Petargazdov89 4 #1 Публикувано 21 Май, 2018 Здравейте имам следния проблем моята кола Honda accord sport 2007 2.2 I-ctdi. Сутрин на студен двигател пали почти от първо въртене на стартера след като загрее въртенето е 10 15 секунди докато се сети че трябва са запали ....Ваичко това е мъчително акумулатора е нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #2 Отговорено 21 Май, 2018 Блокирал/отворен ЕГР. Какво налягане прави помпата в рейла докато въртиш на стартер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #3 Отговорено 23 Май, 2018 1.20 1.30 1.40 с всяко въртене на стартера се покачва докато не стигне 1.50 1.60 и тогава запалва на загрял двигател.... правихме тест за.излишното гориво с колбите 3те дават еднакво количество а едната на половината ..... казаха ми че е за дюзи и клапан налягане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #4 Отговорено 23 Май, 2018 (Редактирано) Чисто информативно...всеки един измерен параметър си има мерна единица. Този мотор пали при 150 бара в рейла на стартер. 1.2 до 1.6 нищо не значи(поне така написано). Количеството на излишната нафта за дюзите е 10-12 ml.(милилитра) за минута. За по-точно измерване е добре да поработи 3-4 минути. Над 12 ml. дюзата е проблемна,но не е разхермитизирана т.е. ще пали,но ще прекъсва мотора в даден диапазон на обороти и няма да е голям фактор за налягането в рейла.Колко милилитра ти връщат дюзите за една минута? И защото ще сменяш и дюзи и регулатор едновременно. Профилактично ли? Или майсторът ти не е ориентиран. Опитвам се да те ориентирам преди да се вкараш във филма проба-грешка. Все пак всичко е пари. Редактирано 23 Май, 2018 от KrIv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #5 Отговорено 23 Май, 2018 Понеже стойностите на 3те бяха едни и същи може би за 4 мин 50 мл макс като казваш а на четвъртата беше окло половината 25 мл някъде ...ще сменят клапана за високо налягане и регулация на дюзите заради разликата в едната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #6 Отговорено 23 Май, 2018 При първо въртене на стартера на загрят двигател докато стигне 150 бара минават около 7....8....9 секунди докато запали и мисля че това ще прецака самия стартер от толкова въртене .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #7 Отговорено 23 Май, 2018 Ако е възможно дай едно номерче за връзка да ти звънна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #8 Отговорено 23 Май, 2018 (Редактирано) Регулаторът няма нищо общо с работата на дюзите. От него се иска да осигурява едно стабилно налягане в рейла(за различнитебрежими е различно). Не казвам че проблемът ти не е в него. Но започни да изолираш възможностите с добра диагностика и диагностик. Регулаторът можеш лесно да разбереш дали е ОК като запалиш и оставиш моторут да работи на празен ход. Мерите налягането и то трябва да е стабилно(по спомен или 200 или 220 бара) и/или да варира +/- 10 бара(това е заради времето за което реагира регулатора). Ако играе в големи граници или има голяма разлика от горенаписаните стойности-то тогава мислиш за регулатор. Всичко се вижда и колата сама си казва какво и е. А корекция на дюзите гледахте ли? Редактирано 23 Май, 2018 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #9 Отговорено 24 Май, 2018 Все още не са сваляни за да се занесат на майстор да погледне за регулация .....днес би трябвало да стане .... чудно ми е как на студен двигател пали мн лесно на загрят ще се сцепи стартера от въртене и в края вече помагам и с педала на газта, че да захапе евентуално ....мн странно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #10 Отговорено 24 Май, 2018 (Редактирано) Порциите на впръскване при студен и топъл мотор са различни. Освен това при топъл мотор елементите се разширяват и при наноси и нагари се движат по трудно. В това число дюзи и регулатор. Редактирано 24 Май, 2018 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1256 #11 Отговорено 24 Май, 2018 Преди 10 часа, Petargazdov89 написа: Все още не са сваляни за да се занесат на майстор да погледне за регулация .....днес би трябвало да стане .... чудно ми е как на студен двигател пали мн лесно на загрят ще се сцепи стартера от въртене и в края вече помагам и с педала на газта, че да захапе евентуално ....мн странно Погледни датчика на коляновият вал как е и буксата към него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #12 Отговорено 24 Май, 2018 Преди 2 часа, Japanese fever написа: Докато отстраниш проблема не върти дълго на стартер, за да не го изгориш. Ако пали на 8 сек. въртене, по-добре завърти 4 къси по 2 сек. отколкото едно дълго въртене 8 сек. По-вероятно е да го изгори след твоя съвет. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #13 Отговорено 28 Май, 2018 Дюзите са за рециклиране две от дюзите трябва да се смени някви уплътнения гимички а останалите две си били направо за подмяна на игли .... казаха ми цена за всичко това с работата 540 лв как ви се струва ? Една от дюзите я извадиха с хидравлична скоба понеже беше много запецнала 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #14 Отговорено 28 Май, 2018 Някво мнение ако може :)Дюзите са за рециклиране две от дюзите трябва да се смени някви уплътнения гимички а останалите две си били направо за подмяна на игли .... казаха ми цена за всичко това с работата 540 лв как ви се струва ? Една от дюзите я извадиха с хидравлична скоба понеже беше много запецнала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #15 Отговорено 28 Май, 2018 Не съм купувал дюзи, но ми се струва, че втора употреба ще са доста по-евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #16 Отговорено 28 Май, 2018 Казаха че втора употреба пак не се знае в кво съсътояние ще са а и като гледам горе доло вървяли по 200 лв за втора ръка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #17 Отговорено 28 Май, 2018 Нормално ли е това или има няква шашма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #18 Отговорено 28 Май, 2018 (Редактирано) 200 лв са дюзите за осмицата, за седмицата няма да са повече от 100 лв. Състоянието на дюзите може да се провери, взимаш, проверяваш и тогава плащаш. Аз така бих направил. Редактирано 28 Май, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #19 Отговорено 28 Май, 2018 100 лв рециклирана или понеже ми каза че ще сменя игла в дюзата и темподобни иглата струвала 150 и няколко лева ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове