dzrasd 104 #1 Публикувано 2 Май, 2018 Здравейте ! Обмислям смяна на съединителя на Акорда. Колата е произведена 2008, води се модел 2009. Някой може ли да сподели дали това е частта, която ми трябва: https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-2-2-I-Dtec-Complete-Clutch-Kit-150-Ix-Mk9-N22B1-2-2D-07-08-On/400665650221?hash=item5d4988a42d:g:4lgAAOSwOMdZTNvm Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #2 Отговорено 2 Май, 2018 Притескателя е друг. В действителност е с механизъм за самонатягане. Поне на Luk е такъв и за 7-ма и за 8-ма генерация дизел. Може и да е същия комплект и да слагат обща снимка. Колкото да има някаква.. Попитай ги конкретно.. Иначе погледни как изглежда тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3722,3723,3724,3725,3726,3727,3728,3729,3730,3731,3732,3733&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2009&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 EXECUTIVE&nplblk=E__4800 или тук: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #3 Отговорено 2 Май, 2018 Преди 1 час, petko_z написа: Притескателя е друг. В действителност е с механизъм за самонатягане. Поне на Luk е такъв и за 7-ма и за 8-ма генерация дизел. Може и да е същия комплект и да слагат обща снимка. Колкото да има някаква.. Попитай ги конкретно.. Иначе погледни как изглежда тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3722,3723,3724,3725,3726,3727,3728,3729,3730,3731,3732,3733&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2009&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 EXECUTIVE&nplblk=E__4800 или тук: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/ Благодаря ! Ще им пратя запитване и ще докладвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #4 Отговорено 2 Май, 2018 Аз не разбирам много, но май и на двете снимки, които си дал, е включен и маховик, който за момента не ми трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #5 Отговорено 2 Май, 2018 преди 17 минути, dzrasd написа: Аз не разбирам много, но май и на двете снимки, които си дал, е включен и маховик, който за момента не ми трябва. Ако вървят комплект може и да нямаш алтернатива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #6 Отговорено 2 Май, 2018 Ами това, което съм дал в първия линк, пише че е само съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #7 Отговорено 2 Май, 2018 Могат да се закупят и сменят по отделно.. Ако маховика не е разбит - няма смисъл от смяна.. Има комплекти със и без маховик.. На който каквото му трябва.. Линковете ти ги пратих за да видиш притескателния диск че изглежда по друг начин... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #8 Отговорено 2 Май, 2018 (Редактирано) Ами това, което съм дал в първия линк, пише че е само съединител Да ама Петко ти казва,че това не е твоят притескател (ако е така,аз не знам). А да смениш само феродов на дизел си е чиста лотария. Редактирано 2 Май, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #9 Отговорено 3 Май, 2018 Аз само исках да спомена моите наблюдения. Дори не знам как изглежда притискател. Свързах се с магазина, казаха, че този съединител не става за моята кола (провериха по VIN). Така че търсенето продължава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #10 Отговорено 28 Юли, 2018 Здравейте на всички. Имам странен проблем... На 5ти юли в сервиза на Слави си смених съединителя с оригинален такъв (купен от Бултрако). До сега всичко беше супер, изминах 1000 км с него. Днес обаче още като се качих в колата забелязах, че всички "долни" скорости (2-4-6-R) са много "гумени". Не знам как точно да го опиша, но не се усеща механичното включване на скорост... Усещането е, че ако пусна ръчката (особено на 2-ра скорост), тя ще се върне в неутрално положение. Всъщност същата тази 2ра скорост не влиза когато се движа с 40-50 - нищо не "спира" ръчката да се върне в неутрална позиция. При смяна 1ва-2ра винаги влиза скороста, но го няма усещането за самото влизане. Освен това той (лоста) е много "хлабав" като е на 2ра скорост - по-хлабав от колкото в неутрална позиция, мърда си се на всякъде (без да е натиснат съединителя). Това го налбудявам и на запален и на изгасен мотор, като на изгасен май е малко по-добре, но може и да си въобразявам,. но със сигурност е различно от преди. Някой има ли идея какво се случва ? Опитах се да звънна на Слави, но май сервиза не работи днес. Безопасно ли е да карам колата в такова положение ? Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #11 Отговорено 28 Юли, 2018 (Редактирано) Нещо е станало с предавките от ск. лост до ск. кутия. Не вярвам проблема да е от ск. кутия, но въпреки това те съветвам да караш предимно на "горните" скорости. Редактирано 28 Юли, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #12 Отговорено 28 Юли, 2018 Аз имам идея какво е.. Въпреки че съм с бензин имах точно този проблем.. ама 1 към 1.. Оказаха се жилата, които предават движението на лоста към скоростната кутия (както е споменал колегата Tokio). Или по-точно жилото му се беше измъкнала кербовката от страна на скоростната кутия.. И когато се опиташ да включиш 2-ра, 4-та и т.н. то се извива по неестествен начин вместо да предаде движението.. Като цяло един да ръчка скоростите, а друг да гледа жилата (там където се закачат към скоростите).. И ясно ще се види проблема.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #13 Отговорено 28 Юли, 2018 Благодаря за отговорите ! За съжаление аз нямам къде и как да ги гледам тези неща - не разбирам от механиката на колите. Ще отида при Слави при първа възможност, предполагам при смяната нещо се е случило, въпреки че минах 1000 км от тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 29 Юли, 2018 Аз имах същия проблем на ЦРВ-то с горните скорости обаче. Влизаха по-трудно, "гумено" както го описваш и на всичкото отгоре изскачаха от време на време при превключване. Един ден дигнах капака за смяна на въздушен филтър ли кво беше... и какво да видя - въздуховодът за свеж въздух отвън дето влиза в кутията на филтъра паднал и пречи на нормалния ход на жилото. Ако искаш погледни отгоре далу ще видиш нещо дали не е наред на първо четене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове