само, защо толкова често се налага тази операция. Дали само обезвъздушаване е достатъчно, но е факт че сега скоростите влизат прекрасно. За сега поне съединителя ще си е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1per1 0 #8 Отговорено 12 Декември, 2019 И аз имам същия проблем, първа скорост влиза трудно а съединителя е сменен. Не съм сменял течността. Колко време изкара след смяната на течността? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 12 Декември, 2019 Смяната на течността е част от сервизното обслужване. Възможно е да не е сменяна откакто колата е произведена. Сменя се на 3 години както спирачната течност, DOT3 или DOT4. При мен чак се беше образувала тапа от мизерии при долна помпа и педалът беше много твърд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1per1 0 #10 Отговорено 12 Декември, 2019 Благодаря за бързия отговор. Имам колата от 7 дни. Предишния собственик е сменял съединителя. Педала е мек и отделя където трябва. Ще сменя течността и ще споделя мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове