Jump to content
dzrasd

Смяна съединител Акорд 2.2 i-DTEC, 150hp

Recommended Posts

Здравейте ! Обмислям смяна на съединителя на Акорда. Колата е произведена 2008, води се модел 2009.

 

Някой може ли да сподели дали това е частта, която ми трябва: https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-2-2-I-Dtec-Complete-Clutch-Kit-150-Ix-Mk9-N22B1-2-2D-07-08-On/400665650221?hash=item5d4988a42d:g:4lgAAOSwOMdZTNvm

 

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притескателя е друг. В действителност е с механизъм за самонатягане. Поне на Luk е такъв и за 7-ма и за 8-ма генерация дизел.

Може и да е същия комплект и да слагат обща снимка. Колкото да има някаква.. Попитай ги конкретно..

Иначе погледни как изглежда тук:

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3722,3723,3724,3725,3726,3727,3728,3729,3730,3731,3732,3733&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2009&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 EXECUTIVE&nplblk=E__4800

 

или тук:

 

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, petko_z написа:

Притескателя е друг. В действителност е с механизъм за самонатягане. Поне на Luk е такъв и за 7-ма и за 8-ма генерация дизел.

Може и да е същия комплект и да слагат обща снимка. Колкото да има някаква.. Попитай ги конкретно..

Иначе погледни как изглежда тук:

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3722,3723,3724,3725,3726,3727,3728,3729,3730,3731,3732,3733&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2009&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 EXECUTIVE&nplblk=E__4800

 

или тук:

 

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/

 

Благодаря ! Ще им пратя запитване и ще докладвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам много, но май и на двете снимки, които си дал, е включен и маховик, който за момента не ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, dzrasd написа:

Аз не разбирам много, но май и на двете снимки, които си дал, е включен и маховик, който за момента не ми трябва.

 

 

Ако вървят комплект може и да нямаш алтернатива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това, което съм дал в първия линк, пише че е само съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се закупят и сменят по отделно.. Ако маховика не е разбит - няма смисъл от смяна..

Има комплекти със и без маховик.. На който каквото му трябва..

Линковете ти ги пратих за да видиш притескателния диск че изглежда по друг начин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами това, което съм дал в първия линк, пише че е само съединител

 

Да ама Петко ти казва,че това не е твоят притескател (ако е така,аз не знам). А да смениш само феродов на дизел си е чиста лотария.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само исках да спомена моите наблюдения. Дори не знам как изглежда притискател. 

 

Свързах се с магазина, казаха, че този съединител не става за моята кола (провериха по VIN). Така че търсенето продължава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Имам странен проблем... На 5ти юли в сервиза на Слави си смених съединителя с оригинален такъв (купен от Бултрако). До сега всичко беше супер, изминах 1000 км с него. Днес обаче още като се качих в колата забелязах, че всички "долни" скорости (2-4-6-R) са много "гумени". Не знам как точно да го опиша, но не се усеща механичното включване на скорост... Усещането е, че ако пусна ръчката (особено на 2-ра скорост), тя ще се върне в неутрално положение. Всъщност същата тази 2ра скорост не влиза когато се движа с 40-50 - нищо не "спира" ръчката да се върне в неутрална позиция.

 

При смяна 1ва-2ра винаги влиза скороста, но го няма усещането за самото влизане. Освен това той (лоста) е много "хлабав" като е на 2ра скорост - по-хлабав от колкото в неутрална позиция, мърда си се на всякъде (без да е натиснат съединителя).

 

Това го налбудявам и на запален и на изгасен мотор, като на изгасен май е малко по-добре, но може и да си въобразявам,. но със сигурност е различно от преди.

 

Някой има ли идея какво се случва ? Опитах се да звънна на Слави, но май сервиза не работи днес. Безопасно ли е да карам колата в такова положение ? 

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо е станало с предавките от ск. лост до ск. кутия. Не вярвам проблема да е от ск. кутия, но въпреки това те съветвам да караш предимно на "горните" скорости.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам идея какво е..

Въпреки че съм с бензин имах точно този проблем.. ама 1 към 1..

Оказаха се жилата, които предават движението на лоста към скоростната кутия (както е споменал колегата Tokio).

Или по-точно жилото му се беше измъкнала кербовката от страна на скоростната кутия.. И когато се опиташ да включиш 2-ра, 4-та и т.н. то се извива по неестествен начин вместо да предаде движението.. Като цяло един да ръчка скоростите, а друг да гледа жилата (там където се закачат към скоростите).. И ясно ще се види проблема..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите ! За съжаление аз нямам къде и как да ги гледам тези неща - не разбирам от механиката на колите. Ще отида при Слави при първа възможност, предполагам при смяната нещо се е случило, въпреки че минах 1000 км от тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем на ЦРВ-то с горните скорости обаче.

Влизаха по-трудно, "гумено" както го описваш и на всичкото отгоре изскачаха от време на време при превключване.

Един ден дигнах капака за смяна на въздушен филтър ли кво беше... и какво да видя - въздуховодът за свеж въздух отвън дето влиза в кутията на филтъра паднал и пречи на нормалния ход на жилото.

 

Ако искаш погледни отгоре далу ще видиш нещо дали не е наред на първо четене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...