Jump to content
GeorgiD

Акорд 8 2.2 i-DTEC Турбо.

Recommended Posts

Здравейте!

 

Някой колеги може да си спомнят едни скъпи перипетии който имах със колата преди горе доле месец описани в тази тема: 

 

 

 

Сега мисля, че страдам от друг проблем. Запазил съм час при Слави, но ме чопли да видя какво може да изкаже компетенцията от форума.

 

Мисля, че турбото стърже, под 2к оборота направо си ръмжи все едно неще да тръгва колата, когато изкася колата буквално се чува 'рррррржжжжжж' и все си мисля, че е от турбото.

 

Колата под 2к оборота е страшно мудна след 2.0/2.1/2.2 оборота все едно я риташ и й идва бууста от ряз и 'чупи врат едва ли не' но под 2к оборота никой, дори се е случвало да ме освирят, че се изтеглям бавно от кръстовище. 

 

 

Няма проблем с куризни скорости като 80-90-120-140 смисъл не се мъчи не съм видял да пуши нещо но това стържене малко ме 'плаши'

 

Предложения/ диагнози ?

 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща може да са.Едва ли е турбината,турбото тръгни ли си не бави много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитирам те, от твоята тема :

 

Цитат

.......Цялото упражнение с регулирането се прави с една гайка на оста на актуатора... , да ... гайка ...

 

Според Слави, рециклацията е била нужна само и единствено заради геометрията въпреки че само чистене ме е оправяло но тази фина настройка пак е щяла да е нужна просто тези извършили интервенцията не са го знаели.....

 

Та ако се съмняваш в турбото, търсиш тези които са го правили - демек това удебеленото от цитата.

Може и "упражнението с гайката" да не е точно, та Слави да го погледне пак.

 

Иначе, самото развъртане на турбото ,би трябвало да почва от 1500/1600 оборота но не по-късно от 1800, и както пишеш над 2000 оборота, трябва да усещаш дърпането осезателно.

 

Чудно ми е, как така бавно се изнасяш от кръстовището (само на 1-ва ли го правиш), но дори и на първа, би трябвало да може да минеш тези 2000 оборота ,нищо че има нещо като ограничител и не можеш да вдигнеш по-голяма скорост ?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1/2 ... Автомат е. Благодаря ще пиша след Слави какво ще е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опс, по инерция си мислех за ръчка, а то било автомат :).

Дано пак се окаже,  някаква дреболия, но да я намерите от първия път.

Но ако причината се окаже турбото , отиваш за рекламация.

Интересно ми е, кога се появи това бавно ускорение за което споменаваш - когато започна да чуваш стърженето, или така си беше и преди? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърженето още като Слави си играеше с гайката, мудността в ниски след 1200 km след като Слави я настрои. 

 

Така или иначе уикенда ще ходя до Варна ще го проверя този майсторяга кво има да изказва по проблема.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след близо два месеца - има ли някакво развитие? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше, щеше да бъде отразено, стърженето си седи, почти никаква реакция на предала (дори натиснат до долу) от 1к до 2к оборота, след визитата при Слави, той каза, че на тези коли турбото било по-шумно, и няма от какво да се притеснявам, колата е ОК.

 

Момчето което ми прави турбото ми даде гаранция, а ако недай си Боже пак е за турбо (конкретно този проблем) няма да плащам нищо.

 

М/у временно си взех диагностика като на Слави, та сега се уча на нея ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 14 часа, GeorgiD написа:

М/у временно си взех диагностика като на Слави, та сега се уча на нея ;)

 

 

 

Какви пари и от къде?

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.97c62fe3bd1a1f292619f70ce5b10f09.png

Общо взето, чакането е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, GeorgiD написа:

image.thumb.png.97c62fe3bd1a1f292619f70ce5b10f09.png

Общо взето, чакането е проблема.

 

Колко ти излезна с таксите и ДДС?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такси, ДДС ?

 

Теглиха 170 лева от картата, и това е.

 

П.С. Разбрахме се с продавача да сложи, че струва 15$ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, GeorgiD написа:

Такси, ДДС ?

 

Теглиха 170 лева от картата, и това е.

 

П.С. Разбрахме се с продавача да сложи, че струва 15$ :)

 

Това какво се разбираш с продавача няма никакво отношение какво ще им скимне на митницата, така че си изкарал късмет :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по темата - защо не покараш друга кола като твоята и да сравниш дали поведението е същото, за да видиш дали имаш проблем или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

 

Това какво се разбираш с продавача няма никакво отношение какво ще им скимне на митницата, така че си изкарал късмет :).

 

Ако трябва да съм честен всичко зависи с кво се праща, DHL винаги е спиран - винаги дори за 7 долара неща са ми спирали с DHL.

 

преди 40 минути, dzrasd написа:

Малко по темата - защо не покараш друга кола като твоята и да сравниш дали поведението е същото, за да видиш дали имаш проблем или не ?

 

Няколко неща, не обичам:

Първо, непознати да ми карат колата, очаквам същото от другите, ако някой дойде при мен и ми каже здрасти имам такъв същия автомобил, ти имаш ли този проблем тогава да бих се замислил, но изначално - по-скоро бих го сметнал за смахнат.

 

Второ с впечатление съм останал, че малко хора карат дизел автоматик Хонда, виждам че си със същия автомобил, с каква кутия си ?

 

Третo конкретната мудност на автомобила, мисля че трябва да се адресира от човек занимаващ се с такива неща а.к.а Майстор, не съм механик не ми е професия, на люботелско ниво някой неща ги мога НО такива шит лайк проблеми не. 

 

ОФФ: Този проблем ми напомня на мудността на турбо бензиновото ми ауди, гейт-а беше толкова лабаф, че не задържаше нищичко. Тук мисля може да е обърнат слуая защото, след 2100 оборота 'чупи врат' изведнъж и идва бууста. 

 

Има и друг мисля педала за газта е електронен, може да е проблема и в него.

 

Не са 1 - 2 - 3 - 4 неща за да седна да ги дебъгвам аз...

 

Но да добро начало е да пробвам друг автомобил - ако има желаещи да пишат.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление моята е с ръчка. На мен не ми пречи ако искаш да пробваш въпреки това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По акуратно би било, ти да караш моята за да усетиш проблема според мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...