Jump to content
emulsia

Нестабилност вЪВ високи скорости

Recommended Posts

Поглезих мен и харвито сложих му един модул,че като утре ще дойде зима а и темата със въртене на ключ май е отживелица,обмислям и за ветробрани но слушам смесени чувства и за това още се ослушвам:))) марката Хеко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, emulsia написа:

 

Сега и малко по темата със гумите аз съм със 195/65/15 малко ми се виждат меки, ето и снимките как са биле и как са сега,леко ме притеснява ако се наденим в някоя Ломска дупка:)))) да ли няма направим беля!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

20180519_091540.jpg

20180519_091557.jpg

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Екстра са. С предните малко си се престарал.

Проверявай им налягането и ги помпи (ако трябва) сутрин, когато е още хладно и когато колата не е карсна още.

Като ги напече слънцето налягането се вдига.

Japanese fever,нещо не разбрах в какво съм се престарал следвам вас и производителя какво е написал,за това съм постнал и лепенка от производителя на колко бара да карам.аз нещо съм ги оставил средно между 1.8 и 1.9 бара нямам теглич и няма да теглим нищо,освен,че имам товар газова бутилка 42 литра на място резервна гума ... значи съм в норма ,ако греша да вдигам налягането в гумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 21 минути, Japanese fever написа:

Гледам, че втората снимка манометъра показва близо 2.5 бара.

Не познаваш монометъра,гледай не червените а черните цифри са в барове,което ще рече на втора снимка между 1.8 и 1.9 бара е ........ а първата снимка е кога съм бил на 2.2 бара,ако греша приемам критики :))))))))))

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 56 минути, Japanese fever написа:

За първата снимка с манометъра - 35 psi отговаря на 2.4 бар.

 

Предлагам ти да ползваш psi, защото в случая е по-прецизна единица и има по-добре разграничена скала.

 

Гуугле конвертор:
https://www.google.com/search?q=psi+to+abr&oq=psi+to+abr&aqs=chrome..69i57j0l5.3823j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Еми последно реших така ако може да се разчита на 28 psi -1,9305320384 bar,това идва на 2 бара по снимката със черен надпис скалата ,че е по лесно за възрастни хора като нас :))))))))) Дилемата е тази,на какво да вярвам на стикера кой са сложили на колко бара трябва да са гумите,в случая се обърквам по скалата,аз съм свикнал по бар а не psi .... а някой да ми каже кое е истина и кое да взема за чиста монета.... слагам ги на два бара,ако не е професионално поне няма да навреди!

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебела е стрелката защото е Китай:))))))))))),решено утре съм ги надул до 28 psi,по мои лесни сметки на 2 бара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по обяд ги направи и четирите гуми на 30 psi,изхождайки от топлината и в хладните утрини да са 28 psi ,вози като лодка меко за сега,ще пробвам и как се държи в високи скорости юли когато  съм  отпуска по магистралата и ще споделим,въпреки всичко ми се виждат меки или просто са биле много напомпани от гумаджиата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви високи скорости... Тая кола със 140 е на над 4000 оборота. Не знам колко високи скорости искаш, но с над 160 си е магия да я караш, а и аз не бих, щото ми гори масло във високите  :D:D:D

 

филмираш се излишно. че 30пси, че 28пси. Тва налягане на ден варира с по +- 4-5 пси. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.05.2018 г. at 8:50, Drone написа:

Какви високи скорости... Тая кола със 140 е на над 4000 оборота. Не знам колко високи скорости искаш, но с над 160 си е магия да я караш, а и аз не бих, щото ми гори масло във високите  :D:D:D

 

филмираш се излишно. че 30пси, че 28пси. Тва налягане на ден варира с по +- 4-5 пси. 

Дроне,изхождайки от техническите характеристики на колата наистина си прав 160 си е скорост,лично аз съм вдигал точно 165 и се препипва всичко което не ми харесва по окачване,за филмите съм ги оставил на жената пред телевизура :))) за мен е важно колата да е технически изправна и за това сме тука да си помагаме,все пак возим мен и семейство.за пипането на масло още ми е рано да кажа още съм над 4000 км,не е жалим и карам на дзвер :)))) още не съм се нарадвал да се надявам,че ще намалим скоростите по магистралата в диапазон 100-120,за гумите определено сега вози по меко,няма кой да погледне какво е написал производителя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 12 часа, pet71 написа:

   Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път

Във  света на киното стават чудеса,дай на въображението колега,защо пък не едно туниг Харви такси :))))))))))

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Когато купих Харвито беше малко на шега, оглеждах се за читаво 4х4 и се бях насочил към Субару , но приятели които се занимават с коли ме отказаха и така попаднах на италианка за малко пари от първи собственик що годе поддържана. Сега след една година мога да кажа,че съм влюбен в тази кола. Адски удобна за каране,супер непретенциозна,лесна и евтина поддръжка - с една дума МЕЧТА. Колкото до високите скорости, не мисля, че тази кола е направена за състезания. До 130-140 км. се държи добре, за по-нагоре има други модели. Единственият „тунинг” който ми е нужен са малко по-красиви джанти (имам ги вече) и се замислям за затъмняване на задните стъкла,че в повечето време пътувам сам с много багаж и изглеждам като бежанец :) .Единственият недостатък за мен е малкият багажник , но мисля, че с една багажна кутия не е болка за умиране. Живея и работя в район в който веригите за сняг са задължителни и мога гордо да кажа, че за цяла зима не съм ги сложил нито веднъж. Във високите обороти и моята пипа маслото, но мисля, че е в рамките на нормалното. Другото за което сега се сещам е уреда за показване на външната температура. Благодарение на линка от друга тема във форума вече е поръчан , но се оказа, че пътува от Китай и ще остане за есента :) .Чао засега и много безаварийни километри с любимите Харвита!39b38be053572bd48a7d590755e55922.jpg

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи една табела отзад: дърпам Мерцедес Г безплатно,всички останали джипове по 20 лв.

Жив и здрав!

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без проблемно да си е караш колега,аз още като е взех малко ми изглеждаше отзад като аквариум :))) а по женска логика отпред изглеждала на гущер :)))),нали съм си болен по колата веднага затъмних задни врати и багажния сектор,аз съм по дългата база със 5-врати, по красиво е така харвито!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...