Jump to content
Petargazdov89

Проблем с паленето

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем моята кола Honda accord sport 2007 2.2 I-ctdi. Сутрин на студен двигател пали почти от първо въртене на стартера след като загрее въртенето е 10 15 секунди докато се сети че трябва са запали ....Ваичко това е мъчително :) акумулатора е нов 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал/отворен ЕГР. Какво налягане прави помпата в рейла докато въртиш на стартер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.20 1.30 1.40 с всяко въртене на стартера се покачва докато не стигне 1.50 1.60 и тогава запалва на загрял двигател.... правихме тест за.излишното гориво с колбите 3те дават еднакво количество а едната на половината ..... казаха ми че е за дюзи и клапан налягане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чисто информативно...всеки един измерен параметър си има мерна единица. Този мотор пали при 150 бара в рейла на стартер. 1.2 до 1.6 нищо не значи(поне така написано). Количеството на излишната нафта за дюзите е 10-12 ml.(милилитра) за минута. За по-точно измерване е добре да поработи 3-4 минути. Над 12 ml. дюзата е проблемна,но не е разхермитизирана т.е. ще пали,но ще прекъсва мотора в даден диапазон на обороти и няма да е голям фактор за налягането в рейла.Колко милилитра ти връщат дюзите за една минута? И защото ще сменяш и дюзи и регулатор едновременно. Профилактично ли? Или майсторът ти не е ориентиран. Опитвам се да те ориентирам преди да се вкараш във филма проба-грешка. Все пак всичко е пари.

Редактирано от KrIv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже стойностите на 3те бяха едни и същи може би за 4 мин 50 мл макс като казваш а на четвъртата беше окло половината 25 мл някъде ...ще сменят клапана за  високо налягане и регулация на дюзите заради разликата в едната 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При първо въртене на стартера на загрят двигател докато стигне 150 бара минават около 7....8....9 секунди докато запали и мисля че това ще прецака самия стартер от толкова въртене ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно дай едно номерче за връзка да ти звънна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Регулаторът няма нищо общо с работата на дюзите. От него се иска да осигурява едно стабилно налягане в рейла(за различнитебрежими е различно). Не казвам че проблемът ти не е в него. Но започни да изолираш възможностите с добра диагностика и диагностик. Регулаторът можеш лесно да разбереш дали е ОК като запалиш и оставиш моторут да работи на празен ход. Мерите налягането и то трябва да е стабилно(по спомен или 200 или 220 бара) и/или да варира +/- 10 бара(това е заради времето за което реагира регулатора). Ако играе в големи граници или има голяма разлика от горенаписаните стойности-то тогава мислиш за регулатор. Всичко се вижда и колата сама си казва какво и е. А корекция на дюзите гледахте ли?

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не са сваляни за да се занесат на майстор да погледне за регулация .....днес би трябвало да стане .... чудно ми е как на студен двигател пали мн лесно на загрят ще се сцепи стартера от въртене и в края вече помагам и с педала на газта, че да захапе евентуално ....мн странно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Порциите на впръскване при студен и топъл мотор са различни. Освен това при топъл мотор елементите се разширяват и при наноси и нагари се движат по трудно. В това число дюзи и регулатор.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Petargazdov89 написа:

Все още не са сваляни за да се занесат на майстор да погледне за регулация .....днес би трябвало да стане .... чудно ми е как на студен двигател пали мн лесно на загрят ще се сцепи стартера от въртене и в края вече помагам и с педала на газта, че да захапе евентуално ....мн странно

Погледни датчика на коляновият вал как е и буксата към него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Japanese fever написа:

 

Докато отстраниш проблема не върти дълго на стартер, за да не го изгориш. Ако пали на 8 сек. въртене, по-добре завърти 4 къси по 2 сек. отколкото едно дълго въртене 8 сек.

По-вероятно е да го изгори след твоя съвет.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са за рециклиране две от дюзите трябва да се смени някви уплътнения гимички а останалите две си били направо за подмяна на игли .... казаха ми цена за всичко това с работата 540 лв как ви се струва ? Една от дюзите я извадиха с хидравлична скоба понеже беше много запецнала 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някво мнение ако може :)Дюзите са за рециклиране две от дюзите трябва да се смени някви уплътнения гимички а останалите две си били направо за подмяна на игли .... казаха ми цена за всичко това с работата 540 лв как ви се струва ? Една от дюзите я извадиха с хидравлична скоба понеже беше много запецнала 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм купувал дюзи, но ми се струва, че втора употреба ще са доста по-евтини. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха че втора употреба пак не се знае в кво съсътояние ще са а и като гледам горе доло вървяли по 200 лв за втора ръка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е това или има няква шашма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

200 лв са дюзите за осмицата, за седмицата няма да са повече от 100 лв. Състоянието на дюзите може да се провери, взимаш, проверяваш и тогава плащаш. Аз така бих направил.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 лв рециклирана или понеже ми каза че ще сменя игла в дюзата и темподобни иглата струвала 150 и няколко лева ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...