l14ezar@abv.bg 2 #1 Публикувано 10 Май, 2018 (Редактирано) Добър вечер колеги. Днес си взех колата от майстора. Става на въпрос за смяна на съединител пълен комплект на хонда сивик 6та с код на мотора d14z2. След като се разплатих с майстора отидох да мина преглед и почна да се чува странен шум като свирене..та като натисна педала на съединителя спира да се чува, като го пуна пак се чува свиренето. Някой може ли да каже от какво е ? Благодаря предварително! Редактирано 10 Май, 2018 от l14ezar@abv.bg Правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 10 Май, 2018 Аксиален лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #3 Отговорено 10 Май, 2018 Комплекта е феродов диск притискатела и лагера..и майстора ми каза че шума е от кутията а преди да го сменя го нямаше тоя шум... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #4 Отговорено 10 Май, 2018 А самият шум се чува от горната страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #5 Отговорено 10 Май, 2018 Възможно ли е да не е наместен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #6 Отговорено 10 Май, 2018 (Редактирано) Да аз го купувах със него. Марката е на лук. Редактирано 10 Май, 2018 от l14ezar@abv.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #7 Отговорено 10 Май, 2018 Налял е същото масло.показа ми стария комплект. И излезе че лагера е малко по широк и опира във маховика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #8 Отговорено 10 Май, 2018 16 minutes ago, Japanese fever said: Не е лошо да си купиш две шишета оригинлано масло за трансмисията (Honda MTF) и да му ги дадеш да ти ги налее при смяната на лагера. Вече близо година съм с такова масло на кутията и съм много доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #9 Отговорено 10 Май, 2018 А от къде мога да си купя. От варна съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #10 Отговорено 10 Май, 2018 От тук: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Чрез общите поръчки на масла от форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 10 Май, 2018 Лагера на първичния вал на кутията -новия диск натиска повече и лагера се обажда че е за смяна .На по-горни предавки и след загряване изчезва шума нали ,на бас че е лагера-ите на скоростната кутия .Той майстора не е ли чул търкалящия звук на износените лагери макар и лек -отивай за ревизия на кутията докато не си я скапал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 10 Май, 2018 Той човека ако не е чувал как свири/бучи/ромоли лагер на скоростната кутия ,може и да не може да го познае.Новия съединител натиска повече и затова се е обадил лагера сега .Отначало вие като москвич ,после почва да стърже като струг ,накрая ромоли като строшен лагер . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 10 Май, 2018 То външно на никой лагер не му личи че е паднала циментацията -само при развъртане ръчно се усеща . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #14 Отговорено 11 Май, 2018 Има едно маншонче на скоростната кутия където е долната помпа , като натисна това маншонче присвирването спира... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #15 Отговорено 11 Май, 2018 Майстора каза че било от лагера на първичния вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 12 Май, 2018 Преди 15 часа, Japanese fever написа: На 10.05.2018 г. at 20:37, l14ezar@abv.bg написа: И излезе че лагера е малко по широк и опира във маховика. ^ А това какво е? Това са някакви свободни съчинения по фантазия . Лагера няма как да опира в маховика защото между него и маховика има феродов и притискателен диск, за да опре трябва да премине през тях . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове