anakondakz75 19 #1 Публикувано 19 Март, 2018 Моля малко за помощ.Колата е CIVIC VITEC 2003 D16V1 EU8...Въпроса ми е следния...Днес ходих в сервиз да ми сменят запалителните свещи,и майстора като махна старите каза че предния собственик който ги е сменял,е сложил грешни за мотора свещи...Значи старите са NGK BKR6E и казва,че не били за моя мотор.....Тия новите които ми сложи са NGK ZFR6F-11 4291 и долу където е електрода е със няколко милиметра по-дълъг от тези които ми махна.....Въпроса ми е,подходящи ли са тия свещи които ми сложи,или да ги махам??....Благодаря предварително.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 19 Март, 2018 Виж какво дават за твоята кола на njk.de 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #3 Отговорено 19 Март, 2018 (Редактирано) Колега гола вода съм с тия коли, ако знаех какво дават за моята щях да си купя свещи и щех да ги сменя сам... Интересувам се само, дали тия които ми сложи сега са подходящи за моя мотор или да ги махам... Редактирано 19 Март, 2018 от anakondakz75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #4 Отговорено 19 Март, 2018 Щом старите са били с много къс електрод значи а били много износени. Карай си спокойно с новите. Ако колата си работи добре, ще имаш облекчения в разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 19 Март, 2018 То и на твоите старите трябва да пише някаква цифра след модела .За този мотор междуелектродното разтояние трябва да е 11 мм,цифрата след bkr6e ,трябва да е 11 ,BKR6E-11 .NGK трябва да са свещите японски -не френски ,алтернативата е японското денсо с които също работи добре мотора . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 20 Март, 2018 Това са свещите. Проблем ли има, че се чудиш дали тези трябва да са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #7 Отговорено 20 Март, 2018 (Редактирано) Моите в момента са NGK 5584 ZFR5J-11 и са купувани в UK. То и тогава имаше няколко варианта от които можех да избирам. Вече са на над 30 000 км и трябва да ги сменям. Не съм много запознат, но нали има различни топлинни числа в зависимост от климата или нещо такова беше. Ето снимка как изглеждаха след 2-3 хиляди км употреба: Редактирано 20 Март, 2018 от Setfan 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #8 Отговорено 20 Март, 2018 Топлинното число не е според климата, а според двигателя и вида гориво! За D16V1, NGK дават ZFR6J-11, както беше писал колегата Japanese fever по-горе. Ако ZFR6F-11 не са с по-дълга част с резбата, не би трябвало да има проблем. И те са с топлинно число 6 и разстояние между електродите 1,1 мм. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #9 Отговорено 23 Март, 2018 На онази снимка наистина са нови, но това бе отдавна. Сега моите свещи са на 18 000 мили, почти на 30 000 км. Щом казваш, че може да избутат още малко ще ги покарам още. Ето как изглеждат сега: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #10 Отговорено 25 Март, 2018 Не мажи с нищо, иначе рискуваш да запечеш резбата! Този продукт, даден от Japanese fever, не вярвм да го има по нашите ширини, а да дадеш едни пари за доставка от чужбина, за едното мазане на резбата, на свещите си е неадекватно... Твойте свещи си изглеждат прилично, така, че не се вкарвай в излишни филми. Ако не усещаш разлика в работата на двигателя - карай и си свиркай. По принцип е хубаво на половината им жвот, да ги размениш. Крайните две да отидат в средата, а средните - по крайните цилиндри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове