Ivaylo_Iliev 5 #1 Публикувано 27 Април, 2018 Здравейте, ситуацията е следната: След смяна на дясно каре и смяна на гуми отидох на реглаж. На реглажа ми казаха крив шенкел. От един сервиз ми предложиха или смяна с втора употреба (но и той може да е крив) или ми обясниха че могат да разширят или изпилят дупки на амортисора, или нещо подобно. Някой сблъсквал ли се е с това и какво бихте препоръчали. Спомням се че преди време бях скочил в дупка от дясно. Прилагам разпечатка от реглажа. Моля за помощ какво е най удачно да правя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #2 Отговорено 27 Април, 2018 Голям скок е било, за да изкриви шенкел, той май е от доста солидно желязо. Сменяй, ако са сигурни в кривината му. Иначе за разпилването и амортисьора не схванах идеята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo_Iliev 5 #3 Отговорено 27 Април, 2018 Обясниха ми за "изпиляване на дупките на амортисьорите", после на реглажа се намества и се затяга, но и аз не разбирам много. Затова питам дали някой се е сблъсквал с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #4 Отговорено 27 Април, 2018 Сменяй. При тези изпилвания и разширявания винаги има шанс нещо да мръдне и целия реглаж отива на боклука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo_Iliev 5 #5 Отговорено 27 Април, 2018 А причината за този наклон само от крив шенкел ли може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #6 Отговорено 27 Април, 2018 И от състоянието на окачването като цяло, до някъде- шарнири, тампони и каквото там има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #7 Отговорено 27 Април, 2018 Аз след лек удар а дясна гума и огънат горен носач ще ходя на реглаж се. Смених цял шенкел със здрав и гумата пак има малко камбър. Погледни амортесьора да не е кривнал и при теб, понеже при мен най вероятно е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 27 Април, 2018 Какъв е сивика ? ако е 5 та ми е интересно кое ще разпробият и наместят на амортисьора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #9 Отговорено 27 Април, 2018 Е хе, тия, ако са имали в предвид да разпробиват бомбето са шлосери. Не, че е нещо лошо, но не давай да ти пипат колата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 27 Април, 2018 или си мислят че е макферсон.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo_Iliev 5 #11 Отговорено 28 Април, 2018 Ясно. Няма да давам да се побългарява. Колата е сивик 5та. Ходил съм на два сервиза за реглаж. Твърдението е едно крив шенкел. Ще търся въпреки че и този който купя няма да знам дали не е крив до последно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #12 Отговорено 28 Април, 2018 Ако си с 242 спирачки пиши на лично, имам читави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rstefanov 1 #13 Отговорено 11 Май, 2018 И аз мисля, че е по-добре да ги смениш. По-евтино ще ти излезе и по-качествено в сравнение с модифицирането, което не се знае още какви ядове ще донесе. Знаеш ги майсторите. Имах подобен проблем през зимата след поднасяне и удряне в камък (предната дясна гума беше сплескана и крив шенкел). Намерих втора ръка и смених и двата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове