Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, колеги.  Става въпрос за CRV 2006 , 2.2 iCDTI. Преди време смених горната помпа на съединителя.След около два месеца започнаха проблемите. Педалът на съединителя започна да отделя почти в долно положение, на моменти става твърд и се налага два, три пъти да се напомпи за да се включи скорост. Днес сложих друга помпа, почти няма разлика. Спирачната течност бе подменена с нова, но на дъното на казанчето забелязах черни утайки. Пак промих и нова течност. Дайте идеи какъв може да е проблема. Съединителят не буксува, няма вибрации от маховика... Следващото което мисля да сменя е гумения маркуч между двете помпи и долната помпа. Дали има вероятност въпросния маркуч да се е разложил и да затруднява преминаването на спир.течност? Или това са симптоми на заминаващ си съединител?!

Редактирано от ico76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би имаш въздух в системата - щом се налага няколко пъти да  напомпваш. Провери маркучите, връзките. Вероятноста с маркуча е " много вероятна"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наличието на черна утайка, може да е пак от маркуча. Смени го първо него, за да се изключи като вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Карам Хонда ФРВ 2.0.

Преди време имах същия проблем. Трудно включваше особено първа, понякога дори хъркаше на пета предавка. При натиснат съединител и завъртане на стартер колата се опитваше леко да тръгне. Сменихме течността и промихме системата и всичко стана супер. Не можех да повярвам как съм се тормозел и колко елементарно се оправиха нещата. Да но радостта бе за кратко след няколко месеца пак същата работа. Тогава майстора каза горна помпа е за смяна. Добре сменяме, но при обезвъздушаване долната също текнала. Добре сменяме и нея. Всичко е ОК, да обаче още няколко месеца и сега пак не включва добре. Незнам вече, нито нивото е намаляло, нито цвета се е променил на течността. Възможно ли е вискозитета на течността да се е променил, защото при студена кола не се осеща проблем, а след като позагрее включването на първа е проблем. След две седмици предстои море, а аз нямам адекватно решение. Моля ако някой има решение да помага, ще съм много благодарен. Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди вереме карах едно рено, на него имах същия проблем. На студено нямаше проблеми, ама като позагрее и тругно включваше. Оказа, се че с времето пластините на притискателния диск са се прецакали и като загреят не можеха да отделят добре и хъркаше и трудно включваше. Към смяна на комплект съединител ми прилича.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, колеги. Явно нещата отиват към смяна на съединителя, но дано поне маховика да е читав. Че, иначе цената загрубява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених само течността отново и сега е супер. Не мога да разбера само, защо толкова често се налага тази операция. Дали само обезвъздушаване е достатъчно, но е факт че сега скоростите влизат прекрасно. За сега поне съединителя ще си е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×